Joh, ik ben nu iets langer dan een maand bezig, eerst gewoon traden en nu met ong 12 uur minen per dag, een winst van ong 70 euroquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
had eerst 2 verkeerde pools, bij team catcoin had ik de juiste en dat liep als een tiet.
Maar de kans is klein dat ik dit nog een nacht doe, zeker als ik de volgende dag moet werken.
half 4 in bed en half 8 er weer uit
WDC en EAC?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Nattekat het volgende:
1000 playtokens
Aangezien er nog geen alternatief is, op naar de 2000
EAC heeft toch al een flinke diff? Die brengt in verhouding niet zo veel meer op dan.quote:
oh nee, ik zit al wel boven de 1500euro.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Joh, ik ben nu iets langer dan een maand bezig, eerst gewoon traden en nu met ong 12 uur minen per dag, een winst van ong 70 euro
Ik kan er nog zo'n 40.000 per dag binnen halen. Ik vind het best een goede coin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EAC heeft toch al een flinke diff? Die brengt in verhouding niet zo veel meer op dan.
Deze coins mine ik ook voor de lange termijn. Wil ik cash zien ga ik wel op middlecoin.quote:
Ah oke. Ik krijg morgen alle apparatuur binnen voor 3 mining rigs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deze coins mine ik ook voor de lange termijn. Wil ik cash zien ga ik wel op middlecoin.
1 sowieso op middlecoin of hashcows en 2 op nieuwe coins om er zoveel mogelijk binnen te harken. Grain/cat/earth/fedora, die dingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ah oke. Ik krijg morgen alle apparatuur binnen voor 3 mining rigs.
1 met 4x 5970
1 met 2x 5970
1 met 2x 6990
Op welke coins zou jij ze zetten?
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
1 sowieso op middlecoin of hashcows en 2 op nieuwe coins om er zoveel mogelijk binnen te harken. Grain/cat/earth/fedora, die dingen.
Eitje toch. Het koste me een uurtje om alles in elkaar te zetten. Je hoeft bijna niks aan te sluiten alleen je voeding GPU en harde schijf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Bedankt!
Morgen eerst die dingen maar is in elkaar zetten. Zal ook wel niet in 1 keer goed gaan.
Ja maar om een of andere reden krijg ik er altijd gezeik mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eitje toch. Het koste me een uurtje om alles in elkaar te zetten. Je hoeft bijna niks aan te sluiten alleen je voeding GPU en harde schijf.![]()
Alleen daarna janken om Windows update.
http://www.alternate.nl/S(...)tml/product/1105732/quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef lainke het volgende:
Ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe rig met 3 x 290 kaarten maar nergens in stock.
Voorlopig even worldcoin minen.
Waarom nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ah oke. Ik krijg morgen alle apparatuur binnen voor 3 mining rigs.
1 met 4x 5970
1 met 2x 5970
1 met 2x 6990
Op welke coins zou jij ze zetten?
Omdat een maat van me nog een moederbord had liggen met 4x PCI-e dus om kosten te besparen hadden we bedacht het zo te doen. Ik doe het samen met 2 vrienden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet
2 met 3x 5970
1 met 2x 6990
Duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Omdat een maat van me nog een moederbord had liggen met 4x PCI-e dus om kosten te besparen hadden we bedacht het zo te doen. Ik doe het samen met 2 vrienden.
ziek? gestoord zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/S(...)tml/product/1105732/
-Edit
Ziet er wel ziek uit trouwens.
Ik heb in 2,5 week minen en traden nu zo'n 0,85 BTC verdiend. Best mooi al denkik zo, hopelijk kan ik dit nog uitbouwen met het handig inspringen op nieuwe coins, en later eventueel wat gaan schuiven met een grotere hoeveelheid BTC/LTC. Ik heb mijn rig nog niet terugverdiend iigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh nee, ik zit al wel boven de 1500euro.
Videokaarten & voeding nu terugverdiend, nu op naar de toekomst!
Leer mij je geheimen dimmakquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef dimmak het volgende:
Sinds 3/4 weken 4 BTC binnen gehaald (in waarde). Moet beter en daar ga ik ook naar toe. Ik heb wel heel veel geleerd.
Is wel grof geschat.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen met die grote bedragen hier... van de coins die ik intensief heb gemined is er nog geen op een exchange gekomen
Wow jullie doen het nog beter ! Vertel, what's the secret (buy low sell high, ofcourse). Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk BTC/LTC opsparen. Nu hoppen we steeds van coin naar coin, maar ik zit dus nog met een zooi Grain, Lottocoin, Billioncoin, Kitteh, en CAT. Wanneer komen die rotdingen eens op een exchange!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef dimmak het volgende:
Sinds 3/4 weken 4 BTC binnen gehaald (in waarde). Moet beter en daar ga ik ook naar toe. Ik heb wel heel veel geleerd.
Alsof het niks isquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Ligaa het volgende:
Volgens mij moet het wel lukken, 7850 pakt 110 watt op max en r9 280x volgens mij 250, maar zou t graag van iemand hier willen horen voordat ik 250¤ uitgeef aan een kaart die ik niet kan gebruiken ^^
R9 280x is een topkaart, ik heb er zelf nu 3. Vreet ongeveer 250 watt aan stroom inderdaad, en jouw voeding zou dat moeten trekken. Ik heb zelf in mijn normale/game-desktop een 500 watt voeding, en daar kan ik de 280x niet tegelijkertijd met mijn 7950 op volle toeren laten knallen, dan klapt de voeding eruit. Die van jou is net een tikkie groter qua vermogen dus zou moeten lukken!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Ligaa het volgende:
Na het succes van afgelopen weken wil ook ik gaan uitbreiden, ik minede nu met de standaard 7850 die in mn game pc zit. Wil er denk ik een r9 280 bijkopen, kan ik deze gewoon zonder problemen erbij prikken of gaat mn power supply dat niet redden?
heb deze PC
Volgens mij moet het wel lukken, 7850 pakt 110 watt op max en r9 280x volgens mij 250, maar zou t graag van iemand hier willen horen voordat ik 250¤ uitgeef aan een kaart die ik niet kan gebruiken ^^
Geduld hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen met die grote bedragen hier... van de coins die ik intensief heb gemined is er nog geen op een exchange gekomen
Inderdaad. En over die coins: het komt zelf wel. Ik heb wat grain en earth maar ik denk dat die sowieso wel op een exchange komen. Earth staat al op een vage exchange, maar die vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wow jullie doen het nog beter ! Vertel, what's the secret (buy low sell high, ofcourse). Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk BTC/LTC opsparen. Nu hoppen we steeds van coin naar coin, maar ik zit dus nog met een zooi Grain, Lottocoin, Billioncoin, Kitteh, en CAT. Wanneer komen die rotdingen eens op een exchange!
En die CENT/Pennies-fork-truc lijkt bij mij niet te werken. Tis nu al 9 dagen en heb de wallet al geruime tijd openstaan.... niets. Ik wacht wel totdat het gefixed wordt en verkoop ze dan wel weer (heb voor 5 euro 10000000 stuks destijds gekocht)
Middlecoin heb ik ook af en toe aan op de momenten waarop ik niet weet wat ik moet mijnen. Heb er weliswaar nog nooit iets van gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. En over die coins: het komt zelf wel. Ik heb wat grain en earth maar ik denk dat die sowieso wel op een exchange komen. Earth staat al op een vage exchange, maar die vertrouw ik niet.
Als ik straks genoeg vage shit binnen heb ga ik gewoon op middlecoin. Weet je meteen waarvoor je het doet. Beetje speculeren ermee en dan komt het best goed.
Bedankt voor de info, ik ga meteen kijken waar ik er één kan scoren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
R9 280x is een topkaart, ik heb er zelf nu 3. Vreet ongeveer 250 watt aan stroom inderdaad, en jouw voeding zou dat moeten trekken. Ik heb zelf in mijn normale/game-desktop een 500 watt voeding, en daar kan ik de 280x niet tegelijkertijd met mijn 7950 op volle toeren laten knallen, dan klapt de voeding eruit. Die van jou is net een tikkie groter qua vermogen dus zou moeten lukken!
Komt zelf wel als je genoeg hebt gemined. Je moet boven de 0,01 btc uitkomen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Middlecoin heb ik ook af en toe aan op de momenten waarop ik niet weet wat ik moet mijnen. Heb er weliswaar nog nooit iets van gekregen
Dan ben ik daar nog een jaar bezigquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Komt zelf wel als je genoeg hebt gemined. Je moet boven de 0,01 btc uitkomen geloof ik.
Valt wel mee toch? Zoek een gebruiker op met dezelfde hashrate als jou op die website. Kun je het ff bekijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan ben ik daar nog een jaar bezig
Staat helaas geen estimated time bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zoek een gebruiker op met dezelfde hashrate als jou op die website. Kun je het ff bekijken.
Middlecoin gaat me veel te langzaam, daar doe ik het niet voor... Bovendien minen die dus de 'populaire' altcoins, die iedereen al kapot gemined heeft. Zoals al twee keer bij mij is gelukt, is het snel erbij zijn en verhandelen van 'verse' nieuwe grassprietjes (zoals MaGNeT ze zo mooi noemde) veel succesvoller! (bijna 0.5 BTC voor één nachtje minen bijvoorbeeld!).quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. En over die coins: het komt zelf wel. Ik heb wat grain en earth maar ik denk dat die sowieso wel op een exchange komen. Earth staat al op een vage exchange, maar die vertrouw ik niet.
Als ik straks genoeg vage shit binnen heb ga ik gewoon op middlecoin. Weet je meteen waarvoor je het doet. Beetje speculeren ermee en dan komt het best goed.
Ach, het houdt je van de straat hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Staat helaas geen estimated time bij
1PZ6bJicGg7UpzRsnMKZbzgscZWgeQsb96 0.00037172 0.00198213
Maar daar sta ik dan toch
Zelfs al een kleine 1,57 dollar ontvangen in mijn multibit zie ik nu.
Dan heb ik niks gezegd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ach, het houdt je van de straat hè
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:47 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo fantastisch met mining zoals jij kthx
Ik zei tegen een vriend dat we daar niet aan moeten denken. Profiteren zo lang het kan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Middlecoin gaat me veel te langzaam, daar doe ik het niet voor... Bovendien minen die dus de 'populaire' altcoins, die iedereen al kapot gemined heeft. Zoals al twee keer bij mij is gelukt, is het snel erbij zijn en verhandelen van 'verse' nieuwe grassprietjes (zoals MaGNeT ze zo mooi noemde) veel succesvoller! (bijna 0.5 BTC voor één nachtje minen bijvoorbeeld!).
Ik heb ook erg goede hoop voor Earthcoins. Die loei ik nog steeds met meer dan 1000 EAC per uur binnen, en heb er inmiddels >170k. Ik denk dat die op een goede exchange echt wel wat gaat opleveren![]()
Hoe zijn jullie gedachten over het verloop van de altcoins verder trouwens?
Ik doe het zelf nu pas zo'n 3 weken, me erin verdiepen en minen. Anderen van jullie zijn al langer bezig. Zullen er gewoon steeds constant nieuwe coins gemaakt blijven worden waar onze strategie van meepikken, verkopen als de hype op zijn hoogst is, en dan weer verder naar de volgende, dus rendabel blijft? Of wordt de markt op een gegeven moment verzadigd met allerlei bullshit coins? Ik vind het nu eigenlijk ook al erg vervreemdend eigenlijk om geld te verdienen op iets wat gebaseerd is op niets, wat uiteindelijk alleen maar in de markt wordt gezet om op te blazen en te dumpen. Kittehcoin, CatCoin, etc. Daar zit nooit een serieuze houdbaarheid aan vast natuurlijk.
Wat is er mee aan de hand dan?quote:
HOeveel LOT heb je als ik vragen mag ? Ik ben ze ook aan het holden tot ze op cryptsy komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:55 schreef kthxbye het volgende:
Fuck, Billioncoin en Lottocoin zijn op CoinedUp echt enorm gedaald. Hopelijk komen die nog op Cryptsy, en dan zo snel mogelijk ervan af
Dat lijkt me eerder aan een pool te liggen dan aan de coin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden wel blocks gevonden maar geen reward gegeven.
Lijkt mij ook. Ik wilde sowieso naar EAC gaan vanavond dus zo erg was het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder aan een pool te liggen dan aan de coin.
Nieuwe videokaart voor 50 euro en je kan al boven de 100 kh/s halen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef W00fer het volgende:
Ik mine sinds vandaag, multipool.us
Helaas slechts 25 dogecoins per uur, en de network fee is al 25
Ik las ergens dat multipools (omdat wisselend) niet zinvol zijn.
Mijn failure rate is ook best hoog (was 33%), heb de intensity iets verlaagd en kom nu iets beter uit.
Op coinwarz heb ik uitgerekend dat ik met mijn beperkte capaciteit (25 KH/s) wel iets zou moeten kunnen minen voor de lol.
Heeft er iemand tips?
Je weet toch niet wat hij er nu in heeft liggen. Kan best zijn dat met een nieuwe videokaart er een nieuwe voeding in hoort en in het ergste geval een nieuw moederbord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nieuwe videokaart voor 50 euro en je kan al boven de 100 kh/s halen.
Maargoed. Met jouw kh/s zou ik een coin pakken met de laagste difficulty. Eentje die net uit komt haal je het meeste rendement uit.
Wat voor videokaart heb je en welke miner gebruik je? Als je nvidia hebt en je mined met cgminer, dan kun je met cudaminer meer uit je kaart halen. Bij mij was dat 3x zo veel.
Dat vraag ik toch? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat hij er nu in heeft liggen. Kan best zijn dat met een nieuwe videokaart er een nieuwe voeding in hoort en in het ergste geval een nieuw moederbord.
Ik heb er 338509!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef KOiNFiSH het volgende:
[..]
HOeveel LOT heb je als ik vragen mag ? Ik ben ze ook aan het holden tot ze op cryptsy komen
Heb je een GPU van nVidia of een van AMD?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef W00fer het volgende:
Ik heb een laptop, dus geen mogelijkheid tot replacen van de GPU.
En cudaMiner heb ik geprobeerd, alleen die detecteert de kaart niet.
"Unable to query CUDA driver version! Is an nVidia Driver installed?"
Als je windows hebt check even welke videokaart je hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef W00fer het volgende:
Ik heb een laptop, dus geen mogelijkheid tot replacen van de GPU.
En cudaMiner heb ik geprobeerd, alleen die detecteert de kaart niet.
"Unable to query CUDA driver version! Is an nVidia Driver installed?"
Kijk eens op coinedupquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Wanneer komt grain, PLT of Earth nou eens op een exchange, kan ik eindelijk eens wat verdienen.
Earth, diff schiet omhoog nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat staat er vanavond op het mine-menu bij jullie? Ik WDC, Middlecoin, EAC.
Trouwens EAC alweer weg bij CoinedUp?
Als ie de 0.000013 deze week aantikt ga ik eruit, anders hold ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wie gaat (een deel van) zijn earth verkopen hier?
Sta je al paraat met je munten op coinedup?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie de 0.000013 deze week aantikt ga ik eruit, anders hold ik.
Die site is onbereikbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Sta je al paraat met je munten op coinedup?
Ik twijfel. Ik denk dat ik nog even wacht voor als ze mogelijk op cryptsy komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wie gaat (een deel van) zijn earth verkopen hier?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik denk dat ik nog even wacht voor als ze mogelijk op cryptsy komen.
same here. wat is fedora coin laag trouwens, had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik denk dat ik nog even wacht voor als ze mogelijk op cryptsy komen.
-I 13 -g2 -w 256 --thread-concurrency 8192quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:55 schreef firecow het volgende:
Hmm zojuist mijn nieuwe r9 280x erin gehangen
Iemand die deze kaart toevallig ook heeft ? Sapphire r9 280x Vapor-x
kom nog niet echt boven de 430 uit... niet best lijkt me![]()
Juiste .bat instelling zou welkom zijn!
Geen idee, maar als je ze hebt deel ze dan ffquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:55 schreef firecow het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-I 13 -g2 -w 256 --thread-concurrency 8192
1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://stratum.cipherpool.com:8840 -u blablabla -p blablabla -I 13 -g 2 -w 256 --thread-concurrency 8192 |
Wat gek, je hoort veel hoger te halen (richting 700!)quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef firecow het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
420max met deze settingss
Nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef Xeanor het volgende:
Earth staat op Coinedup. Koers is net al verdubbeld in een paar minuten.
Try this onequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:55 schreef firecow het volgende:
1 | --thread-concurrency 8192 -I 13 --lookup-gap 2 --worksize 256 -g 2 -d 0 --shaders 2048 --auto-fan --auto-gpu --gpu-engine 700-1050 --gpu-memclock 1500 --temp-target 72 --temp-overheat 78 --gpu-fan 65-100 |
Je mist de juiste drivers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef firecow het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
420max met deze settingss
Mijn settings al geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef firecow het volgende:
Ja ik had de nieuwste gepakt.. blijkbaar werken die niet optimaal
kijk naar het verloop van lotto en billion. Dan weet je wat er komen gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef kthxbye het volgende:
Nou, tis niet heel spannend wat er met EAC gebeurd op CoinedUp. Ik had verwacht dat die coin wel wat populairder zou zijn. TO TEH MOON!!!
Het is al wel iets gestegen toch? :pquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef kthxbye het volgende:
Nou, tis niet heel spannend wat er met EAC gebeurd op CoinedUp. Ik had verwacht dat die coin wel wat populairder zou zijn. TO TEH MOON!!!
To the omgekeerde moon dus...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kijk naar het verloop van lotto en billion. Dan weet je wat er komen gaat.
weinig gemist.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef dimmak het volgende:
Fuck mis ik die introductie van EAC. Afwachten dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |