Wat???quote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was er nu ook weer boos dat Joel er stiekem een bas in had gestopt en dus niet helemaal acapella was? Ff opzoeken..
Minimalismequote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef Ferdo het volgende:
Een geweldige pianist, maar laat dat instrument nu juist ontbreken in dit nummer.
Yup. kan het zo snel niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
Jij ziet Billy Jo niet, ik zie Billy Joël
Had hij van Prince geleend, die had hem voor When Doves Cry toch even niet nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was er nu ook weer boos dat Joel er stiekem een bas in had gestopt en dus niet helemaal acapella was? Ff opzoeken..
Dan spreek je het verkeerd uit Fritsjequote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
Jij ziet Billy Jo niet, ik zie Billy Joël
The Road to Mandalay.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Dit doet me een beetje aan dat koor uit Abeltje denken. Pam pam pam pam
Zo spreek je Billy Joël uitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan spreek je het verkeerd uit Fritsje
Dit doet mij denken aan Henk de Haan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Dit doet me een beetje aan dat koor uit Abeltje denken. Pam pam pam pam
Wel een prima nummertje.quote:
Nietes!quote:
Kut manquote:Op woensdag 25 december 2013 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als ik Celine hoor, word ik een beetje aan mijn balletjes geholpen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |