Amen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
Nou.
Ik vond deze editie echt matig. Geen echte nachtgasten zoals bijvoorbeeld Roel het deed. Ook waren de DJ's matig. Veel gehang bijvoorbeeld. Ook weinig gezelligheid vanuit het publiek, stond veelal stil. Alleen Tsunami deed het wakker maken. Raar! Muziek was ook niet het beste overal gezien (er waren wel momenten dat Giel en Paul zijn best deden. Dat was bij Giel 2 nachten terug en Paul afgelopen nacht. Coen was bevroren in vriesland, waar het publiek ook niet meedeed. Mja. Vorige keren vond ik best wel tof om het zo veel mogelijk te volgen. Dit keer had ik dat niet.
Volgend jaar Haarlem. Ben benieuwd en vooral ook wie erin gaat.
Doeiquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Tamabralski het volgende:
Ik kan deze Tokkiefest niet meer aanzien. De Domheid van mijn mede landgenoten.
Heb het toch ongeveer 15min. geprobeerd
Doei!
Jammer. Ik ga je posts missen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Tamabralski het volgende:
Doei!
Ok!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek, ik ben niet gelovig.
Dank allen.
Prachtnotequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
De note boven het reageer veld..Ik zie het nu pas.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik kom net dit nieuwsberichtje tegen via Facebook.
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)-laat-huizen-trillen
ESRR dus toch anthem
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
De note boven het reageer veld..Ik zie het nu pas.
Niet geschoten is altijd mis, nietwaar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Tamabralski het volgende:
Doei!
Nou hij heeft wel gezegd tijdens zijn dagelijkse chat dat het hem wel wat lijkt door Haarlem te gaan tijdens Serious Request. Maar het zou mij niks verbazen als hij er wel in zit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Giel er volgend jaar wel weer inzit, is in zijn stad.
Leiden was echt een faal qua publiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef alors het volgende:
Ik vond het publiek helemaal niet dood. Ongeveer gelijk met vorig jaar. Leiden was suffer imo.
Ik zie op Wiki 2 anthems genoteerd staan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Wiki is ESRR anthem, ik snap het niet meer.
Zijn er 2 anthems dan?
Ik geloof ook dat Gerard er niet meer in gaat, die heeft zich prima vermaakt met dat restaurant geloof ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Giel er volgend jaar wel weer inzit, is in zijn stad.
Jij ook Q'tje!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok!
Ik ben weer in het nieuwe jaar... Tot dan en fijne dagen enzo.
Ja. Maar mensen in wiki doen kut.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er 2 anthems dan?
ESSR is gewoon anthem, bepaald door de micromanager en natuurlijk omdat het gedraaid is bij de afsluiting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er 2 anthems dan?
Hoeft eigenlijk niet op nummer 1 te staan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Is het nu de eerste keer dat het anthem niet op nummer 1 staat van de Top SR?
Daarna werd Tsunami live gespeeld gedraaid!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
ESSR is gewoon anthem, bepaald door de micromanager en natuurlijk omdat het gedraaid is bij de afsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |