SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf dood vreten jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst
![]()
Ben je eenzaam zwart?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
echte fokkerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahquote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef n0ir het volgende:
Volgende kerst ga ik in Duitsland in een bungalow in het bos zitten, alleen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I know that feel broquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.![]()
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero
Dat aantal was 7923 packs ?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero![]()
Ook lekker.quote:
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.
Ik kreeg een glas champagne bij de kerstbrunch en die sloeg ook aardig aan op een nuchtere maag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ontbijt is overrated.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
Daarom nooit ontbijten met de Kerst, profs als jij en ik weten dat.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ontbijt is overrated.
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Deze man weetquote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Leuk om op twitter #worstpresent #worstgift te zoeken
ga wegquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
De daily gifts worden steeds slechter.. ik kreeg 2x een bronze gift pack en 1x een silver gift pack.![]()
Nog steeds internet?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
De daily gifts worden steeds slechter.. ik kreeg 2x een bronze gift pack en 1x een silver gift pack.
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werd je daar emo van ja? Oh wacht, er stond fuzzy. Ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
30 euro.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?![]()
Een uur langer internetquote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehad voor kerstmis?![]()
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen maar besloot het niet te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd je daar emo van ja? Oh wacht, er stond fuzzy. Ik las het verkeerd.![]()
![]()
vlouquote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan jij goed overweg met je schoonfamilie?![]()
Mwah met mijn schoonvader wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan jij goed overweg met je schoonfamilie?
Geef je schoonmoeder een huispak en dan ben je helemaal de man.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah met mijn schoonvader wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Met zoveel stof ben ik gelijk bankroet.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef je schoonmoeder een huispak en dan ben je helemaal de man.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nie allemaal stof. Ook glitterkes en pailletekes. Maar je schoonmama is Mama June?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zoveel stof ben ik gelijk bankroet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest je vandaag of moet je morgen aan de bak?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah met mijn schoonvader wel.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nie allemaal stof. Ook glitterkes en pailletekes. Maar je schoonmama is Mama June?bijna.
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moest je vandaag of moet je morgen aan de bak?
En jij dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bijna.
[..]
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.
En jij dan?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja gaat goed.quote:groeit echt als kool zeg.
en bij jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfde hierquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja gaat goed.groeit echt als kool zeg.
en bij jou?![]()
Begint steeds meer om aandacht te vragen
Heb je het over die kleine thuis of de kleintjes die in deze reeks posten?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zelfde hier![]()
Begint steeds meer om aandacht te vragen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik dacht dat dit over Carlos Fierro gingquote:Op donderdag 26 december 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het over die kleine thuis of de kleintjes die in deze reeks posten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit over Carlos Fierro ging![]()
![]()
Als Fierro begint te huilen is hij snel weer happy, ligt met een baby toch weer net wat anders![]()
Gefeliciteerd, je hebt het weer volbracht dit jaar!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bijna.
[..]
Vandaag moest ik aan de bak en morgen gewoon een dagje thuis zonder bezoek.
En jij dan?
En je hoeft morgen niet eens naar de meubelboulevard.
Ik ben er eentje van gescheiden ouders en vandaag mocht ik met mijn moeder en haar familie in de weer en morgen met mijn vader en zijn (schoon)familie. Elke familie heeft vast zijn problemen maar dit jaar is het aan beide kanten niet zo makkelijk, maar ik wil gewoon lekker eten en dronken worden! Al lukt dat allebei wel hoor.
Nu al zin in pasen![]()
![]()
![]()
Succes man! Ik ga tukken, toedelsquote:Op donderdag 26 december 2013 01:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het weer volbracht dit jaar!
En je hoeft morgen niet eens naar de meubelboulevard.
Ik ben er eentje van gescheiden ouders en vandaag mocht ik met mijn moeder en haar familie in de weer en morgen met mijn vader en zijn (schoon)familie. Elke familie heeft vast zijn problemen maar dit jaar is het aan beide kanten niet zo makkelijk, maar ik wil gewoon lekker eten en dronken worden! Al lukt dat allebei wel hoor.
Nu al zin in pasen![]()
![]()
![]()
![]()
Even tussendoor
Pffff was weer drama vandaag. Knallende koppijn en een flinke kater van kerstavond en vandaag waren oom en tante met de kids er... Altijd gezellig
Zie nu dat IF Digne gepricefixed wordt. Maar even verkopen dus...![]()
Tobiquote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff was weer drama vandaag. Knallende koppijn en een flinke kater van kerstavond en vandaag waren oom en tante met de kids er... Altijd gezellig
Zie nu dat IF Digne gepricefixed wordt. Maar even verkopen dus...trek nog een biertje open en proost met mij, kerol.
![]()
Ik doe helemaal niets meer. Kerstavond alweer veel te dol gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tobitrek nog een biertje open en proost met mij, kerol.
Waarom kan ik geen 84 Benatia vinden?![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen 84 Benatia vinden?
gr gr
maar ik zie ze gewoon
je had weer max bin 3k staan ?![]()
![]()
Prijs van SIF Benatia valt me mee, al zal hij nu wel weer gaan stijgen omdat er geen mega packs zijn vandaag.![]()
Zie hem nu wel staan, begrijp er geen fuck van. Hij is inderdaad best goedkoop, zijn stats zijn weer doodziek.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet ik niet
gr gr
maar ik zie ze gewoon
je had weer max bin 3k staan ? [ afbeelding ]![]()
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakkenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:19 schreef DutchSL het volgende:
Prijs van SIF Benatia valt me mee, al zal hij nu wel weer gaan stijgen omdat er geen mega packs zijn vandaag.![]()
Nee, van die kutpacks van 15k gaat hij niet zakken 1 dag na release (zeker gezien het feit dat de prijs nu al sterk lager is dan hij normaal zou zijn zonder mega packs). Sterker nog, hij is al zo'n 15k duurder geworden. Hmm dat was een uur geleden zo, nu niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakken
Als er weer mega packs of packs van 50k/100k komen dan gaan de prijzen wel weer zakken als een baksteen.![]()
Hmmmm, zit te twijfelen of ik hem nu al zal kopen... 74k BIN, slaat echt nergens op met deze stats...![]()
En een paar keer een speciale aanbieding op het hele uur.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel jumbo packs. Dus zijn prijs zal verder gaan zakkenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die Benatia is wel de ideale verdediger zeg.Zieke defending, lang genoeg, goede workrates en prima pace.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zijn NIF en IF waren al erg goed, de SIF lijkt mij stat-wise gewoon de beste CB van het spel (zonder legends) met flinke strength en heading/jumping er bij.
De goedkoopste op PS3 is nu 87k BIN, kan me niet voorstellen dat hij vandaag met 15k packs goedkoper gaat worden.
Als hij nu al goedkoper wordt, dan wordt hij zowat discard value als er nog eens 100k packs overheen komen (zie al de zieke daling van IF's van vorige TOTW door de 35k packs en dat nog wat erger)![]()
Paar keer 70k op hem geboden maar daar kreeg ik hem niet voor. Ik houd het maar even voor gezien, hij moet nog wel goedkoper worden.![]()
Prijzen zullen wel laag zijn vandaag ook omdat kinderen hun microsoft point en PSN kaarten erdoorheen hebben lopen jagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja het is een beetje een twijfelgeval. Ik ben de laatste tijd nogal slecht met keuzes maken dus ik doe maar even niets.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Prijzen zullen wel laag zijn vandaag ook omdat kinderen hun microsoft point en PSN kaarten erdoorheen hebben lopen jagen![]()
![]()
Zoiets lijkt me wel leuk. Iemand tips?
Edit:
Deze lijkt me nog lekkerder.
[ Bericht 18% gewijzigd door Reemi op 26-12-2013 03:05:07 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die is misschien wel beter ja, ook qua workrates.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef DutchSL het volgende:
Mariano RB
edit. voor je eerste team
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had hem in mijn Ibra team, Eliseu aan de andere kant, lage ratings maar functioneerden niets minder dan backs in mijn andere teams. In tegendeel.
Thiago Silva is ook wel een enorme baas, ook bij corners, ondanks zijn lengte heb ik geen CB gehad die vaker scoorde uit een hoekschop. Hij liep 19 op 50 ofzo, ziek.![]()
fifa 13 clubs
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De markt is nauwelijks te voorspellen helaas. Hij kan ook ziekelijk dalen door al die xmas noobs he.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:39 schreef DutchSL het volgende:
Zijn NIF en IF waren al erg goed, de SIF lijkt mij stat-wise gewoon de beste CB van het spel (zonder legends) met flinke strength en heading/jumping er bij.
De goedkoopste op PS3 is nu 87k BIN, kan me niet voorstellen dat hij vandaag met 15k packs goedkoper gaat worden.
Als hij nu al goedkoper wordt, dan wordt hij zowat discard value als er nog eens 100k packs overheen komen (zie al de zieke daling van IF's van vorige TOTW door de 35k packs en dat nog wat erger)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn er mensen die dit spel nog steeds uit vrije wil spelen?quote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Naja dacht even potje spelen tussen de maaltijden door.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit spel nog steeds uit vrije wil spelen?![]()
![]()
Ik speel een potje, sta 3-0 voor binnen 20 minuten. Hij drukt op pauze en quit. EA zegt dat ik quit en minder coins krijg FFFUUUUUU![]()
ik heb vannacht de grens van het miljoen op mijn rekening gehaald en ben nu de hele dag al aan het fappenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar wat activiteit hier vannacht.. hier niet want ik verkocht bijna niks.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had vorig jaar rond deze tijd veel meer.. en toen raakte ik 1.2 miljoen kwijt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb vannacht de grens van het miljoen op mijn rekening gehaald en ben nu de hele dag al aan het fappen![]()
heb ook IF balo, pogba vela terry ireland baumann perreira raul garcia en salpadinges nogquote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar rond deze tijd veel meer.. en toen raakte ik 1.2 miljoen kwijt.![]()
en een berg bronze en silver waar ik geen zin in heb om te gaan verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen met verstand van tv's hier?![]()
De tv op mijn studentenkamer is het aan het begeven vrees ik. Als ik op de aanknop duw begint hij soms wat te knetteren en vervolgens dooft het lampje weer uit. Met een paar meppen krijg ik hem wel aan de gang, maar het einde der tijden lijkt in zicht te zijn voor mijn beeldbuis.
Ik hoef niet echt iets bijzonders, het moet groot genoeg zijn, geschikt zijn voor mijn xbox en voor een sportwedstrijdje op zijn tijd. Ik denk er aan om er een van marktplaats te halen, moet ik ergens op letten? lcd, plasma, led? Wil er wel +- 200¤ aan uitgeven oid.![]()
Voor 200¤ kun je volgens mij tegenwoordig prima een nieuwe TV halen volgens mij. Led is lekker zuinig![]()
![]()
Ja ik kom wel eens wat tegen inderdaad rond die prijs. Maar hij hoeft wat mij betreft niet per se nieuw te zijn, als ik een tv van een jaar oud koop heb ik toch betere prijs/kwaliteit lijkt mequote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
Voor 200¤ kun je volgens mij tegenwoordig prima een nieuwe TV halen volgens mij. Led is lekker zuinig![]()
Zuinig als in energieverbruik?Dat maakt me weinig uit, betaal vaste prijs aan huisbaas.
![]()
Een mooie CRT televisie heb je ook voor rond de 75 euro.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, die heb ik, begint aan zijn einde te komen. Denk dat de hele familie CRT wel aan zijn eind begint te komen dus ik maak ook maar een stap verder.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een mooie CRT televisie heb je ook voor rond de 75 euro.![]()
Nogmaals even haten op EA.
- Dit was nadat de tegenstander weg ging, dus zou niet moeten tellen
- 2x winnen en ik ben gewoon safe
- De aids die ik heb gehad in deze wedstrijden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb serieus gisteren echt de avond van m'n leven gehad.Nog nooit zo hard gelachen.
SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 26-12-2013 13:20:00 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus gisteren echt de avond van m'n leven gehad.Nog nooit zo hard gelachen.
SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
Heb ik ook al 2x gehad. Erg frustrerend inderdaad...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
Nogmaals even haten op EA.
[ afbeelding ]
- Dit was nadat de tegenstander weg ging, dus zou niet moeten tellen
- 2x winnen en ik ben gewoon safe
- De aids die ik heb gehad in deze wedstrijden![]()
Leedvermaak altijd goed. Even aanzetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:51 schreef Freire het volgende:
Man U begint weer sterk![]()
Ookal was het eigenlijk geen corner![]()
![]()
2-0quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Leedvermaak altijd goed. Even aanzetten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.SPOILER: #LindgrenstoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie pot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor jou is het ongetwijfeld een super avond geweest, maar qua verhaal stelt het weinig voor. Vooral omdat we meer van jou gewend zijnquote:![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus wat een clownquote:![]()
wtf quote'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik met FM een speler op zulke schoenen naar de training zie komen verban ik 'm direct naar het 2e.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
#Brothers4life #Delevenquote:
Jeweetzelluf.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
#spekmemmenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
#Brothers4life #Deleven
Jeweetzelluf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#YOUNGBELEGENquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
#Brothers4life #Deleven
Jeweetzelluf.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sperma is dikker dan bloed.
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom sprinten danquote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom ga ik naar Jetro's moeder.
IF Jay RodriguezAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: