Vind je dit nou zelf ook niet bijzonder kinderachtig?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Even ontopic: We hebben er gisteravond over gepraat, en mijn vriend weet nu wat hij de volgende keer anders kan doen.
Maar ik ga hem wel terugpakken en hetzelfde een keer bij een leuke neef van hem doen.
Dat is het nadeel van mannen: Die weten pas wat je bedoeld, als ze hetzelfde meemaken.
Dus ik ga hem eens lekker jaloers maken. Kan ik nu eigenlijk ook al doen, door te zeggen dat ex en ik weleens knuffelen. En dat ik met een andere vriend ook weleens knuffel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef BlueMage het volgende:
Als Brummetje al d'r "intelligentie" nou eens in een baan zou steken dan had FOK! er ook een stuk minder last van.
Ze zijn de vacatures in de sociale werkplaatsen toch aan het afbouwen?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef BlueMage het volgende:
Als Brummetje al d'r "intelligentie" nou eens in een baan zou steken dan had FOK! er ook een stuk minder last van.
Mooie profielschets van jezelf, Brummetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Even ontopic: We hebben er gisteravond over gepraat, en mijn vriend weet nu wat hij de volgende keer anders kan doen.
Maar ik ga hem wel terugpakken en hetzelfde een keer bij een leuke neef van hem doen.
Dat is het nadeel van mannen: Die weten pas wat je bedoeld, als ze hetzelfde meemaken.
Dus ik ga hem eens lekker jaloers maken. Kan ik nu eigenlijk ook al doen, door te zeggen dat ex en ik weleens knuffelen. En dat ik met een andere vriend ook weleens knuffel.
Jaloers kreng ben jequote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |