Ye dat is idd de meest cheap ass manier. Maar dit gaat me net iets te ver.quote:
Hier liggen niet 2 PC's zo te draaien op het moment hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye dat is idd de meest cheap ass manier. Maar dit gaat me net iets te ver.
Haal bij de gamma gewoon 4 planken en schroef mobo op 1 zo'n plank met die spacers er tussen.
Dat zit er lucht tussen hout en mobo voor evt. hitte en zit het vast.
hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 15:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier liggen niet 2 PC's zo te draaien op het moment hoor
Oh, het zijn geen miners trouwens, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
haha
Ik heb niet echt de ruimte om 2 naast elkaar hier neer te ploffen.
Dus wil ze boven elkaar.
En ga de rig nog beetje nice maken met wieltjes eronder zodat ik hem ook nog weg kan rollen.
O icquote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, het zijn geen miners trouwens, dat scheelt ook.
Ben nog steeds aan het wachten op een moederbord voor een dedicated mining PC.
Prijs is niet slecht.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
O ic
hier een website zonder molex
http://www.123pcplaza.nl/(...)oor.html?keyword=pci
Neeee! Niet daar bestellen, check hun leveringsvoorwaarden... die bestellen het gewoon voor je op eBay ofzo.. komt pas weken (maanden) later aan!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
O ic
hier een website zonder molex
http://www.123pcplaza.nl/(...)oor.html?keyword=pci
Jup daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prijs is niet slecht.
Je zou er ook 2 op het bord kunnen laten en 1 op een riser misschien.
Echtquote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Neeee! Niet daar bestellen, check hun leveringsvoorwaarden... die bestellen het gewoon voor je op eBay ofzo.. komt pas weken (maanden) later aan!!!
Ja, het is echt naadtje, ik had er bijna besteld (zij het niet dat ik altijd ff voorwaarden doorneem)quote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Echt
Dat is wel ernstig haha
Maar ze hebben daar geen powered riser, dus dat gaat hem niet worden
Of je nou direct op het slot zit of op een extender maakt niet uit qua power.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup daar zat ik ook aan te denken.
Dat zou kunnen als 1e oplossing en dan ergens bestellen met powered wat langer duurt.
Nee dat begrijp ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of je nou direct op het slot zit of op een extender maakt niet uit qua power.
Ga ze zelf maken, beetje solderen en krimpkous.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef dimmak het volgende:
Kan er niet iemand een partij powered risers kopen? Iedereen hier wil er wel een paar.
Als jij ze voor mij wilt maken, ik vind het primaquote:Op donderdag 26 december 2013 15:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ga ze zelf maken, beetje solderen en krimpkous.
Niet handelen op het forum a.u.b.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef -mosrednA het volgende:
Ik wil trouwens DogeCoins kopen.
Momenteel is 1.250.000 (1.25mil) dogecoin 1 BTC waard. (cryptsy)
Wie wil dogecoins kwijt aan mij?
Sorry.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet handelen op het forum a.u.b.
Nope, in V&A willen ze het geloof ik ook niet hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sorry.
Mag dat helemaal niet via fok?
Nee klopt. Maar ik vond het wel leuk om met jullie te doen. Jammer dat het niet mag.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, in V&A willen ze het geloof ik ook niet hebben.
Koop gewoon op exchange joh, veel gaat het je toch niet schelen in de prijs.
waar?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:02 schreef kthxbye het volgende:
Zojuist mijn XIV ook maar gedumpt. Veel te goedkoop (~48.000 voor 0.02 BTC), maar ik was bang dat ik het anders echt niet kwijt raak. Zie er niet veel meer mee gebeuren, beetje dooie coin.
Ik ben al sinds gisteren bezig manquote:Op donderdag 26 december 2013 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Hello Lollertrolle,
Welcome to our mining pool!
http://plt.cryptominer.net/index.php
Cheers,
Website Administration
Gaat iets mis daar
Ik kreeg die mailquote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gisteren bezig man
[edit]
Maar dank je
Op Bitcointalk. Ik kan je eventueel wel doorverwijzen naar de kerel aan wie ik het verkocht heb. Het het ook gepost in het XIV topic.quote:
Alleen als het om minen gaatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail
Stalk jij mij?
Hoe kom je aan mijn mail dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alleen als het om minen gaat
Al bijna 200 muntjes
Superdagen? Please elaboratequote:Op donderdag 26 december 2013 23:07 schreef Ligaa het volgende:
minen jullie allemaal PLT nu of wordt er ook nog iets anders geminted?
ooh en hoe weet je op welke dag die "super" dagen zijn voor earth?
...geen flauw ideequote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef Ligaa het volgende:
je hebt toch dagen waarop de block reward hoger is? eens in de 14 dagen en eens in de 31 dagen
zou dat random zijn iedere maand, of 14/31 dagen vanaf een bepaalde dag?
Ik begin een beetje achter te raken op de rest denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Er is een goede kans dat ik binnenkort een nieuwe GPU erbij koop; de R9 280X. Niet zo zeer voor het minen, maar meer wegens de leeftijd van mijn HD 6950 en mijn opleiding.
Met andere woorden: totale hashrate kan dus voor noppes verhoogd worden van 400 naar 1200
Voorlopig blijf ik nog met je in de achterhoede, maar de plannen zijn erquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik begin een beetje achter te raken op de rest denk ik
Als ik veel verdien met wat coins dan koop ik ook wel een nieuwequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik nog met je in de achterhoede, maar de plannen zijn er
Die plannen zijn er ook nog, maar dan komen er nog 200 khashes bij van een 290Xquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als ik veel verdien met wat coins dan koop ik ook wel een nieuwe
Is er al wat nieuws over PLT, earth of graincoin?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plannen zijn er ook nog, maar dan komen er nog 200 khashes bij van een 290X
280x, goedkoper en evenveel hashes. Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plannen zijn er ook nog, maar dan komen er nog 200 khashes bij van een 290X
PLT heeft een goede kans bij Coins-E, Grain had wat probleempjes dus heb ik voorlopig wat minder vertrouwen in, Earth: eCrypto.netquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Is er al wat nieuws over PLT, earth of graincoin?
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison meent toch echt iets andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
280x, goedkoper en evenveel hashes. Dat weet je toch?
Jeetje, hoeveel exchanges zijn er wel niet, maar bedankt, hopelijk komt grain nog op de rails, zou zonde zijn van mijn 20k stuksquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PLT heeft een goede kans bij Coins-E, Grain had wat probleempjes dus heb ik voorlopig wat minder vertrouwen in, Earth: eCrypto.net
Welke heb je? Er zijn veel soorten. En voor gemiddeld 40 kh/s zou ik niet diet dat extra geld betalen. Maar goed dat is mijn mening. Plus wat het aan stroom extra kost.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PLT heeft een goede kans bij Coins-E, Grain had wat probleempjes dus heb ik voorlopig wat minder vertrouwen in, Earth: eCrypto.net
[..]
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison meent toch echt iets anders
Earthcoin is op een (vage) exchange, met een waarde van 0,0000045000 BTC. Mijn 10k Earthcoins zijn dus ongeveer 30 piek waard (volgens die exchange).quote:
Nog niks, en het wordt ook de 280X als ik de hoofdprijs niet win.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke heb je? Er zijn veel soorten. En voor gemiddeld 40 kh/s zou ik niet diet dat extra geld betalen. Maar goed dat is mijn mening. Plus wat het aan stroom extra kost.
Hij staat als je de muis op de grafiek houdt op 0,000009quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Earthcoin is op een (vage) exchange, met een waarde van 0,0000045000 BTC. Mijn 10k Earthcoins zijn dus ongeveer 30 piek waard (volgens die exchange).
Haha. Ik zou sowieso voor de 280x gaan. In vergelijking met alles van de nieuwste kaarten de beste.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Earthcoin is op een (vage) exchange, met een waarde van 0,0000045000 BTC. Mijn 10k Earthcoins zijn dus ongeveer 30 piek waard (volgens die exchange).
[..]
Nog niks, en het wordt ook de 280X als ik de hoofdprijs niet win.
Nog even naar de specs gekeken van de rest, en dat lijkt me idd de bestequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Haha. Ik zou sowieso voor de 280x gaan. In vergelijking met alles van de nieuwste kaarten de beste.
Heb er net 1200 besteld voor m'n mining-centre. Pech voor jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:41 schreef Rivalo het volgende:
Stop eens met videokaarten kopen. Ik wacht op de R9 290 en al die standaard dingen zijn al uitverkocht maar die met die nieuwe koelblokken ga ik kopen. En niet gebruiken voor mining, en ook maar eentje geen fucking 30 videokaarten.
654 stuks in backorder. sluit je aan in de rijquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb er net 1200 besteld voor m'n mining-centre. Pech voor jou.
Cool story brah.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:41 schreef Rivalo het volgende:
Stop eens met videokaarten kopen. Ik wacht op de R9 290 en al die standaard dingen zijn al uitverkocht maar die met die nieuwe koelblokken ga ik kopen. En niet gebruiken voor mining, en ook maar eentje geen fucking 30 videokaarten.
yep, een jalapeno die 8,6gh draait, en 2 bitburner fury's van elk 50 gh, dan nog een pc met een xfx 7950 scrypt tegen 520khquote:
ik heb nog steeds 800Catquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:19 schreef firecow het volgende:
Gelukkig heb ik al over de 100k aan kitteh![]()
waar heb je die verkocht dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 800Cat
Hopen dat die op een exchange komt met een aardige prijs.
dan omwisselen voor BTC
Nu al 770 euro verdiend met Cat
Nee. Had bij grain.altminers.com gemined, maar daar stond niets meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:58 schreef Mender het volgende:
Heb je niet toevallig de mine functie in de client aan staan?
Lage reward -> Hogere waarde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:32 schreef KOiNFiSH het volgende:
Mannen die PLT aan het minen zijn.. dat is het echt niet waard nu, die paar honderd coins die je binnen haalt per dag.. De difficulty is te hoog en block reward te laag.
Zelfs als het op een beurs komt verdienen alleen de mensen eraan die er maanden geleden gigantisch veel hebben gemined.
Ik zei het al eerder. Grain is een pow/pos coin. Pow is minen en Pos een soort rente over je coins. Als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat stake is?
Zie ineens een bedrag onder die noemer staan.
Knusse pool!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef Nattekat het volgende:
http://plt.cryptominer.net/index.php?page=statistics&action=pool
Het hele net dit
En wat een berg coins krijgen we opeens in vergelijking met de eerste 2 dagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef Nattekat het volgende:
http://plt.cryptominer.net/index.php?page=statistics&action=pool
Het hele net dit
Ja ik hebo ok lekker verdiend met CAT. Hoe heb jij het verkocht en tegen welke prijs? Ik 500 CAT voor 0.45 BTC. Ik heb nu iets meer dan 500 CAT nog.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 800Cat
Hopen dat die op een exchange komt met een aardige prijs.
dan omwisselen voor BTC
Nu al 770 euro verdiend met Cat
Ik heb ergens een boot gemistquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik hebo ok lekker verdiend met CAT. Hoe heb jij het verkocht en tegen welke prijs? Ik 500 CAT voor 0.45 BTC. Ik heb nu iets meer dan 500 CAT nog.
Ik ook, door die brakke launch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb ergens een boot gemist
Goede kans, en zodra het op coins-e komt zal er vast meer animo zijn door de lage diff.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Natte, zeg mij eens dat PLT straks wel verhandelt gaat worden
Ok, dan blijf ik nog even doormijnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goede kans, en zodra het op coins-e komt zal er vast meer animo zijn door de lage diff.
2k voor 1.7btcquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik hebo ok lekker verdiend met CAT. Hoe heb jij het verkocht en tegen welke prijs? Ik 500 CAT voor 0.45 BTC. Ik heb nu iets meer dan 500 CAT nog.
Hoe verhandel je het als het nog niet op een exchange staat lipjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
2k voor 1.7btc
nu nog 800 staan voor als het op een exchange komt.
Dan heb ik 0,017BTC voor die prijs. Prima voor een paar uurtjes minen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
2k voor 1.7btc
nu nog 800 staan voor als het op een exchange komt.
Op bitcointalk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe verhandel je het als het nog niet op een exchange staat lipjes?
Ik ben een half uur bezig geweestquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik 0,017BTC voor die prijs. Prima voor een paar uurtjes minen.
1440khash op een pool met de juiste chain, 63 blocks gevonden, direct bij launchquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met 4000khash minet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |