Allemaal prettige kerstdagen.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etcquote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bollywood versie van Fast and the Furious
Doen ze wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etc
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemtquote:
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemt
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoomquote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?
deel 2??Heb je die gezien dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoom
Jij ook poepiequote:
Jijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
En wie mag deze (serieuze) shit opruimen?
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Let's clean this shit up.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Nee, daar zijn de goede locaties te duur.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |