Wat???quote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was er nu ook weer boos dat Joel er stiekem een bas in had gestopt en dus niet helemaal acapella was? Ff opzoeken..
Minimalismequote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef Ferdo het volgende:
Een geweldige pianist, maar laat dat instrument nu juist ontbreken in dit nummer.
Yup. kan het zo snel niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
Jij ziet Billy Jo niet, ik zie Billy Joël
Had hij van Prince geleend, die had hem voor When Doves Cry toch even niet nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was er nu ook weer boos dat Joel er stiekem een bas in had gestopt en dus niet helemaal acapella was? Ff opzoeken..
Dan spreek je het verkeerd uit Fritsjequote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
Jij ziet Billy Jo niet, ik zie Billy Joël
The Road to Mandalay.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Dit doet me een beetje aan dat koor uit Abeltje denken. Pam pam pam pam
Zo spreek je Billy Joël uitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan spreek je het verkeerd uit Fritsje
Dit doet mij denken aan Henk de Haan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Dit doet me een beetje aan dat koor uit Abeltje denken. Pam pam pam pam
Wel een prima nummertje.quote:
Nietes!quote:
Kut manquote:Op woensdag 25 december 2013 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als ik Celine hoor, word ik een beetje aan mijn balletjes geholpen..
Ik doe niet met je mee in ieder gevalquote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die dit een heerlijk slecht nummer vindt?
Best avah,,, zeker op acid of x....quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je vindt het slecht en geniet daarvan?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben fan van al haar nummers. Maar dat wist je als mijn trouwe volger al.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het idee achter het begrip guilty pleasure.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je vindt het slecht en geniet daarvan?
Ik vind het een matig nummer, maar wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je vindt het slecht en geniet daarvan?
Sorry.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:35 schreef waxmask het volgende:
Wie zit daar in het cafe te Fok!ken?
Handtekening scoren van Don Leoquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Evertjan het volgende:
lijkt mij wel gezellig om eens langs te gaan in het top 2000 cafe
Met grote borden voor die booth gaan zitten met bedragen erop......quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Evertjan het volgende:
Wat? Of ik heb het verkeerd begrepen, of je neemt op deze muziek serieus een pilletje of LSD?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Best avah,,, zeker op acid of x....![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mensen, ik spreek jullie weer, Ik ga ervandoor
Ik probeer het al 4 jaar en of maten willen niet en anders die rijen die mij tegenhouden/quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Evertjan het volgende:
Beter dan de Heer.quote:
Try itquote:Op woensdag 25 december 2013 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat? Of ik heb het verkeerd begrepen, of je neemt op deze muziek serieus een pilletje of LSD?
Gijs Stoffermanquote:
Nee, en hij is hypocriet ook. Zeikt iedereen af maar zelf doet hij niets verkeerdquote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Ferdo het volgende:
Heeft Sander het al eens toegegeven dat hij ernaast zat?
Waarom moest Roodbeen nu in vredesnaam een jaar afhaken?quote:
Acid snap ik misschien ergens nog, maar een pilletje droppen op dat nummer van net. Daar begin ik niet eens aanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Try itHeb ook door die News Kids lui eens Dirty Dancing gekeken tijdens trip...lache joh...
Hij was wounded aan zijn kneequote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom moest Roodbeen nu in vredesnaam een jaar afhaken?
Roodgodquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef fratsman het volgende:
Leuk nummer hoor, maar "Lazing on a sunday afternoon" van Queen is beter!
Ook een lekker nummertje, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef fratsman het volgende:
Leuk nummer hoor, maar "Lazing on a sunday afternoon" van Queen is beter!
eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij ook? Want je zou gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was wounded aan zijn knee
Daar moet hij hints geven over een vaag geluid dat een fietspomp blijkt te zijn, daar zijn hele andere kwaliteiten als DJ voor nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Evertjan het volgende:
ja Gijs dit soort plaatjes draaiden je niet bij Q-Music
Plat brits is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...
Lazing... is anders ook knap Brits, hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Haha, ja slapend been.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zolang je maar geen slaapzak hebtquote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haha, ja slapend been.
Maar nu offio!
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Roodgod
Schiffer
Staverman
Stenders
Dit soort nummers daarentegen...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Evertjan het volgende:
ja Gijs dit soort plaatjes draaiden je niet bij Q-Music
quote:
Mja, ik denk dat de Radio 2-top er toch wel een beetje moeite mee had dat Rob Stenders het gewoon tussen neus en lippen door wel liet blijken dat hij bijvoorbeeld een Mijn Leven Is Van Mij van Pia Douwes niet echt helemaal zijn ding was.quote:
Tim Immers mist.quote:
Prachtig nummer ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |