Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Dit, dus.
Ben benieuwd welke versterkingen PSV allemaal gaat halen in de winterstop.
quote:
Ja.
Daarom duikt Vermeer ook de verkeerde kant op.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Ah, dat verklaart het. Dan blijf ik er bij: Vermeer is een wereldkeeper.
★★★
tja77
Proud member of the tittycrew.
Ach ja, het is weer zo ver....
Een aantal Ajacieden die een hoop dingen uit z'n verband trekken.
Als je als PSV supporter zegt dat PSV een theoretische kans heeft op het kampioenschap, dan word je meteen voor gek verklaard. Ik betwijfel dat er hier op FOK! ook maar 1 supporter is, die nog realistische hoop heeft op een kampioenschap.
Als een PSV speler zegt in het kampioenschap te geloven, wordt daar meteen om gelachen. Wat moet hij dan zeggen? We voetballen dit seizoen nergens meer om, we kunnen niks meer winnen. Nee, daar bereik je wat mee. Het zelfvertrouwen van de spelers is 0,0. Als er word geroepen dat PSV nog voor de titel kan gaan, en ze durven een wedstrijd of 3-4 achter elkaar te winnen, dan kan het geloof en het positivisme weer terugkomen.
Dan erbij, als je als Ajacied, zo nodig op eerste kerstdag moet komen mekkeren op PSV of op de supporters van PSV in een PSV draadje. Ja, dan heb je echt een kutkerst.
Sterkte mannen, en prettige kerstdagen.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef tja77 het volgende:Ach ja, het is weer zo ver....
Als je als PSV supporter zegt dat PSV een theoretische kans heeft op het kampioenschap, dan word je meteen voor gek verklaard. Ik betwijfel dat er hier op FOK! ook maar 1 supporter is, die nog realistische hoop heeft op een kampioenschap.
Als een PSV speler zegt in het kampioenschap te geloven, wordt daar meteen om gelachen. Wat moet hij dan zeggen? We voetballen dit seizoen nergens meer om, we kunnen niks meer winnen. Nee, daar bereik je wat mee. Het zelfvertrouwen van de spelers is 0,0. Als er word geroepen dat PSV nog voor de titel kan gaan, en ze durven een wedstrijd of 3-4 achter elkaar te winnen, dan kan het geloof en het positivisme weer terugkomen.
Dan erbij, als je als Ajacied, zo nodig op eerste kerstdag moet komen mekkeren op PSV of op de supporters van PSV in een PSV draadje. Ja, dan heb je echt een kutkerst.
Ok bedankt doei.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef tja77 het volgende:Ach ja, het is weer zo ver....
Goed verhaal wel. Feit dat jij de moeite neemt om dit te vertellen zegt een heleboel over jou frustraties.
tja77
quote:
JouW frustraties.
Tevens, geen idee waar je over uit je nek kletst. Ik heb geen frustraties. Tenminste niet wat PSV betreft. Eerder berusting en gelatenheid.
Ik ben een PSV supporter met realisme, geloof niet in de landstitel.
Grappig dat al die neusjes hier komen zeiken....Over frustratie gesproken.
Als je roept dat PSV kans heeft op de titel heb je een hele grote plaat voor je kop, de Ajacieden hier hebben gelijk als je zoiets roept.
tja77
quote:
Iedere ploeg heeft kans wijsneus.
Kans is welliswaar nihil, maar zolang het gat te overbruggen is, is het gewoon nog mogelijk.
Dat een speler zoiets roept? Kun je het hem kwalijk nemen? Zou die speler er zelf nog in geloven? Ik betwijfel het. Maar tegen elke ploeg heb je kans, ook al weet je tegen beter weten in, dat je 99% zeker op je plaat gaat.
Welke speler of coach zegt voor een wedstrijd: "we gaan kansloos verliezen"? Terwijl ze dat misschien wel denken.
Mensen die het verschil niet zien tussen iets zeggen, en iets zeggen en er werkelijk in geloven. DIE hebben een plaat voor hun hoofd.
tja77
quote:
Haha, jij bent echt grappig.
Als je uitgeschakeld bent voor de beker, en voor Europees voetbal. Moet je dan in de winterstop roepen dat je als speler van PSV ook niet meer in de titel gelooft? Dat je de rest van de wedstrijden dit seizoen voetbalt om de kat z'n kut? Daar word je als ploeg of supporter in ieder geval niet veel beter van.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:[..]
JouW frustraties.
Tevens, geen idee waar je over uit je nek kletst. Ik heb geen frustraties. Tenminste niet wat PSV betreft. Eerder berusting en gelatenheid.
Ik ben een PSV supporter met realisme, geloof niet in de landstitel.
Grappig dat al die neusjes hier komen zeiken....Over frustratie gesproken.
Waarover moeten wij neusjes dan gefrustreerd zijn?
tja77
quote:
Dat mag jij me vertellen.
Ikzelf heb niet de drang om in een draadje van een andere ploeg (waar het niet echt lekker gaat) uit z'n verband getrokken dingen te posten.
Ik zit niet in een Feijenoord topic te lachen dat Pelle in een titel voor Feijenoord geloofd.
Als het goed gaat met je club, heb je volgens mij schijt aan elke andere club. Waarom zou je je tijd verdoen aan een in jouw ogen inferieure club (of de supporters ervan)? Krijg je niet voldoende voldoening van de goede resultaten van je eigen ploeg?
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:05 schreef tja77 het volgende:[..]
Haha, jij bent echt grappig.
Als je uitgeschakeld bent voor de beker, en voor Europees voetbal. Moet je dan in de winterstop roepen dat je als speler van PSV ook niet meer in de titel gelooft? Dat je de rest van de wedstrijden dit seizoen voetbalt om de kat z'n kut? Daar word je als ploeg of supporter in ieder geval niet veel beter van.
Ik heb liever dat ze zeggen dat ze er nog de maximale uit halen dan dat ze nu roepen voor de titel te gaan. Want nu krijg ik meer het gevoel dat ze er niks van geleerd hebben en dat al die verlies partijen er maar bij horen want we halen immers de titel toch wel. Als de spelers al niet realistisch tegenover zichzelf kunnen zijn dan zet je jezelf alleen maar (meer) voor schut.
Wat Doublepain zegt.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:Als de spelers zouden zeggen we gaan sowieso voor een top 5 positie ga je niemand horen zeiken. Zeggen dat je voor het kampioenschap gaat is op dit moment gewoon dom.
Dit dus. Soms moet je gewoon je verlies pakken en zeggen dat het allemaal niks was, is nu niet meer erg. Volgend jaar weer een kans.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:16 schreef tja77 het volgende:[..]
Dat mag jij me vertellen.
Ikzelf heb niet de drang om in een draadje van een andere ploeg (waar het niet echt lekker gaat) uit z'n verband getrokken dingen te posten.
Ik zit niet in een Feijenoord topic te lachen dat Pelle in een titel voor Feijenoord geloofd.
Als het goed gaat met je club, heb je volgens mij schijt aan elke andere club. Waarom zou je je tijd verdoen aan een in jouw ogen inferieure club (of de supporters ervan)? Krijg je niet voldoende voldoening van de goede resultaten van je eigen ploeg?
Welkom op een forum.