Ik 1, misschien 2 (laatste van Tjacka, hij zegt dat het niet positief is maar ik geloof hem niet)quote:
Alle mods haten mijquote:Op woensdag 25 december 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 1, misschien 2 (laatste van Tjacka, hij zegt dat het niet positief is maar ik geloof hem niet)
Nu je het zegt, ik heb zin in een jointjequote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
#top2000 #np #yolo #swek #420blazefaggit
Het is kerst, misschien een dagje nietquote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd hoeveel LMI er heeft en of hij meeleest
Maar het is LMI...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is kerst, misschien een dagje niet
Geef haar alleen geen lachgasquote:Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles aan hem is goed.
Zelfs zijn vriendin.
#lekkerquote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb zin in een jointje
Zou het haar zo geven.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef haar alleen geen lachgas
#Myraela
Same, was voor herhaling vatbaarquote:
je hebt al 500x seks gehad klootzakquote:Op woensdag 25 december 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouen t is kerst mn grootste kerstwens is door jou ontmaagd worden
maar niet met jouquote:Op woensdag 25 december 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt al 500x seks gehad klootzak
zomergevoelquote:Op woensdag 25 december 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom leest toto altijd oude posts :s
haha rokenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
nog 15 minuten, dan ben ik in utrecht en kan ik eindelijk roken
Stap in Harderwijk even uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
nog 15 minuten, dan ben ik in utrecht en kan ik eindelijk roken
en ik moet naar mn mammie toe voor de kerst en dat is niet in harderwijk of utrechtquote:
En terecht. Ben blij dat ik dat niet heb hoeven doen, trouwensquote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
Menig FOK!er zou een moord doen om mij te meeten.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik moet naar mn mammie toe voor de kerst en dat is niet in harderwijk of utrecht
Meh. Ken er zeker 3 die ik liever meet.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
Menig FOK!er zou een moord doen om mij te meeten.
wejooquote:Op woensdag 25 december 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Ken er zeker 3 die ik liever meet.
Wie zijn dat dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Ken er zeker 3 die ik liever meet.
ik ben moequote:Op woensdag 25 december 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
Je komt er wel langs.
Ben je deze kerst toch nog even bij cachie.
wil je nietquote:Op woensdag 25 december 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
Je komt er wel langs.
Ben je deze kerst toch nog even bij cachie.
Ik hossel niemand?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind VA's hosselpogingen wat sneu worden.
toen we philips hacktenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
Ik ben net wakker en het eerste wat ik zie is een watervlo die groen is en ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt met Philips aan de lijn
goedemiddag
oquote:Op woensdag 25 december 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil jouw penis niet
ik wil die van tjacka
*censuur*quote:
Dacht dat je Crack ging zeggen.quote:
quote:
supersneu, wat zal ik er eens aan doen?quote:
Lag er om 12 uur in en sliep half 4quote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zeuren, ik lag pas om 7 uur in bed en om 12 weer eruit
dan sliep ik alsnog laterquote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lag er om 12 uur in en sliep half 4
ga een relatie aan met iemand van het internetquote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
supersneu, wat zal ik er eens aan doen?
ik mag jouquote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga een relatie aan met iemand van het internet
dat is superdupersneu
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is superdupersneu
Ik ga helemaal geen relatie aanquote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is superdupersneu
Ja?quote:
Ik ben trolletjequote:
okay.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
VA ik zag gister m'n ex op TV
m'n ouders helemaal: OMG JA DAT WAS ZIJ JA ECHT SPREKEND
dan zou je nooit evolueren dusquote:Op woensdag 25 december 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga helemaal geen relatie aan
Hoi, ik kwam je even opzoeken. Ik ga weer terug naar de coins. Dingetje daar wil jouw body dus kom posten.quote:
Hoiquote:
Nee blijfquote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoi, ik kwam je even opzoeken. Ik ga weer terug naar de coins. Dingetje daar wil jouw body dus kom posten.
mooi doeiquote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoi, ik kwam je even opzoeken. Ik ga weer terug naar de coins. Dingetje daar wil jouw body dus kom posten.
Nee is eng ik ken het hier nietquote:
blijf blijfquote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee is eng ik ken het hier niet
quote:
Nee ik zie dat jullie mods 12 zijnquote:
Neequote:
ik wil dat je blijftquote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik zie dat jullie mods 12 zijn__
Ben je een mannetje of een vrouwtje?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee is eng ik ken het hier niet
je bent zelf ziequote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik zie dat jullie mods 12 zijn__
Vrouwtjequote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je een mannetje of een vrouwtje?
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wil dat je blijft
tjacka moet je met een lepel zout nemen
die jongen is altijd boos
Tjacka probeert gewoon indruk te maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vrouwtje
[..]
Was ook maar een grapje
ga maar weer weg danquote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vrouwtje
[..]
Was ook maar een grapje
waarquote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
En Etsu haat alles wat geen piemeltje heeft.
Dan heb ik ook een piemeltje.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
En Etsu haat alles wat geen piemeltje heeft.
Volgens mij had sof die al een keer gepost en zei ik precies het zelfdequote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij het een nice nummer zou vinden.
ik heb ze alquote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al om tietenpics gevraagd via dm
o.......quote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij had sof die al een keer gepost en zei ik precies het zelfde
hahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil verse piemels, die van toto is versleten
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom mocht ik niet je broekje in dus
ben je ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Maar dat stomme trolmens noemde mij een adolescent
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Maar dat stomme trolmens noemde mij een adolescent
Ik heb jou op tinychat gezien je bent schattig dus niet zo giftig doenquote:
wel godverredommequote:Op woensdag 25 december 2013 15:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb jou op tinychat gezien je bent schattig dus niet zo giftig doen
wie ben jijquote:Op woensdag 25 december 2013 15:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon mijn usernaam hoorquote:
Toto?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon mijn usernaam hoor
gewoon sturen, dan lees ik op laptop en geef ik antwoord in t topic of via een kloonquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou jou een dm sturen
maar dat kan niet
wat moet ik nu
Even mijn ondertitel veranderen dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik geef de award weer aan jou
ik draai you'll be in my heartquote:Op woensdag 25 december 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You can't hurry love?
Enige leuke nummer van hem (vind ik)
En dat is nog een cover ook.
Oh you just have to waitquote:Op woensdag 25 december 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You can't hurry love?
Enige leuke nummer van hem (vind ik)
En dat is nog een cover ook.
ban-aanvraagquote:Op woensdag 25 december 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
tjacka ik stel voor dat je een ban voor dr regelt, zo lang mogelijk tot ze je gelooft
Feitelijk onjuist. Justin Bieber heeft wel degelijk een penis. Over het formaat ervan durf ik dan weer geen uitspraken te doenquote:
Wel meer hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tof. Eén hit ooit. Maar wat voor een.
Wel veel hits hoor? en nog steeds wel op de radio.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn je plannen voor deze kerst lav?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat ene nummer van ze.
okonquote:Op woensdag 25 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga naar elkaar toe dan .
Zometeen lekker eten. Ben onderwijl al druk bezig met het eten maar heb ook al veel voorbereid.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn je plannen voor deze kerst lav?
ik ga naar mijn tantequote:Op woensdag 25 december 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zometeen lekker eten. Ben onderwijl al druk bezig met het eten maar heb ook al veel voorbereid.
En jij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga naar mijn tante
ik heb alleen nog geen peuken gekocht sinds gisteren weer begonnen
Ik ga zo dust in the wind draaien.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
trouwens winds of change vind ik ook wel tof
Rock me like a hurricane is ook van Scorpions, en vele meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang was je gestopt?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga naar mijn tante
ik heb alleen nog geen peuken gekocht sinds gisteren weer begonnen
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt, dust in the wind is van Kansasquote:Op woensdag 25 december 2013 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga zo dust in the wind draaien.
Maar ik dacht die van kansas was.
Ik vind het met bier echt heel moeilijk om niet te roken.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde joh. Nou ja, je kan nog een keer een poging maken.
Ik heb al langer geen alcohol gedronken. En aan mijn haperende oud en nieuw plannen te zien kan ik het wellicht nog doortrekken ookquote:
Ik denk dat ik met alles ga stoppen definitief. Het begint weer uit de hand te lopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al langer geen alcohol gedronken. En aan mijn haperende oud en nieuw plannen te zien kan ik het wellicht nog doortrekken ook
Ik heb trouwens repertoire van Heino gezien waar ik best van schrokquote:Op woensdag 25 december 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al langer geen alcohol gedronken. En aan mijn haperende oud en nieuw plannen te zien kan ik het wellicht nog doortrekken ook
knapquote:Op woensdag 25 december 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al 261 dagen geen alcohol op.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb trouwens repertoire van Heino gezien waar ik best van schrok![]()
Staat gewoon op youtube met hakenkruizen en al
Bij mij nooit, maar wat rustiger aan mocht wel. Ik stel voor dat we enkel nog samen tegen barkrukken aanlopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met alles ga stoppen definitief. Het begint weer uit de hand te lopen.
Het is bijna al een jaar geleden.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel kwalijk.
[..]
Bij mij nooit, maar wat rustiger aan mocht wel. Ik stel voor dat we enkel nog samen tegen barkrukken aanlopen.
hahahah stoer he xddddquote:Op woensdag 25 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
en dan met oud en nieuw stom dronken worden xd xd
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is bijna al een jaar geleden.
Tijd gaat hard.
ohquote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zit bij een vriend met O&N na het wokken en zijn vriendin wilt graag allemaal spelletjes gaan doen. zoals twister ofzo
ze zijn echt debiel
Kom bij mij vieren.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar jij al plannen voor oud en nieuw dan? Bij mij gaat het erg stroef. De één laat zijn ogen lazeren, de ander een vriendin en zelf geen zin om actie te ondernemen.
Best wel erg eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar jij al plannen voor oud en nieuw dan? Bij mij gaat het erg stroef. De één laat zijn ogen lazeren, de ander een vriendin en zelf geen zin om actie te ondernemen.
Best wel erg eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zit bij een vriend met O&N na het wokken en zijn vriendin wilt graag allemaal spelletjes gaan doen. zoals twister ofzo
ze zijn echt debiel
Je mag wel bij mij komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel erg eigenlijk.
[..]
oh
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb hele grappige vrienden hoor LR.
Hun praten ook FOK!iaans zonder dat ze het weten.
Wie weet, maar ik ga mijzelf even weer een Daley Blind kapsel aanmeten. Zo terug.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb hele grappige vrienden hoor LR.
Hun praten ook FOK!iaans zonder dat ze het weten.
Kennen we nietquote:Op woensdag 25 december 2013 15:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe is het hier met de kerst liefe?
Ik ken alleen topicshoppenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kennen we niet
Vanavond topicschoppen met BIT
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ken alleen topicshoppen
Liefde? Nope. Niet hierquote:Op woensdag 25 december 2013 15:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe is het hier met de kerst liefe?
ja ik welquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Blijf weg vanaf 1 januari?
nee, ik ga mij modcarriere niet zo vergooiequote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Blijf weg vanaf 1 januari?
Als je het niet leuk vindt op Fok! waarom niet nu al dan? Niet dat ik dat zou willen overigens.quote:
inderdaad, je bent op weg om admin te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik ga mij modcarriere niet zo vergooie
Ik ga Tryon missen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt op Fok! waarom niet nu al dan? Niet dat ik dat zou willen overigens.
Dag lekker ding. Die onderbroek fotoshoot hebben we nog te goed he.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:53 schreef Tjacka het volgende:
BEN JE AL KLAAR
oke ik moet opschieten
DOEI
ik vind het heel leuk op fokquote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt op Fok! waarom niet nu al dan? Niet dat ik dat zou willen overigens.
Je hebt ook een blauwe gloedquote:Op woensdag 25 december 2013 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk op fok
vooral de laatste tijd
hoi vaquote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het modschap van Tjacka is me tot nu toe goed bevallen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:23 schreef Etsu het volgende:
krijg ik een dm van die marokaanseheld: hallo, ben je echt een vrouw?
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het modschap van Tjacka is me tot nu toe goed bevallen.
tjacka en ik hebben al gedaanquote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nice. Etsu zoekt nog en poeppie.
tjacka bottom ik top en hondjesquote:Op woensdag 25 december 2013 16:36 schreef Renesite het volgende:
Geil. Wie had welke rol en hoe vaak in welke stand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |