Je print het pdfje uit op een A4tje en dat laat je zien als de conducteur erom vraagt. Kijk even of je ook een ID nodig hebt (moet je soms bij je kaartje laten zien), maar ik denk dat dat alleen voor dagkaarten geldt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef iPancakeMix het volgende:
Oh, ik vraag me nog iets af. Ik bestel het retourtje vanmiddag online op de site van NS. Is het gewoon de bedoeling dat ik het kaartje uitprint, en dat ik die vervolgens (mits iemand komt controleren) het uitgeprinte kaartje laat zien? En hoe weet ik wanneer de trein stopt op Rotterdam Centraal?
Edit: en Uitgeest natuurlijk.
Stations worden vrijwel altijd omgeroepen. Daarnaast hangen er in de meeste treinen tegenwoordig beeldschermen met informatievoorziening. En Rotterdam CS is vrij.. groot en opvallend. Komt goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef iPancakeMix het volgende:
Oh, ik vraag me nog iets af. Ik bestel het retourtje vanmiddag online op de site van NS. Is het gewoon de bedoeling dat ik het kaartje uitprint, en dat ik die vervolgens (mits iemand komt controleren) het uitgeprinte kaartje laat zien? En hoe weet ik wanneer de trein stopt op Rotterdam Centraal?
Edit: en Uitgeest natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef iPancakeMix het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen! Als je eenmaal in de trein zit, komt er dan ook iemand langs om te controleren of je je kaartje wel hebt etc?
Alweer thuis TS of heb je er een lekker lange dag van gemaakt?quote:
Dat is niet eens zo'n vreemde redenatie, gezien de doolhof daar.quote:
je kan niet verdwalen....het is 1 rechte tunnel met een starbucksquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n vreemde redenatie, gezien de doolhof daar.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan niet verdwalen....het is 1 rechte tunnel met een starbucks
Soms he Toek....quote:
voor mensen zoals TS is verdwalen er niet moeilijk maar imo kan je er niet verdwalen. Dat probeerde ik te zeggen.quote:
Rotterdam CS is een erg groot station maar het is zeker geen doolhof. ik ben ook van mening dat je er niet kan verdwalen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n vreemde redenatie, gezien de doolhof daar.
Perron 0? Is dat net als perron 9 3/4?quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Socios het volgende:
Op geen enkel treinstation kan men verdwalen. Overal is de bewegwijzering uitstekend. En op Rotterdam Centraal bestaat "Perron 0" ook niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |