SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf dood vreten jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst
![]()
Ben je eenzaam zwart?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
echte fokkerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahquote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef n0ir het volgende:
Volgende kerst ga ik in Duitsland in een bungalow in het bos zitten, alleen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I know that feel broquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.![]()
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero
Dat aantal was 7923 packs ?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero![]()
Ook lekker.quote:
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.
Ik kreeg een glas champagne bij de kerstbrunch en die sloeg ook aardig aan op een nuchtere maag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ontbijt is overrated.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
Daarom nooit ontbijten met de Kerst, profs als jij en ik weten dat.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ontbijt is overrated.
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Deze man weetquote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Leuk om op twitter #worstpresent #worstgift te zoeken
ga wegquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
De daily gifts worden steeds slechter.. ik kreeg 2x een bronze gift pack en 1x een silver gift pack.![]()
Nog steeds internet?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
De daily gifts worden steeds slechter.. ik kreeg 2x een bronze gift pack en 1x een silver gift pack.
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werd je daar emo van ja? Oh wacht, er stond fuzzy. Ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
30 euro.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?![]()
Een uur langer internetquote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?![]()
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen maar besloot het niet te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd je daar emo van ja? Oh wacht, er stond fuzzy. Ik las het verkeerd.![]()
![]()
vlouquote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan jij goed overweg met je schoonfamilie?![]()
Mwah met mijn schoonvader wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan jij goed overweg met je schoonfamilie?
Geef je schoonmoeder een huispak en dan ben je helemaal de man.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah met mijn schoonvader wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Met zoveel stof ben ik gelijk bankroet.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef je schoonmoeder een huispak en dan ben je helemaal de man.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nie allemaal stof. Ook glitterkes en pailletekes. Maar je schoonmama is Mama June?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zoveel stof ben ik gelijk bankroet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest je vandaag of moet je morgen aan de bak?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah met mijn schoonvader wel.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nie allemaal stof. Ook glitterkes en pailletekes. Maar je schoonmama is Mama June?bijna.
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moest je vandaag of moet je morgen aan de bak?
En jij dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bijna.
[..]
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.
En jij dan?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja gaat goed.quote:groeit echt als kool zeg.
en bij jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfde hierquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja gaat goed.groeit echt als kool zeg.
en bij jou?![]()
Begint steeds meer om aandacht te vragen
Heb je het over die kleine thuis of de kleintjes die in deze reeks posten?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zelfde hier![]()
Begint steeds meer om aandacht te vragen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik dacht dat dit over Carlos Fierro gingquote:Op donderdag 26 december 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het over die kleine thuis of de kleintjes die in deze reeks posten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit over Carlos Fierro ging![]()
![]()
Als Fierro begint te huilen is hij snel weer happy, ligt met een baby toch weer net wat anders![]()
Gefeliciteerd, je hebt het weer volbracht dit jaar!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bijna.
[..]
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.
En jij dan?
En je hoeft morgen niet eens naar de meubelboulevard.
Ik ben er eentje van gescheiden ouders en vandaag mocht ik met mijn moeder en haar familie in de weer en morgen met mijn vader en zijn (schoon)familie. Elke familie heeft vast zijn problemen maar dit jaar is het aan beide kanten niet zo makkelijk, maar ik wil gewoon lekker eten en dronken worden! Al lukt dat allebei wel hoor.
Nu al zin in pasen![]()
![]()
![]()
Succes man! Ik ga tukken, toedelsquote:Op donderdag 26 december 2013 01:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het weer volbracht dit jaar!
En je hoeft morgen niet eens naar de meubelboulevard.
Ik ben er eentje van gescheiden ouders en vandaag mocht ik met mijn moeder en haar familie in de weer en morgen met mijn vader en zijn (schoon)familie. Elke familie heeft vast zijn problemen maar dit jaar is het aan beide kanten niet zo makkelijk, maar ik wil gewoon lekker eten en dronken worden! Al lukt dat allebei wel hoor.
Nu al zin in pasen![]()
![]()
![]()
![]()
Even tussendoor
Pffff was weer drama vandaag. Knallende koppijn en een flinke kater van kerstavond en vandaag waren oom en tante met de kids er... Altijd gezellig
Zie nu dat IF Digne gepricefixed wordt. Maar even verkopen dus...![]()
Tobiquote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff was weer drama vandaag. Knallende koppijn en een flinke kater van kerstavond en vandaag waren oom en tante met de kids er... Altijd gezellig
Zie nu dat IF Digne gepricefixed wordt. Maar even verkopen dus...trek nog een biertje open en proost met mij, kerol.
![]()
Ik doe helemaal niets meer. Kerstavond alweer veel te dol gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tobitrek nog een biertje open en proost met mij, kerol.
Waarom kan ik geen 84 Benatia vinden?![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen 84 Benatia vinden?
gr gr
maar ik zie ze gewoon
je had weer max bin 3k staan ?![]()
![]()
Prijs van SIF Benatia valt me mee, al zal hij nu wel weer gaan stijgen omdat er geen mega packs zijn vandaag.![]()
Zie hem nu wel staan, begrijp er geen fuck van. Hij is inderdaad best goedkoop, zijn stats zijn weer doodziek.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet ik niet
gr gr
maar ik zie ze gewoon
je had weer max bin 3k staan ? [ afbeelding ]![]()
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakkenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:19 schreef DutchSL het volgende:
Prijs van SIF Benatia valt me mee, al zal hij nu wel weer gaan stijgen omdat er geen mega packs zijn vandaag.![]()
Nee, van die kutpacks van 15k gaat hij niet zakken 1 dag na release (zeker gezien het feit dat de prijs nu al sterk lager is dan hij normaal zou zijn zonder mega packs). Sterker nog, hij is al zo'n 15k duurder geworden. Hmm dat was een uur geleden zo, nu niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakken
Als er weer mega packs of packs van 50k/100k komen dan gaan de prijzen wel weer zakken als een baksteen.![]()
Hmmmm, zit te twijfelen of ik hem nu al zal kopen... 74k BIN, slaat echt nergens op met deze stats...![]()
En een paar keer een speciale aanbieding op het hele uur.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakkenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die Benatia is wel de ideale verdediger zeg.Zieke defending, lang genoeg, goede workrates en prima pace.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zijn NIF en IF waren al erg goed, de SIF lijkt mij stat-wise gewoon de beste CB van het spel (zonder legends) met flinke strength en heading/jumping er bij.
De goedkoopste op PS3 is nu 87k BIN, kan me niet voorstellen dat hij vandaag met 15k packs goedkoper gaat worden.
Als hij nu al goedkoper wordt, dan wordt hij zowat discard value als er nog eens 100k packs overheen komen (zie al de zieke daling van IF's van vorige TOTW door de 35k packs en dat nog wat erger)![]()
Paar keer 70k op hem geboden maar daar kreeg ik hem niet voor. Ik houd het maar even voor gezien, hij moet nog wel goedkoper worden.![]()
Prijzen zullen wel laag zijn vandaag ook omdat kinderen hun microsoft point en PSN kaarten erdoorheen hebben lopen jagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja het is een beetje een twijfelgeval. Ik ben de laatste tijd nogal slecht met keuzes maken dus ik doe maar even niets.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Prijzen zullen wel laag zijn vandaag ook omdat kinderen hun microsoft point en PSN kaarten erdoorheen hebben lopen jagen![]()
![]()
Zoiets lijkt me wel leuk. Iemand tips?
Edit:
Deze lijkt me nog lekkerder.
[ Bericht 18% gewijzigd door Reemi op 26-12-2013 03:05:07 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die is misschien wel beter ja, ook qua workrates.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef DutchSL het volgende:
Mariano RB
edit. voor je eerste team
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had hem in mijn Ibra team, Eliseu aan de andere kant, lage ratings maar functioneerden niets minder dan backs in mijn andere teams. In tegendeel.
Thiago Silva is ook wel een enorme baas, ook bij corners, ondanks zijn lengte heb ik geen CB gehad die vaker scoorde uit een hoekschop. Hij liep 19 op 50 ofzo, ziek.![]()
fifa 13 clubs
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De markt is nauwelijks te voorspellen helaas. Hij kan ook ziekelijk dalen door al die xmas noobs he.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:39 schreef DutchSL het volgende:
Zijn NIF en IF waren al erg goed, de SIF lijkt mij stat-wise gewoon de beste CB van het spel (zonder legends) met flinke strength en heading/jumping er bij.
De goedkoopste op PS3 is nu 87k BIN, kan me niet voorstellen dat hij vandaag met 15k packs goedkoper gaat worden.
Als hij nu al goedkoper wordt, dan wordt hij zowat discard value als er nog eens 100k packs overheen komen (zie al de zieke daling van IF's van vorige TOTW door de 35k packs en dat nog wat erger)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn er mensen die dit spel nog steeds uit vrije wil spelen?quote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Naja dacht even potje spelen tussen de maaltijden door.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit spel nog steeds uit vrije wil spelen?![]()
![]()
Ik speel een potje, sta 3-0 voor binnen 20 minuten. Hij drukt op pauze en quit. EA zegt dat ik quit en minder coins krijg FFFUUUUUU![]()
ik heb vannacht de grens van het miljoen op mijn rekening gehaald en ben nu de hele dag al aan het fappenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar wat activiteit hier vannacht.. hier niet want ik verkocht bijna niks.
#FreeTrapz![]()
Ik had vorig jaar rond deze tijd veel meer.. en toen raakte ik 1.2 miljoen kwijt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb vannacht de grens van het miljoen op mijn rekening gehaald en ben nu de hele dag al aan het fappen![]()
heb ook IF balo, pogba vela terry ireland baumann perreira raul garcia en salpadinges nogquote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar rond deze tijd veel meer.. en toen raakte ik 1.2 miljoen kwijt.![]()
en een berg bronze en silver waar ik geen zin in heb om te gaan verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen met verstand van tv's hier?![]()
De tv op mijn studentenkamer is het aan het begeven vrees ik. Als ik op de aanknop duw begint hij soms wat te knetteren en vervolgens dooft het lampje weer uit. Met een paar meppen krijg ik hem wel aan de gang, maar het einde der tijden lijkt in zicht te zijn voor mijn beeldbuis.
Ik hoef niet echt iets bijzonders, het moet groot genoeg zijn, geschikt zijn voor mijn xbox en voor een sportwedstrijdje op zijn tijd. Ik denk er aan om er een van marktplaats te halen, moet ik ergens op letten? lcd, plasma, led? Wil er wel +- 200¤ aan uitgeven oid.![]()
Voor 200¤ kun je volgens mij tegenwoordig prima een nieuwe TV halen volgens mij. Led is lekker zuinig![]()
![]()
Ja ik kom wel eens wat tegen inderdaad rond die prijs. Maar hij hoeft wat mij betreft niet per se nieuw te zijn, als ik een tv van een jaar oud koop heb ik toch betere prijs/kwaliteit lijkt mequote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
Voor 200¤ kun je volgens mij tegenwoordig prima een nieuwe TV halen volgens mij. Led is lekker zuinig![]()
Zuinig als in energieverbruik?Dat maakt me weinig uit, betaal vaste prijs aan huisbaas.
![]()
Een mooie CRT televisie heb je ook voor rond de 75 euro.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, die heb ik, begint aan zijn einde te komen. Denk dat de hele familie CRT wel aan zijn eind begint te komen dus ik maak ook maar een stap verder.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een mooie CRT televisie heb je ook voor rond de 75 euro.![]()
Nogmaals even haten op EA.
- Dit was nadat de tegenstander weg ging, dus zou niet moeten tellen
- 2x winnen en ik ben gewoon safe
- De aids die ik heb gehad in deze wedstrijden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb serieus gisteren echt de avond van m'n leven gehad.Nog nooit zo hard gelachen.
SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 26-12-2013 13:20:00 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus gisteren echt de avond van m'n leven gehad.Nog nooit zo hard gelachen.
SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
Heb ik ook al 2x gehad. Erg frustrerend inderdaad...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
Nogmaals even haten op EA.
[ afbeelding ]
- Dit was nadat de tegenstander weg ging, dus zou niet moeten tellen
- 2x winnen en ik ben gewoon safe
- De aids die ik heb gehad in deze wedstrijden![]()
Leedvermaak altijd goed. Even aanzetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:51 schreef Freire het volgende:
Man U begint weer sterk![]()
Ookal was het eigenlijk geen corner![]()
![]()
2-0quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Leedvermaak altijd goed. Even aanzetten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie pot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor jou is het ongetwijfeld een super avond geweest, maar qua verhaal stelt het weinig voor. Vooral omdat we meer van jou gewend zijnquote:![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus wat een clownquote:![]()
wtf quote'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik met FM een speler op zulke schoenen naar de training zie komen verban ik 'm direct naar het 2e.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
#Brothers4life #Delevenquote:
Jeweetzelluf.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
#spekmemmenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
#Brothers4life #Deleven
Jeweetzelluf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#YOUNGBELEGENquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
#Brothers4life #Deleven
Jeweetzelluf.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sperma is dikker dan bloed.
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom sprinten danquote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.
IF Jay RodriguezAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
aardige speler voor een subtopperquote:
Etoo)))))))))) kutspits
Carlton
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 26-12-2013 17:05:10 ]![]()
Ik wil ook zo snel mogelijk een team met hemquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kon niet meer wachten.
[ afbeelding ]
SIF Benatia voor 68k gekocht. Hopen dat ik zijn IF voor 40k kan verkopen.Xbox zeker?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup. Daar is hij net iets goedkoper. Maar volgens mij heb ik op dit moment wel een goede prijs te pakken. Misschien gaat hij wel iets verder zakken maar dan zakt de IF prijs ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil ook zo snel mogelijk een team met hemXbox zeker?
Heb alweer een volgende speler op het oog, IF Moutinho op de plek van Guarin. Alleen heeft Borja Valero dan geen 9 chem meer... Gewoon maar weer Vidal daar neerzetten en dan heb ik met Borja de perfete wissel.
Impuls aankopen ftw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tobi-wan op 26-12-2013 17:28:14 ]![]()
theoooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
theoooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
podiiiiiiiiii
golaso
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
repostquote:
Carlton Banks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat zo hard met die topics iddquote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oja ik zie het.Ik lees het hele topic niet meer door.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FF wat packs glitchenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Confetti het volgende:
50k/100k packs zo. Beman de posten.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat benne een beste!quote:![]()
Vorig jaar maakte je daar nog winst opquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in FM nietquote:Op donderdag 26 december 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
Boyata bij de selectie van City. Die vent was kkslecht bij Twente
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100k packs!
And they're gone..
edit.
500 miljoen aan packs in no-time![]()
Ik had David Luiz, Alaba, Baines, Dante en nog wat spul.![]()
Packs van kerst-geld ga ik van uitquote:Op donderdag 26 december 2013 19:08 schreef DutchSL het volgende:
100k packs!
And they're gone..
edit.
500 miljoen aan packs in no-time![]()
Ik had David Luiz, Alaba, Baines, Dante en nog wat spul.![]()
![]()
Iemand tips voor een goede cam in de bpl? heb nu santi die bevalt, maar nog geen echt goede reserve gevonden, eriksen dembele al geprobeerd maar was niet onder de indruk..![]()
Kevin De Bruynequote:Op donderdag 26 december 2013 19:27 schreef esox83 het volgende:
Iemand tips voor een goede cam in de bpl? heb nu santi die bevalt, maar nog geen echt goede reserve gevonden, eriksen dembele al geprobeerd maar was niet onder de indruk..![]()
![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wa een kracht hequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog een SIF Benatia voor 71.5k er bij gekocht, bizar deze prijzen. Wat voor chaos krijgen we als op 1 januari de hele dag 100k packs zijn
Wel een koopje, want alle open bids op dit moment gaan voor 75 a 77k.![]()
Tof dat Tomasson nu trainer is in de Eredivisie. Wel jammer dat het die kut club uit kerkrade betreft, maar wel een leuke stap omhoog.Feyenoord Rotterdam![]()
Er staat een belofte dat hij de squad filters voor het nieuwe jaar af heeft.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef Zhano het volgende:
Zitten er nog nieuwe dingen in het vat voor Wefut Remi? Leeft Pascal nog?Ik neem het met een korrel zout.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En doe jij nog wat dan? Is die IF Rodriguez er al uit?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er staat een belofte dat hij de squad filters voor het nieuwe jaar af heeft.Ik neem het met een korrel zout.
Nvm, staat niet op de site maar wel op Twitter
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
Reemi harkt het geld binnen zodat hij een spotify abbo kan nemen![]()
![]()
Brb, ff je gifje kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zwaar ook, maar ik vertrouw dat Reemi wel toe.![]()
We verdienen er geen cent aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
Reemi harkt het geld binnen zodat hij een spotify abbo kan nemen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kijk in de AT lijst en ik zie dit pareltje ineens![]()
B&H / Bouncing Boobies
kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef Fuszy het volgende:
B&H / Bouncing Boobies
kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.![]()
![]()
Heb ik nog wat gemist vandaag? (behalve 100k packs) Ik was niet echt actief vanwege de visite en daarna eten + top 2000.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag? (behalve 100k packs) Ik was niet echt actief vanwege de visite en daarna eten + top 2000.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef Fuszy het volgende:
B&H / Bouncing Boobies
kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.![]()
Ik heb hem jarenlang gekocht, maar dit jaar gewoon gedownload. Is niet zo'n gekut als vorig jaar. De gekraakte versie werkt gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:06 schreef Fuszy het volgende:
FM 2014 in de aanbieding op steam. 25e. Twijfel twijfel
En het is wel weer een topgame.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja klopt. Is ook een top spel. Volgens mij heb ik 08, 10 en 11 gedownload. Echt super veel gekut (op 08 na). Als er een update kwam was je weer aan het kuttenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem jarenlang gekocht, maar dit jaar gewoon gedownload. Is niet zo'n gekut als vorig jaar. De gekraakte versie werkt gewoon.
En het is wel weer een topgame..
Heb hem dan straks wel bij mijn steam lijstje staan (waarvan ik alles nog moet spelen op HL2 na)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik koop af en toe zo'n humble bundle voor 2 euro ofzo. Vandaar die vage games.Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Mijn Col / Mex silver team functioneert niet. Kan best aan de formatie liggen, maar goed. Misschien dit eens proberen. Jammer dat die RCB 1m74 is. En dat middenveld is altijd lastig in deze formatie, workrates niet ideaal.![]()
Nooit schieten op doel #yoloquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Col / Mex silver team functioneert niet. Kan best aan de formatie liggen, maar goed. Misschien dit eens proberen. Jammer dat die RCB 1m74 is.![]()
Paard.gifquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Col / Mex silver team functioneert niet. Kan best aan de formatie liggen, maar goed. Misschien dit eens proberen. Jammer dat die RCB 1m74 is. En dat middenveld is altijd lastig in deze formatie, workrates niet ideaal.
Als de pace maar goed zit.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shooting stats zijn abominabel slecht.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shooting stats zijn abominabel slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan alleen zeggen dat Riascos een baas is en Salcido is ook wel redelijk. Die anderen heb ik niet gebruikt.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shooting stats zijn abominabel slecht.![]()
Absoluut niet. Als dit mijn team was, wist ik nu al dat het mijn slechtste team ooit zou zijn geweest.quote:
Maar dat kan aan mijn speelstijl liggen, ik scoor mijn meeste goals met schoten van rand 16 en dat is in dit team echt drama.![]()
Alsof je shooting stats nodig hebt in silversquote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shooting stats zijn abominabel slecht.![]()
![]()
Ehh, ja. Vele malen belangrijker dan 86 pace op je CMquote:Op donderdag 26 december 2013 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alsof je shooting stats nodig hebt in silvers![]()
![]()
Ik selecteer mijn CM's niet op pace hoor, jij maakt echt bijzonder snel aannamesquote:Op donderdag 26 december 2013 23:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehh, ja. Vele malen belangrijker dan 86 pace op je CMBrown is gewoon een complete speler.
![]()
Ik zeg niet dat jij je middenvelders selecteert op pace (wie maakt hier nou aannames?), jij zegt dat shooting stats niet belangrijk zijn voor silvers en ik zeg slechts dat ze belangrijker zijn dan 86 pace op die positie.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik selecteer mijn CM's niet op pace hoor, jij maakt echt bijzonder snel aannamesBrown is gewoon een complete speler.
Brown lijkt mij een goede speler (ik heb hem zelfs ooit gehad in een team in een eerdere Fifa), maar compleet is hij niet. Hij is relatief klein en heeft slechte shooting stats. Hoeft niet erg te zijn, maar daarnaast staat Salcido die dezelfde zwakke punten heeft. Ook Salcido lijkt me individueel een goede speler, maar het lijkt me geen goed complementair duo.
Alleen Boerrigter heeft aardige shooting stats, niet dat ik ooit voor hem zou kiezen op LM in een 3atb systeem gezien zijn low defending work rates. Brown met zijn high/med zal er ook lang niet altijd staan om dat gat op te vullen en je 72 pace CB kan dat nooit belopen.
Je bent dus erg kwetsbaar over links en bij elke cross van die kant richting de tweede paal heb je het probleem dat je CB van 174cm in een kopduel terecht komt.
Sorry, maar ik vind het gewoon een kut team. Gr gr.
edit. die rechtsbuiten vind ik ook niks en Riascos lijkt mij beter in een twee spitsen systeem gr gr
[ Bericht 2% gewijzigd door DutchSL op 26-12-2013 23:37:29 ]![]()
klik gewoon op je afstandsbediening johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wist niet welke zenderquote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klik gewoon op je afstandsbediening joh![]()
![]()
Dit lijkt er al meer opquote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij je middenvelders selecteert op pace (wie maakt hier nou aannames?), jij zegt dat shooting stats niet belangrijk zijn voor silvers en ik zeg slechts dat ze belangrijker zijn dan 86 pace op die positie.
Brown lijkt mij een goede speler (ik heb hem zelfs ooit gehad in een team in een eerdere Fifa), maar compleet is hij niet. Hij is relatief klein en heeft slechte shooting stats. Hoeft niet erg te zijn, maar daarnaast staat Salcido die dezelfde zwakke punten heeft. Ook Salcido lijkt me individueel een goede speler, maar het lijkt me geen goed complementair duo.
Alleen Boerrigter heeft aardige shooting stats, niet dat ik ooit voor hem zou kiezen op LM in een 3atb systeem gezien zijn low defending work rates. Brown met zijn high/med zal er ook lang niet altijd staan om dat gat op te vullen en je 72 pace CB kan dat nooit belopen.
Je bent dus erg kwetsbaar over links en bij elke cross van die kant richting de tweede paal heb je het probleem dat je CB van 174cm in een kopduel terecht komt.
Sorry, maar ik vind het gewoon een kut team. Gr gr.![]()
Jij insinueert dat ik het belangrijk vind dat mijn CM pacey is aangezien het de enige (random) reactie was op mijn post.
Brown's shooting stats zijn zeker niet opvallend maar ook niet slecht, wat mij betreft voldoende voor een CM, ik kan hier prima mee binnenschieten als ik een kans krijg. Wat Salcido betreft, die heeft gewoon goede long shots en ik verwacht hem niet veel 1 op 1 op de keeper te zien.
Hun lengte is inderdaad wat klein, maar met 75 en 80 strength vind ik dat niet een probleem groot genoeg om ze weg te doen, veel kopduels krijgen ze niet.
Verdedigend is het wat kwetsbaar, workrates en die lengte RCB, ik gaf al dezelfde redenen als jij hier herhaalt.
Verder lijkt het er op dat wij nogal een andere opvatting hebben over Fifa. Ik vind 72 pace op een CB namelijk prima (en het wordt enorm saai alleen de 80 pace verdedigers te gebruiken), Riascos beviel me uitstekend en Suarez ga ik maar proberenEr zitten veel interessante spelers in die ik zeker geprobeerd wil hebben, dus dat ga ik ook lekker doen. Helaas is het hybridden een stuk moeilijker geworden t.o.v. vorig jaar.
![]()
Is City al geweest?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe het dan zelf als je het beter kunt [ afbeelding ]![]()
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Zhano op 27-12-2013 00:31:52 ]![]()
Ik kreeg net volgens mijn 1e free silver pack dit jaar (op die van de daily gifts na dan) Het is altijd leuk om 2 silver packs voor de prijs van 1 te krijgen want dat levert sowieso winst op.![]()
Ok DS3.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef wieisboos het volgende:
Ik kreeg net volgens mijn 1e free silver pack dit jaar (op die van de daily gifts na dan) Het is altijd leuk om 2 silver packs voor de prijs van 1 te krijgen want dat levert sowieso winst op.![]()
goede parodie:Dquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef wieisboos het volgende:
Ik kreeg net volgens mijn 1e free silver pack dit jaar (op die van de daily gifts na dan) Het is altijd leuk om 2 silver packs voor de prijs van 1 te krijgen want dat levert sowieso winst op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was niet mijn enige post en het was ook zeker niet random. Jij zegt dat shooting stats niet belangrijk zijn. Ik ben het daar mee oneens en geef om die reden (dus niet random) de reactie dat ik het belangrijker vind dan 86 pace op een CM. Ik constateer slechts dat de meerwaarde van Brown tov een normale CM vooral zijn pace is en dat ik liever iemand heb met als meerwaarde dat hij heel goed kan schieten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit lijkt er al meer op![]()
Jij insinueert dat ik het belangrijk vind dat mijn CM pacey is aangezien het de enige (random) reactie was op mijn post.
Ik ben het met je eens dat dit als een insinuatie opgevat kan worden dat het jou alleen om pace gaat, maar zo was het niet bedoeld en een aanname was het zeker niet.
Verder zullen we het wel niet eens worden over andere ditjes en datjes, wilde alleen nog hier op reageren:Over aannames en insinuaties gesproken, dit kan ik dan ook wel opvatten alsof ik alleen maar 80 pace CB's gebruik en 72 te weinig vind.quote:Verder lijkt het er op dat wij nogal een andere opvatting hebben over Fifa. Ik vind 72 pace op een CB namelijk prima (en het wordt enorm saai alleen de 80 pace verdedigers te gebruiken)
Ik heb op dit moment zeven zilveren CB's in mijn teams en daar zitten er maar twee bij die sneller zijn (73 en 75 pace) en bovendien heb jij zelf daar aan de andere kant een CB van 90 pace rondlopen.
Mijn punt was niet, 72 pace = slecht, ik heb niets verkeerds over die CB zelf gezegd. Ik heb die opmerking over 72 pace gemaakt in de context van een probleem dat over het team als geheel ging dat die positie extra kwetsbaar maakt, dat heb ik ook beargumenteerd.![]()
Interessante standpuntenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was niet mijn enige post en het was ook zeker niet random. Jij zegt dat shooting stats niet belangrijk zijn. Ik ben het daar mee oneens en geef om die reden (dus niet random) de reactie dat ik het belangrijker vind dan 86 pace op een CM. Ik constateer slechts dat de meerwaarde van Brown tov een normale CM vooral zijn pace is en dat ik liever iemand heb met als meerwaarde dat hij heel goed kan schieten.
Ik ben het met je eens dat dit als een insinuatie opgevat kan worden dat het jou alleen om pace gaat, maar zo was het niet bedoeld en een aanname was het zeker niet.
Verder zullen we het wel niet eens worden over andere ditjes en datjes, wilde alleen nog hier op reageren:
[..]
Over aannames en insinuaties gesproken, dit kan ik dan ook wel opvatten alsof ik alleen maar 80 pace CB's gebruik en 72 te weinig vind.
Ik heb op dit moment zeven zilveren CB's in mijn teams en daar zitten er maar twee bij die sneller zijn (73 en 75 pace) en bovendien heb jij zelf daar aan de andere kant een CB van 90 pace rondlopen.
Mijn punt was niet, 72 pace = slecht, ik heb niets verkeerds over die CB zelf gezegd. Ik heb die opmerking over 72 pace gemaakt in de context van een probleem dat over het team als geheel ging dat die positie extra kwetsbaar maakt, dat heb ik ook beargumenteerd.![]()
![]()
tl;drquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was niet mijn enige post en het was ook zeker niet random. Jij zegt dat shooting stats niet belangrijk zijn. Ik ben het daar mee oneens en geef om die reden (dus niet random) de reactie dat ik het belangrijker vind dan 86 pace op een CM. Ik constateer slechts dat de meerwaarde van Brown tov een normale CM vooral zijn pace is en dat ik liever iemand heb met als meerwaarde dat hij heel goed kan schieten.
Verder zullen we het wel niet eens worden over andere ditjes en datjes, wilde alleen nog hier op reageren:
[..]
Over aannames en insinuaties gesproken, dit kan ik dan ook wel opvatten alsof ik alleen maar 80 pace CB's gebruik en 72 te weinig vind.
Ok, dan open ik er wel eentje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zit echt bijna geen fatsoenlijke speler in die silver Jumbos van mij.. daarom zeg ik, doe het niet!
Veel minder waard dit jaar![]()
![]()
Veel beter dan wat ik had.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, dan open ik er wel eentje.
[ afbeelding ]
Veel minder waard dit jaar![]()
Ja waren wel leuke dagen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuke dagen gehad Trapzie?
Beetje eten, beetje drinken en veel buikkrampen.
en bij jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn kerstdagen waren geloof ik een kopie van de jouwe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja waren wel leuke dagen.
Beetje eten, beetje drinken en veel buikkrampen.
en bij jou?
En nu weer aan het werk?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik zit weer op het kantoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn kerstdagen waren geloof ik een kopie van de jouwe.
En nu weer aan het werk?
Ik had een rustig dagje verwacht maar het begint al met ellende.![]()
Jij ook weer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thuiswerken vandaag. Moet nog best veel doen vandaag, dus geen rustig dagje. Maar Top2000 vergoedt veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zit weer op het kantoor.
Ik had een rustig dagje verwacht maar het begint al met ellende.![]()
Jij ook weer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Top 2000 vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thuiswerken vandaag. Moet nog best veel doen vandaag, dus geen rustig dagje. Maar Top2000 vergoedt veel
Snel even aanzetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gast, dat is al 2 dagen bezigquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Top 2000 vergeten.
Snel even aanzetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik was het alleen vanochtend vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, dat is al 2 dagen bezigIK heb al een paar dagen gekeken
Het gemiddelde doelpunt wat ik tegen krijg: http://www.easports.com/media/play/video/180968910
Ik zit me dan echt in te houden om mijn controller niet kapot te gooien als ik door 2 van dat soort goals in blessuretijd verlies/gelijk speel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Puur voor de rating zou ik Ibarbo vervangen door Falcao
JizzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Best herkenbaar ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:03 schreef DuTank het volgende:
Het gemiddelde doelpunt wat ik tegen krijg: http://www.easports.com/media/play/video/180968910
Ik zit me dan echt in te houden om mijn controller niet kapot te gooien als ik door 2 van dat soort goals in blessuretijd verlies/gelijk speel.
Afgelopen week best veel potje in de Bundesliga-cup gespeeld, met dit team:
Speelt echt geweldig, ik ben nog geen gold team tegengekomen dat simpelweg te sterk was. En eigenlijk ben ik gevoelsmatig (en in schotenverhouding ook) iedere keer beter dan mijn tegenstander. Maar steeds kom ik in de finale tegen iemand die dit soort goals maakt...en vaak heb ik dan al legio kansen gemist
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oeh die ziet er wel sexy uit maar te weinig (IF) Lasogga.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best herkenbaar dit
[ afbeelding ]
Speelt echt geweldig, ik ben nog geen gold team tegengekomen dat simpelweg te sterk was. En eigenlijk ben ik gevoelsmatig (en in schotenverhouding ook) iedere keer beter dan mijn tegenstander. Maar steeds kom ik in de finale tegen iemand die dit soort goals maakt...en vaak heb ik dan al legio kansen gemistRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mlapa en Choupo zorgen ervoor dat ik nog niet eens hoef te overwegen een andere spits aan te schaffenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oeh die ziet er wel sexy uit maar te weinig (IF) Lasogga.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo goed?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mlapa en Choupo zorgen ervoor dat ik nog niet eens hoef te overwegen een andere spits aan te schaffen
Beiden lopen 1 op 1, Choupo zelfs meer. En dan scoort die Maxim ook nog geregeld, loopt 1 op 3. En dat tegen grotendeels goldteams, terwijl er geregeld een quitter bij zit.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beiden lopen 1 op 1, Choupo zelfs meer. En dan scoort die Maxim ook nog geregeld, loopt 1 op 3. En dat tegen grotendeels goldteams, terwijl er geregeld een quitter bij zit.
Choupo is ook hier goed in.
Ik geloof het gelijk. Die gast staat zelfs op RB prima zijn mannetjequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choupo is ook hier goed in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moguhhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk. Die gast staat zelfs op RB prima zijn mannetje
overdrijven is ook een vak potsie
#FreeTrapz![]()
Als ik een schatting moet maken: 75% van de goals die ik tegenkrijg, kan ik niks tegen doen: rebounds, crosses, corners en andere aids. De overige 25% is dan gewoon dom verdedigen, fouten, goed spel tegenstanderquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best herkenbaar dit
[ afbeelding ]
Speelt echt geweldig, ik ben nog geen gold team tegengekomen dat simpelweg te sterk was. En eigenlijk ben ik gevoelsmatig (en in schotenverhouding ook) iedere keer beter dan mijn tegenstander. Maar steeds kom ik in de finale tegen iemand die dit soort goals maakt...en vaak heb ik dan al legio kansen gemistHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij wijze van spreken danquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moguhhh
overdrijven is ook een vak potsie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
LB+y-abusers zijn redelijk te verdedigen. Gewoon achteruit lopen. Maar die voorzetten...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik een schatting moet maken: 75% van de goals die ik tegenkrijg, kan ik niks tegen doen: rebounds, crosses, corners en andere aids. De overige 25% is dan gewoon dom verdedigen, fouten, goed spel tegenstander
Er zijn hier mensen die beweren dat crosses makkelijk verdedigbaar zijn, maar iheb er toch heel vaak moeite mee![]()
Het meest effectief is het nog om voorzetten te proberen te voorkomen, door je flanken goed bezet te houden. Want als een tegenstander eenmaal een voorzet kan geven, is het vaak een halve goal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
flanken afschermen, mochten ze hem voor kunnen geven richting de zijlijn koppen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LB+y-abusers zijn redelijk te verdedigen. Gewoon achteruit lopen. Maar die voorzetten...
Er zijn hier mensen die beweren dat crosses makkelijk verdedigbaar zijn, maar iheb er toch heel vaak moeite mee
ook bij de corners ballen richting de hoek waar hij genomen word koppen.
krijg wel eens een kopgoal tegen maar echt niet belachelijk veel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou niet weten hoe. LB-Y zie je meestal op tijd van tevoren aankomen, omdat hij de een-twee aangaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LB+y-abusers zijn redelijk te verdedigen. Gewoon achteruit lopen. Maar die voorzetten...
Er zijn hier mensen die beweren dat crosses makkelijk verdedigbaar zijn, maar iheb er toch heel vaak moeite mee
Crosses kan bijna niet. Ik weet het meestal nog wel te voorkomen door de speler zo ver mogelijk naar buiten te drijven. Daarvoor heb je gewoon pace nodig bij je backs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: