abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134860172
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef Adelante het volgende:
Je vriendin 5 maanden niet zien voor een reisafstand van 150km? Ik snap er niks van ws, maar ben dan ook andere afstanden gewend... :o
TS is 16, dezelfde fout had ik in het begin ook gemaakt.
pi_134951910
Dit is echt vrij triest.

Een lange afstandsrelatie binnen Nederland :')
Een relatie met iemand die je nog niet ontmoet hebt :')
Op je 16e voor het eerst alleen met de trein gaan :')
Niet weten hoe de trein werkt :')
Daar een topic over openen :')

FYI toen ik 16 was vloog ik alleen naar de VS.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_134965079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:28 schreef Roadtrip het volgende:
Dit is echt vrij triest.

Een lange afstandsrelatie binnen Nederland :')
Een relatie met iemand die je nog niet ontmoet hebt :')
Op je 16e voor het eerst alleen met de trein gaan :')
Niet weten hoe de trein werkt :')
Daar een topic over openen :')

FYI toen ik 16 was vloog ik alleen naar de VS.
Stoer hoor. Iedereen heeft een ander referentiekader, grapjas. Waarom zou iemand zich moeten schamen als diegene iets niet weet? Vragen kost niks en maakt je alleen maar wijzer ;) Lijkt me beter dan met misplaatste arrogantie proberen te verbergen dat je eigenlijk niets weet en onervaren bent met een bepaald onderwerp, wat ik helaas veel vaker tegenkom...
pi_134965185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Stoer hoor. Iedereen heeft een ander referentiekader, grapjas. Waarom zou iemand zich moeten schamen als diegene iets niet weet? Vragen kost niks en maakt je alleen maar wijzer ;) Lijkt me beter dan met misplaatste arrogantie proberen te verbergen dat je eigenlijk niets weet en onervaren bent met een bepaald onderwerp, wat ik helaas veel vaker tegenkom...
Het leukste is dat je met goede bluf en tactisch geplaatste arrogantie verder komt in het leven. :Y
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_134965222
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het leukste is dat je met goede bluf en tactisch geplaatste arrogantie verder komt in het leven. :Y
Eerlijkheid duurt het langst ;)
pi_134965243
Het boeit niet wat je zegt. Het boeit of je het goed brengt. Tenminste op de universiteit, bij het maken van carrière en in je privé leven.
pi_134965283
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je tot je 16e nooit in een trein hebt gezeten.
Maar goed TS heeft dit avontuur in het openbaar vervoer weer overleefd :D
pi_134965292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Eerlijkheid duurt het langst ;)
Ik heb keihard gelogen op mijn sollicitatie. Ik ben de beste werknemer en heb opnieuw salaris verhoging.
pi_134965339
In de tussentijd zijn er trouwens 6 mensen ontslagen.
pi_134968700
Ik vind dit echt het schattigste topic ooit.
Top dat het goed gegaan is en hulde aan de FOK!kers die hier lief op reageren O+

TS: succes nog met verdere reizen, probeer het nog veel vaker te doen. Na een tijdje ontwikkel je dan vanzelf de whatever-mentaliteit in het OV. Het ergste dat er kan gebeuren is dat je ineens in België of Duitsland zit (of Noord-Groningen..), en ook dat overleef je wel. Er gaat altijd wel een trein terug :D.
pi_134969398
edit: never mind, cool topic
pi_134969432
edit: never mind, cool topic
pi_134970563
Wat een leuk topic. Toffe foto TS!
pi_134970868
TS laat ze maar lullen. Ik heb van 14 tot 16 jaar een relatie gehad over 200km afstand en heb precies tzelfde gedaan met de trein enz. Al zag ik haar wel elke maand :P maar t kan dus zeker.

Bij mij ging ze alleen wel vreemd na 2 jaar, en vond ik eigenlijk haar zus veel leuker, maar dat zegt niks :P

[ Bericht 3% gewijzigd door DX11 op 02-01-2014 00:00:51 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_134991864
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef iPancakeMix het volgende:

Ik werd door mijn vriendin's moeder afgezet en mijn vriendin zelf ging ook mee. We namen nog even afscheid en ze barstte in tranen uit, en dat was best wel hartverscheurend, want als je elkaar 5 maanden niet hebt gezien en vervolgens na 1 dag weer weg moet, dan is dat echt heel erg..
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb een lange afstandsrelatie en ik ga mijn vriendin zaterdag voor het eerst ontmoeten.
Mooi verhaal jongen! ^O^ Maar ben ik nou de enige die het niet snapt? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')