wij hebben er zelfs 2... Maar inderdaad, de kinderen gebruiken ze vaker dan wij. Ik gebruik hem tegenwoordig vooral als boek.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Mijn zus heeft ook een iPad maar haar 3 kinderen zitten er vaker op dan zij
*neus snuitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:48 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits deelt wat zakdoekjes uit
iCrackquote:Op woensdag 25 december 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet niet op een iPad gaan zitten, dan gaat ie stuk...
* FritsFlits plakt wat zakdoekjes uitquote:
Je bent zelf lastigquote:Op woensdag 25 december 2013 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan inloggen op de andere iPad. Op de iPhone vind ik fok! lastig.
gewoon rustig op zitten, kan hij wel hebben hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet niet op een iPad gaan zitten, dan gaat ie stuk...
Mexi wil een sterrenfoto maken gok ikquote:Op woensdag 25 december 2013 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon rustig op zitten, kan hij wel hebben hoor.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:50 schreef D. het volgende:
Ik vind het origineel van Garth Brooks...ow, wacht
Mexicano en johannes, kennen ze hier de slechte humor van VBL zoals de "je bent zelf een" opmerkingen nog niet helemaal?quote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 25 december 2013 14:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mexicano en johannes, kennen ze hier de slechte humor van VBL zoals de "je bent zelf een" opmerkingen nog niet helemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |