Try itquote:Op woensdag 25 december 2013 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat? Of ik heb het verkeerd begrepen, of je neemt op deze muziek serieus een pilletje of LSD?
Gijs Stoffermanquote:
Nee, en hij is hypocriet ook. Zeikt iedereen af maar zelf doet hij niets verkeerdquote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Ferdo het volgende:
Heeft Sander het al eens toegegeven dat hij ernaast zat?
Waarom moest Roodbeen nu in vredesnaam een jaar afhaken?quote:
Acid snap ik misschien ergens nog, maar een pilletje droppen op dat nummer van net. Daar begin ik niet eens aanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Try itHeb ook door die News Kids lui eens Dirty Dancing gekeken tijdens trip...lache joh...
Hij was wounded aan zijn kneequote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom moest Roodbeen nu in vredesnaam een jaar afhaken?
Roodgodquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef fratsman het volgende:
Leuk nummer hoor, maar "Lazing on a sunday afternoon" van Queen is beter!
Ook een lekker nummertje, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef fratsman het volgende:
Leuk nummer hoor, maar "Lazing on a sunday afternoon" van Queen is beter!
eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij ook? Want je zou gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was wounded aan zijn knee
Daar moet hij hints geven over een vaag geluid dat een fietspomp blijkt te zijn, daar zijn hele andere kwaliteiten als DJ voor nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Evertjan het volgende:
ja Gijs dit soort plaatjes draaiden je niet bij Q-Music
Plat brits is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...
Lazing... is anders ook knap Brits, hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |