Ik kan mij hier echt boos om maken.quote:
Mja, dat kan best, zoiets tof vinden. Maar ik vind het zelf vooral belangrijk dat iemand dat doet omdat hij/zij echt achter het doel staat. En dus niet genoegen zou nemen met de eerste en de beste die vrijwilligers zoekt.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true, maar ik denk inderdaad dat je dat met dieren veel minder hebt.
Daar liepen ook super veel vrijwilligers uit Europa, maar die genieten er gewoon oprecht van. Niet omdat ze wat te vertellen hebben als ze thuis komen, maar gewoon omdat ze het oprecht tof vinden
Moet zeggen dat het voor mij persoonlijk ook wel 1 van de tofste ervaringen was uit mijn leven. Alleen ik heb het paar keer gezegd en toen was het klaarquote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''De Ervaring" is vooral het thuis eindeloos herhalen met een dikke grimas op je gezicht. Want jij bent goed.
En wij niet
Wat heb jij aan vrijwilligerswerk gedaan dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het voor mij persoonlijk ook wel 1 van de tofste ervaringen was uit mijn leven. Alleen ik heb het paar keer gezegd en toen was het klaar![]()
Oh en er staan 2 foto`s op FB. Valt mee
even 2 weekjes vrijwilligertje spelenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan mij hier echt boos om maken.Gaat om echte levens hier. Niet eens of ander speelgoedje waar je mee kan kloten totdat je het zat bent.
[..]
Mja, dat kan best, zoiets tof vinden. Maar ik vind het zelf vooral belangrijk dat iemand dat doet omdat hij/zij echt achter het doel staat. En dus niet genoegen zou nemen met de eerste en de beste die vrijwilligers zoekt.
Was niet echt weken vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb jij aan vrijwilligerswerk gedaan dan?
Ik zou het niet eens weten
[..]
even 2 weekjes vrijwilligertje spelen
Hoe gaat dat van z'n werk dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet echt weken vrijwilligerswerk![]()
Maar heb dag meegelopen bij dat olifantenreservaat toch.
Hele dag bezig zijn met die beesten is echt super gaaf.
Yep, eigen land eerst, alhoewel het buitenland misschien wel leuker zou zijn omdat je daar meer ziet van de wereld.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Ik zou eerder in Nederland vrijwilligerswerk doen dan in het buitenland. Wat jullie?
Eigen volk eerst natuurlijk xD xDquote:Op woensdag 25 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Ik zou eerder in Nederland vrijwilligerswerk doen dan in het buitenland. Wat jullie?
Gaat om de ervaring natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, eigen land eerst, alhoewel het buitenland misschien wel leuker zou zijn omdat je daar meer ziet van de wereld.
Mja, dat telt toch niet echt mee als vrijwilligerswerk? Gewoon meekijken en misschien ook een handje helpen?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het voor mij persoonlijk ook wel 1 van de tofste ervaringen was uit mijn leven. Alleen ik heb het paar keer gezegd en toen was het klaar![]()
Oh en er staan 2 foto`s op FB. Valt mee
Niet zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigen volk eerst natuurlijk xD xD
Nee is gewoon een heel kamp: Elephant Nature Camp. Het is ook 1 van de grootste in Thailand geloof ik. Maar het verschil met andere dagtrips die je met olifanten kon maken is het feit dat er bij die andere trips niet echt rekening wordt gehouden met die beesten: ze kunnen bijvoorbeeld niet goed tegen mensen die op hun zitten, slecht voor hun rug en zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe gaat dat van z'n werk dan?'Hoi ik kom vanuit Nederland vandaan en ik wil graag een dagje komen helpen'? hopend dat zij Engels spreken.
Nee nou ja goed. Vrijwilligerswerk voor 1 dagquote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, dat telt toch niet echt mee als vrijwilligerswerk? Gewoon meekijken en misschien ook een handje helpen?
[..]
Niet zo.![]()
Trustenquote:
Hetzelfde, terwijl ik begin aan boek 2. Groetjes en tot morgen.quote:
Heel verhaal getypt, gaat tie slapen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde, terwijl ik begin aan boek 2. Groetjes en tot morgen.
Buitenland, want buitenland.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel verhaal getypt, gaat tie slapen.
Sorryquote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen hoorik had gewoon geen leuk antwoord naast 'tof
'
Alhoewel dat misschien wel beter is dan niets.
JE MAAKT ME ONZEKER
omdat ik mij nu in nederland bevindquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenland, want buitenland.
Waarom liever in Nederland?
Het is al goedquote:
Wat zou je in Nederland willen doen qua vrijwilligerswerk dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik mij nu in nederland bevind
ik denk niet dat ik zo onzelfzuchtig ben om alles hier op te geven
wil mij dan wel echt goed inzetten ook, dus niet half werk
geen idee, er zijn er zoveelquote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je in Nederland willen doen qua vrijwilligerswerk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |