ik ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oké, ik zal er rekening mee houden
Dat was Nick, Robbie zat in Backstreet Boysquote:Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef FritsFlits het volgende:
Leukste man van Boyzone was toch Robbie?
Het uur daarop het eerste uur met alleen maar platen met Engelse tekst erin, zover ik zie.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef Ferdo het volgende:
Het komend uur is de eerste die níet in een Romaanse taal wordt afgesloten.
O ja, Westlife. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was Nick, Robbie zat in Backstreet Boys
En Mick Jaggerquote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Beatles waren toch Nick Carter, Ronan Keating, Robbie Williams en Justin Timberlake?
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Beatles waren toch Nick Carter, Ronan Keating, Robbie Williams en Justin Timberlake?
En Brian McFadden als producer.
Flea, Bono, Jimi Hendrix en Syd Barrettquote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moves likes Jagger?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Laat 't 'm maar niet horen, hij draait zich om in zijn graf
Aantal nummers per uur?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Als jullie nog meer stats willen, roep maar en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak Sander de Heer er naast zitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Als jullie nog meer stats willen, roep maar en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |