Is er een andere manier dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel enigszins verdiept voordat ze met die conclusie kwam?
Of was het 'Oeh herrie bahbah *auti-modus on* kutmuziek' ?
Hm beetje matig afgemixtquote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou black death en trash kon ze wel waarderen maar grindcore was net een tikkeltje te lomp maar das ook niet zo gek want ik liet haar dit horen
grindcore staat nou niet bekend om zijn hoge kwaliteit van herriequote:
Tja de muziek zelf buiten beschouwing gelaten is het gewoon kutkwaliteitquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
grindcore staat nou niet bekend om zijn hoge kwaliteit van herrie
moet je nagaan dat ik vroeger enorm veel van dat soort herrie luisterde en ook naar dat soort concerten ging ><quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de muziek zelf buiten beschouwing gelaten is het gewoon kutkwaliteit
Klopt ja, heel irritant is datquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak is het 'wat de boer niet kent vreet ie niet'
tsja ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een oordeel klaar heb voor ik het ook maar gehoord hebquote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ja, heel irritant is dat
Ik kom d'r ook heel soms.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je nagaan dat ik vroeger enorm veel van dat soort herrie luisterde en ook naar dat soort concerten ging ><
Een oordeel klaar hebben is niet echt maar niet open staan voor nieuwe dingen of je mening bijstellen is wel ergquote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een oordeel klaar heb voor ik het ook maar gehoord heb
Ik heb daar weinig last van. De dingen waar ik over oordeel word ik helaas te vaak mee doodgegooidquote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een oordeel klaar heb voor ik het ook maar gehoord heb
mja ben het wel met je eensquote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom d'r ook heel soms.
Maar het mist vaak wat diepgang... ik ben een zeikerd wat dat betreft
fair enoughquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een oordeel klaar hebben is niet echt maar niet open staan voor nieuwe dingen of je mening bijstellen is wel erg
Als je de nummer één van de top 2000 zou mogen bepalen, wat zou je dan kiezen?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom d'r ook heel soms.
Maar het mist vaak wat diepgang... ik ben een zeikerd wat dat betreft
ze mogen me gerust lastig vallen maar dan doe ik dat andersom ook welquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig last van. De dingen waar ik over oordeel word ik helaas te vaak mee doodgegooid
Ik val hun toch ook niet lastig met mijn wansmaak?
Phobia-bring the warquote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je de nummer één van de top 2000 zou mogen bepalen, wat zou je dan kiezen?
the tree of life met lacrimosaquote:
ik zit ook aan de whiskyquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Lekker bij mn opa geweest en nu weer met een whiskey op de bank
Er zijn nog veel meer nummers die ik zou willen kiezen, helaas niet geschikt voor radio 2. Meeste is extreme metal.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
the tree of life met lacrimosa
is een van de mooiste nummers die ik ooit gehoord heb
is weliswaar een soundtrack van een film
dat is die van mij verrassend genoeg niet is met een opera zangeres is echt zeer mooiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer nummers die ik zou willen kiezen, helaas niet geschikt voor radio 2. Meeste is extreme metal.
Goed plan welquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Lekker bij mn opa geweest en nu weer met een whiskey op de bank
Filmmuziek is vaak ook mooiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is die van mij verrassend genoeg niet is met een opera zangeres is echt zeer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |