Thxquote:Op woensdag 25 december 2013 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee ik nietDe broeken worden wel weer wijder dit jaar.
Volgens mij is die 'rage' alweer voorbijquote:
Nu al... En ze zitten heerlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die broeken gaan weer helemaal terug komen in 2014, ik voel het gewoon.
Het is net een fries plein op woensdagavond.quote:
Ik ken betere nummersquote:
Nou noem er een paar danquote:
De jeugd/pubers van nu nog wel... Ik loop de hele dag tegen Twan te zeggen dat hij zijn broek moet optrekken... Tevergeefs.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'rage' alweer voorbij
Tenminste, 2 jaar geleden kon ik van iedere werknemer van de supermarkt zeggen welk merk onderbroek ze hadden, en nu nauwelijks meer
Dreadlock holidayquote:
Ik zou het niet eens gemakkelijk vinden zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De jeugd/pubers van nu nog wel... Ik loop de hele dag tegen Twan te zeggen dat hij zijn broek moet optrekken... Tevergeefs.
Kan er niet opkomen, ben herstellende van een migraine-aanval. Dan werkt er iets niet in mijn hoofdquote:
de lucht inquote:Op woensdag 25 december 2013 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het vooral een ratjetoe, waar willen ze nou heen met dit nummer? Stem is wel prettig
Maar het is wel stoer... Of het dan makkelijk zit, is een bijzaak. Ik accepteer het maar als een fase die weer voorbij gaat.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens gemakkelijk vinden zitten
Mijn glas is ook leeg...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef D. het volgende:
Er zit een gat in mijn glas
*weer bijvult
Beter dan een haarquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef D. het volgende:
*weer bijvult
dat lijkt me logisch anders kun je hem niet bijvullenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef D. het volgende:
*weer bijvult
Het is niet stoer, alleen weten ze dat zelf nog nietquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar het is wel stoer... Of het dan makkelijk zit, is een bijzaak. Ik accepteer het maar als een fase die weer voorbij gaat.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Faith No More is beter
Leuk grapje xdquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuke:
Is Mexicanobakker?
xD
Ja je bijzaakje zit dus niet lekker danquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar het is wel stoer... Of het dan makkelijk zit, is een bijzaak. Ik accepteer het maar als een fase die weer voorbij gaat.
mijne ook... *hint*quote:
Weet Johannes Vermeer over de moord op Theo van Gogh?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuke:
Is Mexicanobakker?
xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |