abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2004 @ 19:41:12 #26
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_18450356
Kan je in dat spookstadje ook bij dingen naar binnen???

edit: lama, heb 't al gelezen
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_23497109
ben dit jaar in NYC geweest, volgende reisje maar eens richting westkust plannen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23607928
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:32 schreef komrad het volgende:
ben dit jaar in NYC geweest, volgende reisje maar eens richting westkust plannen
Ik zou ook wel eens naar NY willen :-)

Westkust zou ik ook nóg wel een keer willen zien. Ik snap nu ook waarom sommige mensen er meerdere keren heen willen. Tis daar eg gaaf
pi_23608075
wow hey!
eigenlijk,is het soms op de tactische momenten ook lache om te zeggen dat je n west-coaster ben
als ze vragen waar je vandaan komt
Wher'ya from dawg?
west coast dude!
whaaa?
west coast europe
trouwens toffe foto's van die schoenenboom
-
  Moderator maandag 29 november 2004 @ 13:03:44 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_23641530
Heej daar !

Ik heb veel van wat jij hebt gezien ook gezien. Ik had dan een georganiseerde reis van 13 dagen van Los Angeles, naar Santa Maria via Santa Barbara, en toen via wat kleine plaatsjes naar San Fransisco, Las Vegas, en weer terug naar Los Angeles. Tussendoor zijn we ook in veel nationale parken geweest: Zion, Bryce Canyon, Grand Canyon, en Yosemite. Ik heb ook nog een vlucht gemaakt over de Grand Canyon. Toen ben ik geland in Monument Valley waar we een stuk met een Jeep doorheen zijn gereden. Chauffeur was een Indiaan die daar woonde.

Heel erg mooie reis. Wat je zegt over de Grand Canyon klopt inderdaad wel. Je kunt het niet beschrijven. Ik heb veel foto's gemaakt daar en ook veel gefilmd, maar eenmaal terug thuis zag ik het resultaat, en dat is gewoon niet wat ik gezien heb. Als je ook aan de rand van de canyon staat...je ondergaat het gewoon. Een golf van emotie komt over je heen (tenminste bij mij). Je kunt niet stoppen met kijken, alsof je ogen door een enorme magneet aangetrokken wordt. Toen ik daar heen liep was ik druk in gesprek met de buschauffeur van onze bus, maar toen ik ineens de canyon zag viel ik stil, en kon ik niets uitbrengen de eerste minuut.

Ik bedoel, wat moet je ook zeggen. Woorden schieten te kort om het gevoel dat je dan ondergaat te beschrijven. Je krijgt het koud en warm tegelijkertijd als je in de diepte en de verte staart, waar je de colorado rivier ziet lopen, wat er vanaf waar ik stond uitzag als een miezerig stroompje. Ik zag van alle parken de Grand Canyon als laatste, en ik vond dat voordat we erheen gingen een beetje jammer, want ik dacht van "dan heb ik die andere parken allemaal al gezien, en dan zal dit niet meer zo speciaal zijn". Nou daar heb ik me dus enorm in vergist.

De Grand Canyon was het hoogtepunt van mijn reis. Als je daar staat, aan de rand van een van 's werelds wereldwonderen, voel je je heel klein en nietig. Maar bovenal voelde ik dankbaarheid voor dat ik hetgeen dat 1,5 meter voor me begon mocht aanschouwen.

Grand Canyon
Breitling - Instruments for Professionals
pi_23649492

waar in Vegas is deze gemaakt? erg bekend, maar niet gezien.

en Grand Canyon is idd erg mooi.
pi_23649532
uit films denk ik
-
  Moderator maandag 29 november 2004 @ 20:14:53 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_23652272
De foto 2 posts boven mij is gemaakt op Freemond Street. Dat is nl onder die overdekking op de oude strip. Die overdekking gaat savonds aan, er worden "films" op getoond. Erg stoer wel, ik had een film gezien over een rode wolk en Aliens en shit. Was erg vet. Die cowboy staat ergens onder dat ding, volgens mij aan dezelfde kant als de Lucky Horseshoe maar dat weet ik niet meer zeker.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_23652965
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:19 schreef Solane het volgende:
Ik vind het ontbijt hier niet veel bijzonders: het 1e brood had pitjes. Ik vond de pindakaas vies, de pasta, de kaas en de chocomel en de aardbijenmelk vies. Alleen de aardbijenjam vond ik lekker (de eerste pot alleen).
LOL Heel herkenbaar. Amerikaanse pindakaas is echt walgelijk spul. Kaas lijkt net plastic, aardbeienmelk is ranzig. Pasta? Hadden ze dat??? En jam is meestal ook goor, van die smerige druivenjam vaak, ugh. Nee, voor fatsoenlijk broodbeleg moet je niet in de VS zijn. Alleen garlic butter is wel lekker.
pi_23667112
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:22 schreef Dizzee het volgende:
[afbeelding]
waar in Vegas is deze gemaakt? erg bekend, maar niet gezien.

en Grand Canyon is idd erg mooi.
de foto is gemaakt onder de lampjes van Philips! bij de lichtshow!

en de GC is idd errug indrukwekkend! je kan de afstanden gewoon niet inschatten. het is erg onwerkelijk. raar. maar moooi!
Let's check out that wave, before it checks out us!
  woensdag 8 december 2004 @ 19:02:30 #36
69307 Pat-man
pi_23838066
Snif, snif....

Krijg echt heimwee van deze pagina. Wil er zo weer 3 maanden rondkarren.

Grand Canyon is bij mij ook weer heel goed blijven hangen. Fantastisch die dieptes. Voor de mensen die nog gaan, stap ook eens over het muurtje heen bij die view-points. dan kan je tenminste de echte diepte zien en kan je ook mooie foto's maken!!!

over het randje heen gaapte de diepte...

Ook Bryce canyon is errug mooi....

[ Bericht 1% gewijzigd door Pat-man op 08-12-2004 19:08:04 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_23844532
Ik krijg spontaan de angst te struikelen op dat punt waar jij staat pat-man
pi_23844595
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef Pat-man het volgende:
Snif, snif....

Krijg echt heimwee van deze pagina. Wil er zo weer 3 maanden rondkarren.

Grand Canyon is bij mij ook weer heel goed blijven hangen. Fantastisch die dieptes. Voor de mensen die nog gaan, stap ook eens over het muurtje heen bij die view-points. dan kan je tenminste de echte diepte zien en kan je ook mooie foto's maken!!!

[afbeelding]
over het randje heen gaapte de diepte...

[afbeelding]
Ook Bryce canyon is errug mooi....
heel mooi man
ik ga ook een keer... ooit
Wat zeg ie?
pi_23844789

PRACH-TIG

Schitterende foto's. Welke cam heb je?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:12:33 #40
69307 Pat-man
pi_24026265
Heb een Nikon 3100 Coolpix. Heel relaxed ding.

Hopelijk ga ik in mei weer 2 weekjes op vakantie naar de states. Wordt dan de oostkust.
pi_24026519
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Pat-man het volgende:
Heb een Nikon 3100 Coolpix. Heel relaxed ding.

Hopelijk ga ik in mei weer 2 weekjes op vakantie naar de states. Wordt dan de oostkust.
Ik doelde eigenlijk op de TS.
Niet dat die foto's van jou niet vet waren hoor
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:14:00 #42
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24030901
mn ouders hebben eens een kampeertocht te voet door de grand canyon gemaakt. dat moet ook wel erg speciaal zijn
over een paar jaar wil ik met een paar vrienden ook zo'n rondreis gaan maken. lijkt me erg leuk als k dit allemaal zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')