Het zijn de illoeminatiequote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef Maxbet het volgende:
http://bitcoinity.org/markets/btce/USD
Wat is er met het orderboek van BTC-e aan de hand?
Holie fking sheit, We zijn rijk!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:19 schreef roislecxe het volgende:
22.1 gekocht 22.9 verkocht.
IK HEB IETS GOED GEDAAN!1!111EINZ
Dit is een verdomd zeldzaamheidje, dus hopelijk niet sarcastischquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Holie fking sheit, We zijn rijk!!!
Nu heb je geen baan meer nodig?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit is een verdomd zeldzaamheidje, dus hopelijk niet sarcastisch![]()
Meestal moet ik dagen/weken wachten
Nou voor die 2 euro kan ik alleen een extra biertje drinken in de stad.quote:
Finances en dan naast BTC op deposit klikkenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Nou, even een stomme vraag dan. Ik heb een tijdje terug gespeeld op een pokersite met BTC. Beetje gewonnen, en nu wil ik een deel ervan terug naar BTC-e gooien.
Waar vind ik mn adres om het heen te sturen
Geluktquote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Finances en dan naast BTC op deposit klikken
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef roislecxe het volgende:
Over 12 uur es kijken of het erop staat.
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy niet
Stond dat het een uur of 12 zou duren.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy niet
Oh ja, pokersite. Die doen dingen vaker zoquote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond dat het een uur of 12 zou duren.
Weet niet of je bekend bent het sealsofclubs, de pokersite?
Als het goed is kunnen de chinezen niet meer kopen dan het geld dat ze er nu op hebben staan...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?
Mij allemaal prima. 12 uur kan ik wel wachtenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, pokersite. Die doen dingen vaker zo
Allemaalquote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, ik ga even slapen.
Morgen weer een dag vol verplichtingen, de laatste gelukkig
Truste!
Dat, want kopen mag niet meer. Verkopen mag straks ook niet meer. Die chinezen zitten dus met bitcoins waar ze vanaf willen welke voor 750-900 dollar gekocht zijn. Daarom steeg de koers ook door tot de 1200 dollar.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen de chinezen niet meer kopen dan het geld dat ze er nu op hebben staan...
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |