Jij ook? Want je zou gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was wounded aan zijn knee
Daar moet hij hints geven over een vaag geluid dat een fietspomp blijkt te zijn, daar zijn hele andere kwaliteiten als DJ voor nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Evertjan het volgende:
ja Gijs dit soort plaatjes draaiden je niet bij Q-Music
Plat brits is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer Brits...heeft ook zijn charme...
Lazing... is anders ook knap Brits, hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Haha, ja slapend been.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zolang je maar geen slaapzak hebtquote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haha, ja slapend been.
Maar nu offio!
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Roodgod
Schiffer
Staverman
Stenders
Dit soort nummers daarentegen...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Evertjan het volgende:
ja Gijs dit soort plaatjes draaiden je niet bij Q-Music
quote:
Mja, ik denk dat de Radio 2-top er toch wel een beetje moeite mee had dat Rob Stenders het gewoon tussen neus en lippen door wel liet blijken dat hij bijvoorbeeld een Mijn Leven Is Van Mij van Pia Douwes niet echt helemaal zijn ding was.quote:
Tim Immers mist.quote:
Prachtig nummer ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |