Hmmmm... okequote:Op woensdag 25 december 2013 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kun je op iTunes er ook voor zorgen dat The niet relevant is in je alfabetische volgorde.
Tevens is dat kut voor last.fm
Mwah, ik vond m wat hoekig. Laatste stukje ging er niet helemaal meer in.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer past best in de lijst.
We gaan het gewoon steeds verder afkorten. The Beatles. Beatles. B. B-muziek.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wel THE Beatles. Heb net even de cd's gecheckt voor zover nodig.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond m wat hoekig. Laatste stukje ging er niet helemaal meer in.
Ja maar het punt is dat er vaak The BEATLES staat. Vandaar de verwarring.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nu al champagne? Dit nummer lijkt niet echt op de Rhap hoor..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij zijn inmiddels begonnen met een alcoholische versnapering! Proost!
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het punt is dat er vaak The BEATLES staat. Vandaar de verwarring.
Dat is dan niet goed hè?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het punt is dat er vaak The BEATLES staat. Vandaar de verwarring.
Proost! Ik moet eerst nog wat substantieels eten, anders hakt de drank er zo hard inquote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Klopt, maar het maakt het geheel onduidelijk.quote:
Nou Nou...het is nog ff tot 31 december hequote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Nee geen champagne....quote:Op woensdag 25 december 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu al champagne? Dit nummer lijkt niet echt op de Rhap hoor..
Ja precies. In de 2011-lijst is "All you need is love" opeens van Beatles ipv The Beatles. Gelukkig een fout in hun data en niet in mijn statistiekenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ook Eerste Kerstdag!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou Nou...het is nog ff tot 31 december he
En uiteraard een selfie maken.quote:
Fok de kerstmanquote:
Geen idee, vorig jaar wel dacht ikquote:
Jawel. En London Calling maakt het Clash-trio compleet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |