Je word helemaal lam gevoerd op je bruiloft.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
DE FILM THE HANGOVER![]()
Een hangover ga ik nooit krijgen, dat weiger ik.![]()
Wat staat er op het menu voor de kerstmaal?quote:
omg, welke bruiloftquote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word helemaal lam gevoerd op je bruiloft.
Not sure, ik geloof dat we gaan gourmetten thoughquote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu voor de kerstmaal?
2 dagen achter elkaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not sure, ik geloof dat we gaan gourmetten though
En jij
Niet weten dat ik je ten huwelijk ga vragen op oud en nieuwquote:
Nee joh, alleen morgenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar?![]()
Voor morgen een lamscurry met spinazie en griekse yoghurt en alles erop en eraan. Naanbrood, papadums![]()
En tweede kerstdag wat makkelijkers. Knoflookbrood en aardappeltaart![]()
En dikke bak B&J-ijs
Wooop wooopquote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zo goed gegeten vandaag straks slapen dan weer door gaan
Wat heeft je smatje gemaakt voor je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zo goed gegeten vandaag straks slapen dan weer door gaan
wil ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet weten dat ik je ten huwelijk ga vragen op oud en nieuw
Alsof je wat te zeggen hebtquote:
holy fuck, verkeerde koeltoerquote:Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je wat te zeggen hebtUithuwelijken toch
varkenshaasquote:Op woensdag 25 december 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft je smatje gemaakt voor je?
Doe je goed. Echte stukken vlees zullen het niet worden dit jaar voor mij, al was dat lamsvlees wel fucking 25 euroquote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
varkenshaas
daarna misselijk gegeten met koekjes en snoep bij oma
Bah ik vind champagne echt niet te drinkenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
Champagne voor mijn ouders gekocht vandaag. En mezelf natuurlijk
Juist niet, dat drinkt als water.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah ik vind champagne echt niet te drinkenZo bitter
Daarom ook rosé champagnequote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RTquote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |