Ik ga zelf 7 november naar Paradiso toe en zie ze dan voor de 3e keer. 1e keer was op Bevreidingspop Haarlem een paar jaar geleden
2e keer was d8 ik op Parkpop
3e keer wordt dus Paradiso
Dat is dus weer genieten geblazen. Nu maar hopen dat ze ook Courage spelen (verreweg het coolste nummer)
quote:hmmmmm.......een die-hard-fan???
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:25 schreef wc-eend het volgende:
ok en wat voor muziek spelen ze??
heeft iemand een lijstje waar ze nog meer spelen in NL of een linkje naar een of andere site
quote:In Violet Light - The tragically Hip
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:54 schreef madcap het volgende:
The Hip.....Werd vroeger grijs gedraaid in m'n stamkafe..
Ik heb "The Tragically Hip" "Up To Here" 'Road Apples" "Fully Completely" en'" Day For Night" liggen en draai ze nog regelmatig..
gewoon lekker stukje muziek..
Heb wel gelezen dat de eerste paar platen het beste waren maar dat hun nieuwe plaat "The Violet Light" weer ouderwets goed moet zijn
istie al uit in NL eikheeft iemand een lijstje waar ze nog meer spelen in NL of een linkje naar een of andere site
J.
De concertgangers van morgen alvast veel plezier toegewenst!
J.
P.s. Ik ben erg benieuwd naar de setlist.
Trouwens, zoek op Kazaa eens naar 'killer whale tank'. 10 minuten live uitvoering van New Orleans Is Sinking. Of naar 'double suicide', de live versie van Highway Girl!
quote:Bedankt voor de info shift
Op dinsdag 5 november 2002 21:32 schreef shift het volgende:
ARghg!ik had nog heengewild! Ik had het in september op de Paradisosite zien staan, en toen je nog geen kaartjes krijgen! En vorige keer dat ze daar speelden heb ik het ook al gemist (2 jaar geleden ofzo)
Trouwens, zoek op Kazaa eens naar 'killer whale tank'. 10 minuten live uitvoering van New Orleans Is Sinking. Of naar 'double suicide', de live versie van Highway Girl!
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 05-11-2002 22:11]
quote:Daar ben ik wel in geinteresseerd! En misschien ben ik niet de enige. Heb je die op mp3?
Op dinsdag 5 november 2002 22:08 schreef Juan Zueco het volgende:
Bedankt voor de info shift, maar ik ken alle gangbare monologues van Gordon al. Zelf ben ik in het bezit van The cow monologue (tijdens New Orleans is Sinking), live opgenomen in good old Vera te Grun'n. Tevens zit bij die opname een redlijke unieke versie van at the 100th meridian met compleet andere tekst
De hilarische tekst van de cow monoloque moet ik ergens nog wel hebben liggen. Post ik wel even.
J.
Anyway, gaan hier ook Fok!kers heen? Zo ja, dan zou ik een review wel op prijs stellen.
Enne kroegtijger, post hier even de setlist van vanavond
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 07-11-2002 22:20]
"Either it'll move me
or it'll move right through me;
fully, completely "
J.
quote:DIe heb ik helaas niet voorbij horen komen.....maar t is precies t gevoel ja
Op zondag 10 november 2002 01:52 schreef Juan Zueco het volgende:"Either it'll move me
or it'll move right through me;
fully, completely "J.
Ze gaan een beetje verder in de trant van de vorige CD's....
-=Maar dat is mijn mening=-
quote:Gordon Downie tijdens New Orleans is Sinking, Vera Groningen
Op dinsdag 5 november 2002 22:15 schreef Juan Zueco het volgende:De hilarische tekst van de cow monoloque moet ik ergens nog wel hebben liggen. Post ik wel even.
J.
"The Cow-monologue"
I had a job before this job
Ok? Allright?
Yes! Allright! I had a job
You know what it was?
You know my job used to be?
You know my job used to be?
Sure you don't know?
I used to be..... A cow, cashcow!
It's true, I was a cow
I stunk, I smelled really bad
But I was kind of beautiful, I was kind of beautiful
Well it wasn't so much that I was beautiful
But I felt good about myself
Which has it's own kind of beauty
I turned the grass in some kind of bilious mixture
Some of it came out in shit
Some of it came out in piss
But most of it came out in white fresh milk
Some of that was turned into cheese
Some of that was used to feed some babies
But most of it was just left to go rot into the fridge
Sometimes I felt used
Sometimes I felt exploided
But I never took my work home at night
When I finished for the day, I was finished
I WAS FINISHED
I HAD DONE MY JOB
Hey there's a lightbulb...
J.
Ps: heb jij nog een verslag van dit concert in de krant gelezen Zueco?
Been there en het was heerlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Juan Zueco het volgende:
en omhoog met de klootzak.
23-09-2007 Oosterpoort, Groningen.
Be there.
J.
Geluid heb je 100% gelijk in, helaas. Het helpt als je de nummers goed kent, dan kun je door de brei heen luisteren.....quote:Op maandag 24 september 2007 13:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik was er ook. De akoustiek in de Oosterpoort blijft ruk. Geluid m.i. iets te hard ter compensatie.
Verder goede show (as always) en Gordon had er zin in! Briljant.
J.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |