Mijn zus Claudia.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie? Claudia, je zus of je zus Claudia?
Dat wist ik zelf ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 14:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat ging ze daar nou doen? Daar gaf je geen antwoord op vannacht..?
Welk nummer van Hazes is dat dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfde als KUT roepen in het nummer van Hazes, vaak is dat dan populairder....
mijn mening is Queen, gebaseerd op feiten btw... of het juist is dat radio 2 die weer op 1 gezet heeft? tja... andere discussie....quote:Op woensdag 25 december 2013 14:18 schreef Lamabal het volgende:
Wie staat er op 1 dit jaar volgens jullie? Eigen mening
Daar moet je vroeg voor opstaan om die te horen. Nou ja, zal ik hem in elk geval vrijdag, maandag en dinsdag horen.quote:
Een Vriend...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welk nummer van Hazes is dat dan?
Echt een club-hitquote:
Ging er dan echt niets door je heen (publiek: door je heen KUT!) en zo verder...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welk nummer van Hazes is dat dan?
Ik slaap toch niet deze weekquote:Op woensdag 25 december 2013 14:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar moet je vroeg voor opstaan om die te horen. Nou ja, zal ik hem in elk geval vrijdag, maandag en dinsdag horen.
Ah, Seal zijn doorbraak.
Een kut vriend ? Ken heul die plaat niet.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even het oude huis van Alice opzoeken...
Daarom staat hij ook zo laag.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:22 schreef Olga het volgende:
Dit vind ik een van de minste nummers van Seal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |