TS is 16, dezelfde fout had ik in het begin ook gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef Adelante het volgende:
Je vriendin 5 maanden niet zien voor een reisafstand van 150km? Ik snap er niks van ws, maar ben dan ook andere afstanden gewend...
Stoer hoor. Iedereen heeft een ander referentiekader, grapjas. Waarom zou iemand zich moeten schamen als diegene iets niet weet? Vragen kost niks en maakt je alleen maar wijzerquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:28 schreef Roadtrip het volgende:
Dit is echt vrij triest.
Een lange afstandsrelatie binnen Nederland![]()
Een relatie met iemand die je nog niet ontmoet hebt![]()
Op je 16e voor het eerst alleen met de trein gaan![]()
Niet weten hoe de trein werkt![]()
Daar een topic over openen![]()
FYI toen ik 16 was vloog ik alleen naar de VS.
Het leukste is dat je met goede bluf en tactisch geplaatste arrogantie verder komt in het leven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Stoer hoor. Iedereen heeft een ander referentiekader, grapjas. Waarom zou iemand zich moeten schamen als diegene iets niet weet? Vragen kost niks en maakt je alleen maar wijzerLijkt me beter dan met misplaatste arrogantie proberen te verbergen dat je eigenlijk niets weet en onervaren bent met een bepaald onderwerp, wat ik helaas veel vaker tegenkom...
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het leukste is dat je met goede bluf en tactisch geplaatste arrogantie verder komt in het leven.
Ik heb keihard gelogen op mijn sollicitatie. Ik ben de beste werknemer en heb opnieuw salaris verhoging.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik werd door mijn vriendin's moeder afgezet en mijn vriendin zelf ging ook mee. We namen nog even afscheid en ze barstte in tranen uit, en dat was best wel hartverscheurend, want als je elkaar 5 maanden niet hebt gezien en vervolgens na 1 dag weer weg moet, dan is dat echt heel erg..
Mooi verhaal jongen!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb een lange afstandsrelatie en ik ga mijn vriendin zaterdag voor het eerst ontmoeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |