Dit jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Op deze manier klinkt het wel heel incestieus
Ja, uiteraardquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had dat dus wel door gelukkigHad er maar niks van gezegd
![]()
Volgens mij zou jij ritten/rallies ook wel leuk vinden, dat is veel over zulke weggetjes.
MI jeweetzelfquote:
beetje welquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Op deze manier klinkt het wel heel incestieus
Oh oke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee wat de huidige svz ismaar verder een nee duh
Jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Oke mensen
Ik wens jullie allen een hele fijne kerst/filmdag/what ever!!!
Tot over een paar uur/dagen/week ofzo
Maak dan meteen duidelijk dat we op Engels nichtjes en schoonzusje geilenquote:
Fijne dagen Engelquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Oke mensen
TR makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak dan meteen duidelijk dat we op Engels nichtjes en schoonzusje geilen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Oke mensen
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Oke mensen
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Oke mensen
Oke danquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helemaal niet zoveel eten dit keer hoort wordt sportief
Blijven oefenen, dan lukt het vanzelf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
Meh, de brownie lijkt wel heel zacht van binnen....
Even folie erover en laten staan zo....
Pfff ik faal in bakken
dat hoort zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
Pfff ik faal in bakken
Duidelijk misluktquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
Pfff ik faal in bakken
zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt wel chocosaus.... hopelijk komt het nog goed
Ah oke thnxquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Let op: als je de brownie uit de oven haalt is deze nog heel zacht, bijna vloeibaar! Je moet de brownie een aantal uur laten afkoelen totdat deze helemaal stijf geworden is. Zelf vind ik de brownies de volgende dag het lekkerste. Je kunt de brownies ook in de koelkast bewaren.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke thnx
Kom jij eens langs, dan is ie zo stijf
Ow wat slecht
hihihihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geniet er eigenlijk van, ben hele dag al melig
Als je ervan geniet, ben je ook niet brakquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geniet er eigenlijk van, ben hele dag al melig
Zo look je natuurlijk geen vrouwen he faxiequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke thnx
Kom jij eens langs, dan is ie zo stijf
Ow wat slecht
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo look je natuurlijk geen vrouwen he faxie
Zoals mij zijn werkt ook nietquote:
Werkt bieslook ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meervoud van look. Als in "knoflook".
Dát kan me dan weer totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat looki daarvan vindt...
Nee, jij bent meer een Thor gast.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dát kan me dan weer totaal niet boeien.
Niks mis met wat mannenliefde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer een Thor gast.
Looki is ook wel een homo ...
Welke? Die met Kevin Sorbo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met wat mannenliefde.
Maar ik ben meer een Hercules figuur.
quote]Nee dat niet, maar wel veel gelachquote:
Niet zo, maar een ander brakquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ervan geniet, ben je ook niet brak
Is ook nog niet uit geloof ik.quote:
Tjah was ook meer vermakelijk. Heb je hem gezien in Andromeda?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook nog niet uit geloof ik.
Maar Kevin Sorbo was altijd een beetje.....campy.
Komt me niet bekend voor, dus ik denk het niet. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah was ook meer vermakelijk. Heb je hem gezien in Andromeda?
Die was nog erger dan Hercules qua acteerprestaties.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor, dus ik denk het niet. Hoezo?
Nog erger?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die was nog erger dan Hercules qua acteerprestaties.
Gabriel ja, kuthoeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog erger?
Mja, bij Hercules zag hij er tenminste nog sterk uit.
Dat XenaDat meisje zag eruit alsof ze niet eens haar bestek op kon tillen
Gabriel is nog best wel leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog erger?
Mja, bij Hercules zag hij er tenminste nog sterk uit.
Dat XenaDat meisje zag eruit alsof ze niet eens haar bestek op kon tillen
Gabriel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gabriel ja, kuthoeren.
Nog erger ja, die serie was echt slaapverwekkend. Was trouwens van Gene Roddenberry. Die spint in zijn graf.
Wut?quote:
Hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
Even gauw iedereen fijne kerstdagen wensen![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
Niks, move along here.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gabriel?
Gene Roddenberry? Geen idee waar het over gaat
Ik voel me onwetend .quote:
Altijd goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me onwetend .
Ga maar weer eens opdrukken dan
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dan wel sneaky, want ik was er elke keer nog bij geloof ik
Jij vindt zoenende vrouwen niet geil?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik heb geen gegeil gezien hoor
Daar word ik niet per se geil van nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij vindt zoenende vrouwen niet geil?
Hommoquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar word ik niet per se geil van nee.
Context, lees hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik fap niet op mijn nichtjes
ex-schoonzus zou wel kunnen
Dan moeten de vrouwen wel lekker zijn inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar word ik niet per se geil van nee.
Dat waren zequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moeten de vrouwen wel lekker zijn inderdaad
Ik nam eigenlijk aan dat Vin er minstens één van de twee wel knap vond, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
Dan ligt het nog aan de setting, imo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes met zoekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil geen hommo's. Zoenende vrouwen daarentegen
Klopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat Vin er minstens één van de twee wel knap vond, eerlijk gezegd.
Zo niet, neem ik deze woorden subiet terug.
Jij zou em overal in hangenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou em overal in hangenvertrouw Vinnie er eerder op
Wat, die heeft 'm in Huppel gehangen toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel erg verleidelijk nu een kutopmerking te maken, maar ik doe het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel erg verleidelijk nu een kutopmerking te maken, maar ik doe het niet.
hmm, goed punt, die MI had ik ff verdrongenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, die heeft 'm in Huppel gehangen toch?
Liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Burgerlijke familieverplichtingen op Kerstavond, je weet. En gezellig dat het was
Haha ja doe datquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen....quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, die heeft 'm in Huppel gehangen toch?
Goddelijke worstenbroodjes, garnalenkroketjes/bitterballen en brownies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever jij dan ik.
Had Myra nog lekkere dingen gemaakt?
Ga jij maar in de poppenhoek spelen.quote:
Is er gedubbeldipt met de worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Goddelijke worstenbroodjes, garnalenkroketjes/bitterballen en brownies.
Natuurlijk niet, ik heb geleerd van mijn avondjes met mylifeisgrey.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar in de poppenhoek spelen.
[..]
Is er gedubbeldipt met de worstenbroodjes?
Ik mocht nietquote:
Oh be my guest hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, kijk uit, S95Sedan is er, nu moeten we weer kusjekroel doen.
Leeft die gast nog?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb geleerd van mijn avondjes met mylifeisgrey.
Saus is niet nodig als je goede worstenbroodjes hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is er gedubbeldipt met de worstenbroodjes?
Ja mag dat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij likede toevallig een foto van mijn katten vandaag.
Ik mis hem wel eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb geleerd van mijn avondjes met mylifeisgrey.
Dus Roy had slechte broodjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Saus is niet nodig als je goede worstenbroodjes hebt.
Whehehe. Ik ga eens kijken. Die moet ik ook liken, want ik wil er graag bij horen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij likede toevallig een foto van mijn katten vandaag.
Supermarkt worstenbroodjes, natuurlijk zijn dat slechte broodjes. Daar zit bijna geen vlees in.quote:
Je hoort er niet bij totdat je een SOA hebt gehad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe. Ik ga eens kijken. Die moet ik ook liken, want ik wil er graag bij horen.
Ok. Ik kan me het niet allemaal meer goed voor de geest halen, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Supermarkt worstenbroodjes, natuurlijk zijn dat slechte broodjes. Daar zit bijna geen vlees in.
Die groep hoef ik niet perse bij de horen, als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort er niet bij totdat je een SOA hebt gehad.
+1quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die groep hoef ik niet perse bij de horen, als je het niet erg vindt.
Dan ga ik maar op zoek naar een SOA he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort er niet bij totdat je een SOA hebt gehad.
MLIG heeft hem niet meer toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ga ik maar op zoek naar een SOA he.
Misschien heeft die weer een nieuwe. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft hem niet meer toch?
Anders had je hem even kunnen berijden.
Zit eens niet van die verschrikkelijke MI's in mijn hoofd te zetten jij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft hem niet meer toch?
Anders had je hem even kunnen berijden.
Mja, zou kunnen. Ik zal hem morgen eens fijne feestdagen wensen. Eens kijken of hij nog op mij reageert. Eerst vond hij me eng, omdat mijn onderzoeksdieren volgens hem besmet waren met rare ziektes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien heeft die weer een nieuwe. Je weet het niet.
MLIG was wel een dotje, hij moet weer terug komen.
En ik had van de week nog wel zo'n erotisch beeld in je hoofd geplaatst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zit eens niet van die verschrikkelijke MI's in mijn hoofd te zetten jij.
Die kan ik me niet meer herinneren. Misschien was dat meer jouw beleving dan de mijne?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik had van de week nog wel zo'n erotisch beeld in je hoofd geplaatst.
Pas op, Myr kijkt meequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren. Misschien was dat meer jouw beleving dan de mijne?
Nouja, het speelde zich meer af in mijn hoofd dan het jouwe, neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren. Misschien was dat meer jouw beleving dan de mijne?
Mwah, hoe tof ik je ook vind fantaseer ik niet over andere mannen. En qua smaak zijn wij totaal verschillend broeder. Dus het deed niet veel met mijn fantasie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, het speelde zich meer af in mijn hoofd dan het jouwe, neem ik aan.
Al zie ik je er best wel voor aan om over mij te fantaseren met haar.
Dat geeft niet. We kunnen niet allemaal zo'n afwijkende smaak hebben als ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, hoe tof ik je ook vind fantaseer ik niet over andere mannen. En qua smaak zijn wij totaal verschillend broeder. Dus het deed niet veel met mijn fantasie.
Ach, ze weet best dat ik een zwak heb voor Geraldine Kemper. Maar ik heb laatst van een collega gehoord dat ze van dichtbij erg tegenvalt. Dus ik geloof hem maar op zijn woord.quote:
Gerrie ziet er ook wel schattig uit. Maar ik blijf van haar af omdat Heloef dibs heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ze weet best dat ik een zwak heb voor Geraldine Kemper. Maar ik heb laatst van een collega gehoord dat ze van dichtbij erg tegenvalt. Dus ik geloof hem maar op zijn woord.
foto?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ze weet best dat ik een zwak heb voor Geraldine Kemper. Maar ik heb laatst van een collega gehoord dat ze van dichtbij erg tegenvalt. Dus ik geloof hem maar op zijn woord.
Ja je hebt geen smaakquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
Ben ik de enige die Geraldine niets aan vind?
Ik hou ook niet van erwtensoep.quote:
Vieze groene smurrie. Ziet er uit alsof het al gegeten is.quote:
Ik ken dat hele wijf nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
Voorgekauwd en uitgekotst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vieze groene smurrie. Ziet er uit alsof het al gegeten is.
Nouja, als Loefje, Twitje en ik het vinden...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
Volgens mij wel, maar Lola weet het beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken dat hele wijf niet![]()
Zag een of andere blonde verschijnen op een foto van Lola. Was dat d'r?
Ik denk dat het er dan nog steeds hetzelfde uitziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorgekauwd en uitgekotst.
Erwtensoep will never be the same
Dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als Loefje, Twitje en ik het vinden...
In dat geval vond ik het maar een nietszeggende bimboquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar Lola weet het beter.
[..]
Ik denk dat het er dan nog steeds hetzelfde uitziet.
Wat vind jij dan leuk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
In dat geval vond ik het maar een nietszeggende bimbo
Van heloef en twi wil ik dat best geloven, maar jij hebt soms wel een hele vreemde voorkeur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.
Welke voorkeuren hebben we het precies over?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Van heloef en twi wil ik dat best geloven, maar jij hebt soms wel een hele vreemde voorkeur.
Oeh kijk mij, ik ben knap, blond, rijk en bekend. Iedereen vindt mij tof, alle mannen willen me en ik kick op de aandacht herpderpquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?
Ik vond haar wel knap, maar niet bijzonder. Wel een goed lichaam overigens.
Wtf is dit dan voor domme opmerkingquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh kijk mij, ik ben knap, blond, rijk en bekend. Iedereen vindt mij tof, alle mannen willen me en ik kick op de aandacht herpderp![]()
Nee dank je
Meisjes zonder tieten of kont. Meisjes die geen knap gezicht hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke voorkeuren hebben we het precies over?
Nee hoor. Het moet ook nog menselijk zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
Fax vind alles met een kut en een hartslag leuk
Toch?
Geef antwoord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh kijk mij, ik ben knap, blond, rijk en bekend. Iedereen vindt mij tof, alle mannen willen me en ik kick op de aandacht herpderp![]()
Nee dank je
Ow jij ligt ook al aan d'r voetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf is dit dan voor domme opmerking
Sommigen hebben wel tieten en kont.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Meisjes zonder tieten of kont. Meisjes die geen knap gezicht hebben.
Mannen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Meisjes zonder tieten of kont. Meisjes die geen knap gezicht hebben.
Oh dat dus nog wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het moet ook nog menselijk zijn.
Lief en schattigquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel tieten en kont.
Jij zegt niet knap, ik zeg lief en schattig.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat dus nog wel.
Ik ga trouwens slapen.![]()
Uhm nee? Maar hoe iemand eruit ziet heeft toch niks te maken met het imago wat jij beschrijft?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat dus nog wel.
Ik ga trouwens slapen.![]()
Daarom, maar veel mannen vallen toch op redelijke tieten en redelijke kont. Vaak val jij toch een beetje op strijkplanken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel tieten en kont.
Jij zegt niet knap, ik zeg lief en schattig.
quote:
In showbizzland welquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm nee? Maar hoe iemand eruit ziet heeft toch niks te maken met het imago wat jij beschrijft?
Ik geef toch antwoordquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom, maar veel mannen vallen toch op redelijke tieten en redelijke kont. Vaak val jij toch een beetje op strijkplanken.
[..]
Kun je ook antwoord geven zonder een verkapte hosselpoging?
Maar qua looks geen voorkeuren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord
Ik val op vanalles. Dat kan ik niet omschrijven in iets als 'blond, brunette, dik, dun, blauwe ogen, bruine ogen, hipster, alto, casual, lief, stoer' ...
Nouja over het algemeen wel op lieve eigenzinnige meiden![]()
Maarja die bestaan niet
Zeker 2 van de vrouwen die ik leuk heb gevonden hebben een kont.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom, maar veel mannen vallen toch op redelijke tieten en redelijke kont. Vaak val jij toch een beetje op strijkplanken.
Maar wat is je voorkeur? Of let je er gewoon niet op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker 2 van de vrouwen die ik leuk heb gevonden hebben een kont.
Ik let er totaal niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is je voorkeur? Of let je er gewoon niet op?
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar dat verschilt van persoon tot persoon.
Wijkt wel af van de standaard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik let er totaal niet op.
Het valt me geen eens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gewoon, iemand die ik niks zou vinden, zou met andere ogen opeens super kunnen zijn. 't Is maar net de som van het geheelquote:Op woensdag 25 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik val over het algemeen op donkerharige mannen met donkere wenkbrauwen en sprekende ogen. Met baard en (soms) een bril als pluspunten. Heb ook wel mannen buiten deze standaard gedate, maar er is iets wat me toch meer naar deze mannen toetrekt.
En qua lichaam?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die ik niks zou vinden, zou met andere ogen opeens super kunnen zijn. 't Is maar net de som van het geheel
Ja oke, over het algemeen wel op blond als ik dan toch iets moet zeggen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wijkt wel af van de standaard.Ach, ik zie het denk ik als evolutie van mijn smaak. Mijn smaak verandert langzamerhand omdat ik een steeds ruimere blik krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus hoe langer je droog staat hoe minder kieskeurig je wordt?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik zie het denk ik als evolutie van mijn smaak. Mijn smaak verandert langzamerhand omdat ik een steeds ruimere blik krijg.
Slank en blond. Geraldine!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liefst slank in dat geval, maar niks mis met ietsje meer
Nee, komen we ook nog op het aspect uitstraling.... daar knap ik gigantisch op af bij zo'n figuur.quote:
Post eens een pic met een goede uitstraling.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, komen we ook nog op het aspect uitstraling.... daar knap ik gigantisch op af bij zo'n figuur.
Nee, dat niet. Maar naarmate ik ouder word, merk ik dat ik niet zo gefocused ben op een type.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus hoe langer je droog staat hoe minder kieskeurig je wordt?
Mag ik pics van jou posten hier ja?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Post eens een pic met een goede uitstraling.
Ah, oké. Op die manier.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar naarmate ik ouder word, merk ik dat ik niet zo gefocused ben op een type.
Begrijp me niet verkeerd, meiden zoals mijn ex vind ik nog steeds knap, maar het is niet dat ik al het andere niet zie.
Ik zou bijvoorbeeld een type als L. nooit hebben zien staan, een jaar of 5, 6 geleden.
Begin je weer?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik pics van jou posten hier ja?
Celebs hebben die uitstraling niet vaak, want die vinden zichzelf te geweldig als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Begin je weer?
Post een celeb met uitstraling of zo. Als mensen mij vrijwillig willen zien, klikken ze maar op het fobo icoontje. Al gebeurt dat volgens mij niet vaak.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Celebs hebben die uitstraling niet vaak, want die vinden zichzelf te geweldig als je 't mij vraagt.
Ik zou er geen enkele kunnen bedenken in ieder geval.
En ik heb geen zin om te Googlen nu hoor
Bij vrouwen schijnt het ook erg af te hangen van waar ze zitten in de menstruatiecyclus.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Op die manier.
Hoor je wel vaker, dat smaak met leeftijd verandert. Ik heb altijd al een vrij ruime standaard gehad. Als je kijkt naar de jongens waar ik mee ben geweest, ze lijken allemaal niet echt op elkaar.
Ik val ook meer op karakter, denk ik. Ook al zit daar ook verschil in. Wellicht zit er toch een patroon in, maar ik heb het nog niet ontdekt.
Raar hoofdquote:Op woensdag 25 december 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence? Die heeft niet zo'n 'air'.
Ja, of ze voor sterk en krachtig of lief en verzorgend gaan, toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij vrouwen schijnt het ook erg af te hangen van waar ze zitten in de menstruatiecyclus.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft niet de mooiste lach, geef ik toe. Maar ergens vind ik dat juist zo leuk aan d'r. Ze heeft iets eigens, niet zo'n standaard Hollywood-smile.quote:
niet zo neppig plastic fantasticquote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze heeft niet de mooiste lach, geef ik toe. Maar ergens vind ik dat juist zo leuk aan d'r. Ze heeft iets eigens, niet zo'n standaard Hollywood-smile.
Klopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, of ze voor sterk en krachtig of lief en verzorgend gaan, toch?
Dat zeker.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze heeft niet de mooiste lach, geef ik toe. Maar ergens vind ik dat juist zo leuk aan d'r. Ze heeft iets eigens, niet zo'n standaard Hollywood-smile.
Nope, opmaakpopquote:Op woensdag 25 december 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hoe blijft dat gevoel dan hangen? Want je blijft niet eeuwig in je cyclus, lijkt me. En ik begin ook niet binnen die periode een relatie. Vaak duurt dat maanden, soms zelfs jaren.quote:
Mehquote:Op woensdag 25 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder rode loper make-up.
nog steeds niet lelijk, maar die kom je ook bij de Appie Heijn tegenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder rode loper make-up.
Nee, ik ben erg nieuwsgierig van nature. Ik vind het interessant om alles te weten te komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh
Als d'r persoonlijkheid leuk was dan zou ik het uiterlijk prima vinden.
Waarom vraag je d'r allemaal zo naar? Wil je me koppelen met iemand?
Ze zou er voor mij nog steeds uitspringen. En niet omdat ik haar 'ken'.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds niet lelijk, maar die kom je ook bij de Appie Heijn tegen
Ow okquote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg nieuwsgierig van nature. Ik vind het interessant om alles te weten te komen.Vooral als het gaat om mensen.
ze heeft ook zonder makeup een mooie uitstralingquote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zou er voor mij nog steeds uitspringen. En niet omdat ik haar 'ken'.
Kan ook positief zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok![]()
Nouja ik ben een lastige denk ik
als je te oud nog alleen blijft is het misschien het sein om je eisenpakket iets te verlagenquote:
Zijn eisenpakket is niet echt hoog.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je te oud nog alleen blijft is het misschien het sein om je eisenpakket iets te verlagen
dan komt de ware zeker nog langslopenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn eisenpakket is niet echt hoog.
Uhuhquote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan komt de ware zeker nog langslopen
ach, mijn zwager kwam d'r op z'n 40e tegen, dus er blijft altijd hoopquote:Op woensdag 25 december 2013 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Dat zeg ik mezelf ook nog maar 15 jaar
Dudequote:Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, eindelijk klaar met strijkenAlthans, voor vandaag
Eens!!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gekreukte overhemden zijn lelijk
Eigenlijk niet neequote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Maar dit is toch geen tijdstip om te strijken joh
Die had je op 5 december op moeten etenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee![]()
Even mijn chocoladeletter opeten en dan maar eens richting bed
Maar niet op dit tijdstipquote:
Ik ookquote:
Nooit geweten!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien slaapt hij wel graag in een vers gestreken overhemd?
Hallo ik had 5 chocoladelettersquote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had je op 5 december op moeten eten![]()
Trusten
[..]
Maar niet op dit tijdstip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was slechts een suggestiequote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit geweten!
Ik weet alleen dat hij graag dekens jat![]()
Hmm nee dank jequote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien slaapt hij wel graag in een vers gestreken overhemd?
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit geweten!
Ik weet alleen dat hij graag dekens jat![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn raam wilde niet meer dicht nadat die open was gewaaid, mijn oplossingEn dat blijft zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je vergif op innemen dat op 4uur 's nachts dat ding eruit valt![]()
T-shirts lukt nog wel, broeken ook. Maar overhemden, nee. Ze zijn redelijk, maar niet perfect.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vooral omdat ik het zelf niet kan
Ik hoop hetquote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat blijft zitten?
Kan je vergif op innemen dat op 4uur 's nachts dat ding eruit valt
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee dank je
[..]
Ik slaap nu nog steeds onder mijn zomerdekbedEn "de andere kant" ligt 's ochtends vaak nog netjes op dezelfde plek
Maar toen was het ook wel heul koudquote:Op woensdag 25 december 2013 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Rotjong!! Hier had je niet genoeg aan 1 deken, moest je die van mij er ook nog bij hebben!
Ik verpest alles wat ik aanraak met een strijkijzer.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
T-shirts lukt nog wel, broeken ook. Maar overhemden, nee. Ze zijn redelijk, maar niet perfect.
Tss,vrouwenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
T-shirts lukt nog wel, broeken ook. Maar overhemden, nee. Ze zijn redelijk, maar niet perfect.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het
En dat laatste hoop ik niet
Ik had gisteren de voordeur niet op slot gedaan en die hoorde ik door de wind telkens klapperen. Toch maar eruit gegaan en op slot gedaan, toen was het gelukkig over
Er lag een warm lichaam naast je, had je ook tegenaan kunnen kruipen maar nee jij besloot dat ik maar moest kou lijdenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar toen was het ook wel heul koud
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss,vrouwen![]()
Zelfs m'n gordijnen zijn gestreken hier
[..]![]()
Trouwen?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss,vrouwen![]()
Zelfs m'n gordijnen zijn gestreken hier
Zie hier de oplossing:quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er lag een warm lichaam naast je, had je ook tegenaan kunnen kruipen maar nee jij besloot dat ik maar moest kou lijden
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er lag een warm lichaam naast je, had je ook tegenaan kunnen kruipen maar nee jij besloot dat ik maar moest kou lijdente blijven liggen
Ok,ik heb de helft gedaan, de andere helft was ik zatquote:
Het is dat ik anti-trouwen ben, andersquote:
Whahaha!!quote:
Wut? Ik zou het wel afmaken dan, maar goedquote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok,ik heb de helft gedaan, de andere helft was ik zat
[..]
Het is dat ik anti-trouwen ben, anders
Hete wilde monkeysex dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok,ik heb de helft gedaan, de andere helft was ik zat
[..]
Het is dat ik anti-trouwen ben, anders
Ohquote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha!!
Grapjas jij!! Als ik maar in de buurt kwam ging je grommen als een wilde berin die haar jong beschermt!
Je was doodsbang dat ik MIJN deken terug zou pakken. Ik was blij dat ik een puntje van de deken had om over een klein stukje kont te leggen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha!!
Grapjas jij!! Als ik maar in de buurt kwam ging je grommen als een wilde berin die haar jong beschermt!
Ik was het zat, rest hangt wel uitquote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik zou het wel afmaken dan, maar goed
Daar is dan weer niets mis meequote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was doodsbang dat ik MIJN deken terug zou pakken. Ik was blij dat ik een puntje van de deken had om over een klein stukje kont te leggen.
Hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik was het zat, rest hangt wel uit
[..]
Daar is dan weer niets mis mee
Nee, ik heb 2 1-persoonsdekens op mijn bed liggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
Hebben jullie zulke kleine dekens dan?
Ik heb je adres nietquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 1-persoonsdekens op mijn bed liggen.
1 voor mij en 1 voor de gek die naast mij slaapt.
Vin vond dat ze allebei voor hem waren, hij had zich er ook echt ingerold!!
Het vroor dan ook in jouw slaapkamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 1-persoonsdekens op mijn bed liggen.
1 voor mij en 1 voor de gek die naast mij slaapt.
Vin vond dat ze allebei voor hem waren, hij had zich er ook echt ingerold!!
Dat werkte dus nietquote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet
[..]
Inrollen is dan ook
Je kon sowieso toch gewoon meppen dan.
Of gewoon gaan trekken aan die deken
Hoewel, dan bevorder je wel dat inrollen
Is dit een verkapte vraag naar mijn adres?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet
[..]
Inrollen is dan ook
Je kon sowieso toch gewoon meppen dan.
Of gewoon gaan trekken aan die deken
Hoewel, dan bevorder je wel dat inrollen
Leugens! Niets gewend jij!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het vroor dan ook in jouw slaapkamer.
Het was in ieder geval hartstikke koudquote:Op woensdag 25 december 2013 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vraag naar mijn adres?![]()
Gewoon meppen? Ik werd bijna bang van die pup!!
[..]
Leugens! Niets gewend jij!
Wie weetquote:Op woensdag 25 december 2013 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vraag naar mijn adres?![]()
Gewoon meppen? Ik werd bijna bang van die pup!!
[..]
Leugens! Niets gewend jij!
Ja nu weet ik wel dat ik een koudbloedig monster benquote:Op woensdag 25 december 2013 01:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was in ieder geval hartstikke koud
Ik wil graag een kadobon van Tattoo Marioquote:Op woensdag 25 december 2013 01:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, winkels zijn open donderdagNog even laatste kerstcadeautje scoren dan
/edit: oh toch niet
Sinds Vin doe ik dat ook bij iedereen die hier blijft slapen!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet
Gewoon zelf als eerste in die deken rollen
Ik zie het probleem niet, je krijgt het toch vanzelf warm?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu weet ik wel dat ik een koudbloedig monster ben
[..]
Ik wil graag een kadobon van Tattoo Mario
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Vin doe ik dat ook bij iedereen die hier blijft slapen!
Ik was bijna doodgevroren omdat die pup het zo koud hadquote:Op woensdag 25 december 2013 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, je krijgt het toch vanzelf warm?![]()
[..]
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 25 december 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil heel graag nog even een spelletje doen maar ik weet gewoon dat als ik mijn spelletje opstart dat het 5/6 uur in de ochtend is voor ik het door heb
Ik betwijfel of het zo koud was maargoedquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was bijna doodgevroren omdat die pup het zo koud had![]()
Can't blame a girl for trying
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu weet ik wel dat ik een koudbloedig monster ben
[..]
Ik wil graag een kadobon van Tattoo Mario
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Vin doe ik dat ook bij iedereen die hier blijft slapen!
Vin, Sedan gelooft niet dat het zo koud kan zijn in mijn slaapkamer!quote:
Jawel want ik moet morgen opzitten en pootjes geven bij familiequote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch
[..]
Ik betwijfel of het zo koud was maargoed
Dat zeker
Dus, dan kan dat toch alsnog?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel want ik moet morgen opzitten en pootjes geven bij familie
Het was hartje wjnter, slecht geisoleerde ramen en er stond ook nog een raam open.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch
[..]
Ik betwijfel of het zo koud was maargoed
Dat zeker
Zodra het met ongeveer -10 gaat vriezen kom jij hier maar slapen!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn gewoon watjes.
[..]
Dus, dan kan dat toch alsnog?
Hier gelukkig alleen vanavond, morgen geen ellende
Wie zet er dan ook een raam openquote:Op woensdag 25 december 2013 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was hartje wjnter, slecht geïsoleerde ramen en er stond ook nog een raam open.
Dat dit kanquote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin, Sedan gelooft niet dat het zo koud kan zijn in mijn slaapkamer!
Mijn ramen zijn niet slecht geisoleerdquote:Op woensdag 25 december 2013 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was hartje wjnter, slecht geisoleerde ramen en er stond ook nog een raam open.
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook een raam open
Niet geisoleerd zeker?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn niet slecht geisoleerd
Hups, omdat je anders stikt van de rookquote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook een raam open
Jawel, mooi dubbel glas enz.quote:
Na seks moet er gerookt wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hups, omdat je anders stikt van de rook
Gelukkig is het nog warmquote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra het met ongeveer -10 gaat vriezen kom jij hier maar slapen!
Nee, want als ik slaperig op de bank zit krijg ik van mama geen hj. En uiteraard ga ik er alleen heen voor de hj.![]()
Alleen morgen kerstgedoe. Donderdag ga ik lekker de hele dag op de bank liggen en films enz kijken.
Nee klopt, glas isoleert slechtquote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn niet slecht geisoleerd
Alsof jij niet dolgraag bij mij de nacht wil doorbrengenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog warm![]()
![]()
Dat is ook hier het plan
I knowquote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na seks moet er gerookt worden
Blond zekerquote:
Roken in slaapkamerquote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hups, omdat je anders stikt van de rook
Doe eens niet bijdehand om kwart voor 2 in de nachtquote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee klopt, glas isoleert slecht
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond zeker![]()
[..]
Roken in slaapkamer
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na seks moet er gerookt worden
Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij niet dolgraag bij mij de nacht wil doorbrengen![]()
![]()
Ga je ook foute horrors kijken om in de kerstsfeer te blijven?
Ik had je naar buiten gestuurdquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds
Ik heb nog geen idee, ligt eraan wat ik gedownload heb
Maar ja dat zullen voornamelijk dat zijn.
[..]
Ik had je naar buiten gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |