SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:57 schreef Arcadia het volgende:
Snor trimmen
Vergeten opzetstuk op te doen. Ik zie eruit als een seriemoordenaar nu
2 dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten?
Myth confirmed.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet toch dat alleen vrouwen dat succesvol kunnen doen?
Ja, dat klopt. Ik ben nog aan het weifelen of ik zal komen of niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom anders eten. Eten moet je sowieso toch?
We beloven je niet op te eten of aan te randen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik ben nog aan het weifelen of ik zal komen of niet.
Wilt identiteit geheim houden.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik ben nog aan het weifelen of ik zal komen of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:20 schreef Che_ het volgende:
BzzztNOOOOO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Waarom als het gemaakt wordt.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak het zelf. Is 5 m werk, luilak.
Omdat luiheid en gemakszucht een zonde is.quote:
had je wel een mega aardappel?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb net trouwena kumpir zonder schil gemaakt. Keukenprinses in tha house.
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
had je wel een mega aardappel?
lekkerquote:Op woensdag 25 december 2013 16:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neeals het lekker is fix ik straks een foto. Het moet nml nog even 10 min de oven in.
En jij bent actief of niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat luiheid en gemakszucht een zonde is.
Lurken om eten? Wat is datquote:Op woensdag 25 december 2013 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua eten wel. Ik ga niet bij anderen lurken om eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |