abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:29:13 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6110661
De laatste tijd ben ik erachter gekomen dat heel veel mensen voornamelijk naar de tekst van een nummer luisteren. Als ik bijvoorbeeld vraag hoe 'dat en dat' nummer klinkt krijg ik meestal een antwoord over de inhoud van de tekst ipv de muziek.

Dus hierbij de vraag : Luister jij naar muziek, tekst of beide (dan wel intensief tekst, ik luister natuurlijk ook naar tekst)?

Ik ben zelf een muziekluisteraar en tekst kan me niet echt boeien (ik versta de helft er meestal niet van trouwens, door het afgrijselijke articuleren ).

pi_6110720
Definitely tekst ook, als er de hele tijd Fuck enzo in voorkomt is dat geen pretje voor je ook.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:32:53 #3
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_6110723
Meestal allebij tegelijk, maar het begint bij mij bij de muziek hoor... De meeste nummers beginnen ook met muziek en dan pas tekst. Maar een goed nummer kan in mijn ogen helemaal NIETS waard zijn zonder goeie tekst.Z
pi_6110726
Hier hebben we het al vaker over gehad, zelf vind ik de muziek vele malen belangrijker dan de teksten. Veel muziek die ik goed vind is ook gewoon helemaal instrumentaal.

Okee, aan erg slechte teksten kan ik me ook wel ergeren, maar liever matige teksten bij ijzersterke muziek dan andersom. Het hangt natuurlijk ook een beetje van het genre af, bij singer/songwriters zijn de teksten ook wel belangrijker dan bijv. bij funk ofzo...

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:33:17 #5
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_6110731
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
De laatste tijd ben ik erachter gekomen dat heel veel mensen voornamelijk naar de tekst van een nummer luisteren. Als ik bijvoorbeeld vraag hoe 'dat en dat' nummer klinkt krijg ik meestal een antwoord over de inhoud van de tekst ipv de muziek.

Dus hierbij de vraag : Luister jij naar muziek, tekst of beide (dan wel intensief tekst, ik luister natuurlijk ook naar tekst)?

Ik ben zelf een muziekluisteraar en tekst kan me niet echt boeien (ik versta de helft er meestal niet van trouwens, door het afgrijselijke articuleren ).

beiden maar voornamelijk muziek
tenzij tekst echt n apart iets heeft, n meerwaarde of een speciaal iets toevoegd of n mooie/goede tekst.

als ik psychedelic trance of ambient luister dan is er sowieso geen tot bijna geen tekst in te vinden.

/-=]
|o-0
~~~`
pi_6110733
ligt eraan, als ik bezig ben het heb de radio aan staan dan niet, maar als ik in bed lig ofzo met de radio aan dan wel
pi_6110744
MuadDib verwoordde het in een soortgelijk topic schitterend:

Een kutnummer met een goeie tekst blijft een kutnummer, een goed nummer met een kuttekst blijft een goed nummer.

M.a.w.: Muziek komt bij mij op de eerste plaats, tekst is minder belangrijk, maar wil een nummer mij echt raken moet de tekst OOK goed zijn.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_6110784
Ik luister eigelijk altijd naar de muziek... en als ik dan een keertje mee probeer te zingen zing ik het altijd fout mee
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_6110789
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:34 schreef FLIPNEUS het volgende:
MuadDib verwoordde het in een soortgelijk topic schitterend:

Een kutnummer met een goeie tekst blijft een kutnummer, een goed nummer met een kuttekst blijft een goed nummer.

M.a.w.: Muziek komt bij mij op de eerste plaats, tekst is minder belangrijk, maar wil een nummer mij echt raken moet de tekst OOK goed zijn.

Idd, een goed nummer met een goede tekst is een heel goed nummer
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_6110796
* thefreezeman is een muziek luisteraar
Meestal kom ik bij een liedje nooit verder dan het refrein.
De hele zeldzame keer dat ik denk, hé dit kon wel een leuke tekst zijn, zoek ik die op om te zien of het idd zo is.
. X X X X X L
pi_6110797
quote:
...

... (ik versta de helft er meestal niet van trouwens, door het afgrijselijke articuleren ).

hehe... dat is een belangrijke reden waarom ik naar de muziek luister
ik vind het veel leuker om naar de muziek te luisteren dan naar de text... de text slaat meestal toch nergens op....
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:37:22 #12
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6110808
Wat ik wel merk is dat ik teksten onbewust wel mee ga 'zingen', wat dus betekend dat ik wel degelijk op ze let. Maar toch echt voornamelijk muziek.

pi_6110813
alleen naar de muziek.
vandaar dat ik waarschijnlijk ook naar muziek luister waar weinig in gezongen word.
pi_6110828
Ik denk in de eerste plaats de muziek, vooral als het engels of andere taal is als nederlands. Bij meerdere keren luisteren let je wel op de grote lijnen van een lied, refrein enzo, maar t gaat toch in de eerste plaats om de combinatie van woorden (hoe ze klinken, niet wat ze betekenen) op de muziek...
Where facts are few, experts are many.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:38:24 #15
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_6110833
Als de text te verstaan is dan vind ik het wel belangrijk dat er een goeie of leuke text bij zit.
maar bij death- of blackmetal of Rhapsody boeit het me niet zo.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:38:32 #16
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6110836
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:36 schreef kripoekla het volgende:

[..]

hehe... dat is een belangrijke reden waarom ik naar de muziek luister
ik vind het veel leuker om naar de muziek te luisteren dan naar de text... de text slaat meestal toch nergens op....

Dat ook ja, maar ik wil mijn aandacht niet afleiden van de muziek om naar een tekste te luisteren die alleen maar over het allerdaagse geshit gaat. Als ik vaker naar een nummer luister ga ik wel vaak teskten bestuderen.
pi_6110850
Het is denk ik toch in eerste instantie muziek die je aanspreekt...

Daarna ga je luisteren naar de tekst, samen maakt het nummer tot iets speciaals of niet...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_6110856
Muziek is voor mij het belangrijkst.
Tekst kan je echter af en toe wel flink raken, mits goed gebracht.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:40:15 #19
13973 ranja
image means nothing
pi_6110857
Duidelijk muziek, de tekst boeit me veel minder.
Het is wel zo dat ik soms bepaalde dingen opvang die m'n interesse wekken in de rest van de tekst, een of andere woordspeling of sterk statement ofzo. Maar primair is het toch de muziek (ook handig als je niet alleen engels maar ook duitse en vooral ook franse muziek luistert, versta ik toch geen klap van).
pi_6110870
Ik luister normaal nooit naar de tekst van een lied maar bij dat nummer van eminem wel en ik vind het
pi_6111130
Normaalgesproken luister ik vrijwel alleen maar elektronische muziek dus dan is er weinig tekst om naar te luisteren..

Maar als ik in een chil-mood ben en ik luister pop-muziek dan let ik wel erg goed op de tekst en dat kan heel mooi zijn!

pi_6111153
Alle2, eerst de muziek, die moet goed zijn en lekker in t gehoor liggen, daarna de tekst..moet nog wel ergens over gaan. In een liedje moet je iets willen vertellen vinnik. Er moet een boodschap in zitten. Helaas hoor je dat tegenwoordig veel te weinig....
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:04:14 #23
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_6111161
Ik luister naar de muziek. Als ik eenmaal de tekst actief beluisterd heb vind ik het nummer in heel veel gevallen niet meer hetzelfde klinken als zonder de kennis over wat de zanger(es) zingt....
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:04:22 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6111162
Ik sluit me aan bij MuadDib, met dien verstande dat ik me wel echt kan ergeren als een tekst héél slecht is en vooral als bijv. een Nederlandse band i/h Engels zingt en er zitten echt fouten in de tekst.
Ik luister dus ook wel echt naar de tekst en als ik een nummer heel mooi vind en ik versta iets niet, dan zoek ik het ook op (of probeer er op een andere manier achter te komen). Franse chansons, waar ik op zich ook wel een liefhebber van ben, vormen in dat opzicht wel een probleem. Ik heb zo gauw geen voorbeeld, maar het is me wel eens gebeurd dat ik eindelijk achter kwam waar een nummer over ging, en dat ik het daarna toch minder vond.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6111194
In de eerste instantie luister ik puur naar de muziek, als dat bevalt ga ik vaker luisteren en pak ik de text er ff bij want vaak versta ik de helft van Engels talige nummers niet. Vooral bij metal/rock/punk ed is de text een ramp.
Vandaar dat ik er meestal niet op let. En zoals al werd gezegt leidt dit je toch alleen maar van de muziek af.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:53:33 #26
862 Arcee
Look closer
pi_6113201
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_6113301
hangt er vanaf, bij bepaalde muziek ligt de nadruk meer op tekst zoals bij Rage against the machine of Iron Maiden

bij black metal of epic metal is de tekst wat minder belangrijk

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_6113344
In eerste instantie muziek, anders lees ik wel een boek, en de tekst kan een meerwaarde hebben, maar per saldo is de tekst een absolute sluitpost.
De groeten van Ben
pi_6116508
Het hangt er vanaf, de tekst kan een extra dimensie toevoegen en van een simpele melodie een geweldig werkje maken, ach, ik kan er niet echt een duidelijke keuze in maken, voor mij moet het allebei wel goed zijn meestal, of gewoon lekker kunnen meezingen, hoewel je bij een eerste luisterbeurt toch eerder naar de muziek dan de tekst luistert.
pi_6123711
muziek. neem rammstein, wel grappige muziek, maar de tekst "du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt" (oid) raakt mijn tere zieltje niet zodanig dat ik alleen daarom een album van ze zal kopen
pi_6123746
Meestal bijde. Maar bij het ene nummer is de tekst weer heel mooi en bij de andere de muziek.

Het hangt gewoon van het nummer af.

Blackball, the new disease!
pi_6123765
Ik zing vaak mee, dus tekst
pi_6123858
In eerste instantie natuurlijk de muziek.
Dat neemt niet weg dat ik de tekst belangrijk vind. Als een tekst echt heel slecht en banaal is dan kan ik me daar kapot aan gaan ergeren.
Het ligt ook wel een beetje aan de artiest. Bij sommige artiesten let ik eigenlijk nauwelijks op de teksten (Muse, Radiohead, Buckley), terwijl ik bij andere artiesten de tekst een wezenlijk onderdeel vind van het geheel (denk aan artiesten als Nick Cave en Tom Waits, waarvan ik nog steeds de videoband naar Zander moet opsturen bedenk ik me nu opeens weer ).

Verder valt me op dat ik bij Nederlandstalige muziek altijd op teksten let. Dan ga ik me irriteren aan te harde rijm en moet de muziek wel heel erg goed zijn om dat te compenseren.

Zanglijnen let ik ook veel op. Maar de stem is eigenlijk ook gewoon een instrument en maakt vanuit die optiek deel uit van de muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 05-10-2002 18:55]

Hmmzz....
pi_6123876
Ik luister altijd naar de muziek, erg jammer, want ik ken de tekst nooit van liedjes.. Hoogstens het refrein.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:05:26 #35
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6124017
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:54 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik luister altijd naar de muziek, erg jammer, want ik ken de tekst nooit van liedjes.. Hoogstens het refrein.
Hmmm, kennelijk luister ik dan (onbewust) toch echt wel naar de tekst, want zonder er bij na te denken zing ik altijd de meest afgrijselijke nummers na een paar keer horen mee.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6124510
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Hmmm, kennelijk luister ik dan (onbewust) toch echt wel naar de tekst, want zonder er bij na te denken zing ik altijd de meest afgrijselijke nummers na een paar keer horen mee.

Daar heb ik ook weleens last van ja.
Blackball, the new disease!
pi_6124522
beide
pi_6124561
Eerst luister ik naar de muziek maar dan wil ik ook meezingen en dan ga ik voor mezelf proberen de tekst te ontpluizen. Als dat niet lukt zoek ik even op internet naar de tekst en dan ben ik ook weer blij. Maar muziek is gewoon wel belangrijker.
pi_6124580
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:39 schreef Jassie het volgende:
Daar heb ik ook weleens last van ja.
Hmm.. ik ook, vooral als de teksten zo simplistisch zijn dat zelfs kleine kinderen en demente bejaarden ze kunnen meezingen (lees: veel top40 crap)
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 22:33:53 #40
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_6126748
Alleen naar de muziek. Ik kan de tekst bijna nooit verstaan. aleen als het heel rustig duidelijk gearticuleerd word. toch vind ik heel lekker om naar goede zang te luisteren. Ik zie het dan ook als een muziek instrument.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 22:55:24 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_6127106
Ik zing in m'n hoofd altijd mee, dus ik luister wel veel naar de tekst. Redelijke liedjes kunnen voor mij ook compleet verstierd worden als er een onzinnige tekst onderzit. Maar ik luister ook wel veel naar housemuziek en daar zit bijvoorbeeld geen tekst onder. Het gaat me dus eersteplaats om de muziek. En als die goed is hoeft de tekst dat niet per sé te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6127156
Als ik uit ga gaat het mij om de muziek, maar als ik thuis ben luister ik ook vaak naar liedjes met een goede tekst.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_6129927
quote:

uhw vooral text, kben een poeet geen muziekant, nou.... *let op nummer* hmz kkan gitaarsolo meezingen en text niej :S misschien oowk wel op muziek
pi_6130621
Tekst. De tekst moet gewoon goed zijn, zeker bij het genre waar ik het meest van hou (singers/songwriters) voor de overige muzieksoorten is het vaak minder (tot on-)belangrijk, maar da's logisch, hè?

Neem Springsteen (bijvoorbeeld), vond ik vroeger geweldig, maar wat 'ie tegenwoordig maakt vliegt het m'n ene oor in en het andere uit. Komt door de teksten, want die zijn de laatste 10-15 jaar gewoon (bijna allemaal) kut met peren. Er is dan ook gelijk helemaal niets meer wat me boeit aan die vent. Op die hele laatste ceedee van 'm wordt geen enkele zin gezongen die ook maar iets bij me doet. Maar goed, de muziek is natuurlijk ook zwaar klote.

Nick Cave, ook zoiets, als die een nummer doet waar geen goeie tekst inzit, nou, dan skip ik het gewoon. Dylan ook, en zo nog een stel. Tekst dus, ja wel degelijk.

pi_6131991
Ik luister nooit naar de tekst.

Als er boekje met tekst biij zit wil ik dat nog weleens doorbladeren.

† In Memoriam † zondag 6 oktober 2002 @ 07:58:16 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_6131993
Als een lied een echt goede tekst heeft die me om bepaalde woorden aanspreekt, dan ga ik dat lied vanzelf goedvinden..

Aan de andere kant zijn er liedjes die kwa tekst me echt helemaal niets zeggen maar ik desondanks heerlijk vind om de melodie of de instrumenten..

..dus zeg het maar!

zondag 6 oktober 2002 @ 08:20:28 #47
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6132005
ik luister naar tekst en muziek
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zondag 6 oktober 2002 @ 13:39:17 #48
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6134133
k Was ooit een tekstenkenner, nu steeds meer een muziekkenner.. k Ken zelfs de teksten van m'n eigen band niet
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6134164
beide natuurlijk. De tekst hoort bij de band en de muziek. Iemand die niet naar beide luistert, moet of naar instrumentale crap gaan luisteren of naar voorgedragen poezie.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:40:04 #50
9296 Bass
Godsamme, relaxed !
pi_6142719
Eels luister ik voor de muziek alleen, het klinkt ontzettend lekker maar de teksten gaan werkelijk nergens over.. Radiohead luister k juist voor de tekst , dat moet ook wel want de zanger zit er soms wel een toontje naast. En bij Pink Floyd bijde, goede texten en fantastische muziek.
people are aware and shall not be bothered
pi_6144252
Tsja het gaat mij om het totale eindproduct. soms maakt alleen de muziek het nummer, soms de tekst, maar meestal de combinatie.

ik moet zeggen dat ik best vaak op tekst let, meestal omdat ik het prettig vind om nummers mee te kunnen zingen, maar soms ook omdat het gewoon een erg goede tekst is, die goed bij de muziek past

note: als je het tekst-gedeelte niet verstaat, wordt het automagisch deel van het muziek-gedeelte, vooral als het wat zweverigere zangpartijen betreft, dit kan ook erg positief werken (Sigur Rós bijvoorbeeld)

edit: soms kun je het wel verstaan, maar is het toch abstract: sommige teksten van Beck bijvoorbeeld zijn qua betekenis niet erg duidelijk, maar wel erg sfeermakend:
Heads are hanging from the garbageman trees
Mouthwash, jukebox, gasoline,
pistols are pointing at a poor man's pocket
smiling eyes whipping out of their sockets

[Dit bericht is gewijzigd door MadScientist op 07-10-2002 00:05]

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_6144274
Ligt aan mijn stemming.

Als ik in een trance stemming ben.. gaat het vooral om de muziek.
maar als ik echt ga liggen/zitten om te luisteren vind ik de tekst vaak zeker zo belangrijk.

pi_6144282
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:40 schreef Bass het volgende:
Eels luister ik voor de muziek alleen, het klinkt ontzettend lekker maar de teksten gaan werkelijk nergens over..
Nou!

alsof electro-shock blues niet over de dood gaat!

en nummers als Not ready yet en Mental vind ik echt wel een stuk indrukwekkender door de tekst!

als laatste argument nog een geniale quote van electro-shock blues: life is funny, but not ha-ha funny

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  maandag 7 oktober 2002 @ 00:03:23 #54
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6144288
Ik luister niet veel naar muziek waar tekst in zit. Maar als ik het doe luister ik meestal naar de muziek zelf. Bij Nederlandstalige nummers luister ik sneller naar de tekst.
pi_6144520
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 00:02 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Nou!

alsof electro-shock blues niet over de dood gaat!

en nummers als Not ready yet en Mental vind ik echt wel een stuk indrukwekkender door de tekst!

als laatste argument nog een geniale quote van electro-shock blues: life is funny, but not ha-ha funny

* -Wepeel2- sluit zich bij MadScientist aan....

Eels teksten die nergens over gaan.
Hoe verzin je het.

Hmmzz....
pi_6144533
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:41 schreef TrashNSk8 het volgende:
beide natuurlijk. De tekst hoort bij de band en de muziek. Iemand die niet naar beide luistert, moet of naar instrumentale crap gaan luisteren of naar voorgedragen poezie.
Beetje onzin natuurlijk. Want ook al luister je niet naar de tekst, dan luister je nog wel naar de zanglijnen.
Hmmzz....
  maandag 7 oktober 2002 @ 00:29:22 #57
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6144565
Gezien de meeste muziek die ik luister instrumentaal is, heeft het weinig zin om naar de tekst te luisteren

Mocht er wel tekst in zitten, dan luister ik eerst voornamelijk naar het geheel. Pas na een aantal keren luisteren, begin ik eens aan de tekst.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 7 oktober 2002 @ 11:00:37 #58
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6146814
Nou, ik luister eerst altijd naar het geheel.
quote:
Okee, aan erg slechte teksten kan ik me ook wel ergeren, maar liever matige teksten bij ijzersterke muziek dan andersom.
Juist, zo'n soort stelling is lang geleden gemaakt. En ik sluit me daar volledig bij aan.
quote:
Een kutnummer met een goeie tekst blijft een kutnummer, een goed nummer met een kuttekst blijft een goed nummer
Dit is em

Het verschilt ook per genre hoe belangrijk te tekst is. Bij een hoop black/death/thrash metal boeit de tekst helemaal niets, bij rap bv. vaak weer wel etc.! Gezien ik voornamelijk metal luister hecht ik eigenlijk gewoon geen waarde aan de tekst, voorbeeld: De tekst van enkele Cryptopsy nummers: gruntgruntgrunt, blaat letterlijk. En het nummer vind ik geweldig!

Zoals gezegd, vaak valt de tekst nieteens te verstaan Dan boeit het ook niet wat je zegt, dus waarom er aandacht aan besteden? Het gaat er 10x meer om HOE je het brengt dan wat je het brengt. En dat geldt voor meerdere zaken

Ik ben blij om te zien dat de meeste mensen hier gewoon naar het geheel luisteren. Want dat hoort gewoon het meeste aandacht te krijgen.

Dit is trouwens wel leuk voor een POLL etje

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-10-2002 11:11]

pi_6172415
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 00:00 schreef MadScientist het volgende:

Heads are hanging from the garbageman trees
Mouthwash, jukebox, gasoline,
pistols are pointing at a poor man's pocket
smiling eyes whipping out of their sockets
[/i]
Got a devils haircut in my mind

Hoe zit het dan eigenlijk met hiphop? Daar zijn de teksten en de manier waarop ze worden vertolkt toch zeker zo belangrijk als dat simpele sampeltje waartegen ze zijn aangeplakt...

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')