5 minuten*quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Denken dat er in 4 seconden iemand reageert op z'n paupertopic![]()
![]()
![]()
Godverdeteringquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef TwentyFourr het volgende:
http://oi41.tinypic.com/358qec6.jpg
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Denken dat er in 4 seconden iemand reageert op z'n paupertopic![]()
![]()
![]()
Ja is goed. Neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..
Mag ik in je kont plassen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef EenKriek het volgende:
Ik ken dit. En over een week ga ik weer zeiken dat ik te weinig tijd heb om te leren.
Uhu, komt omdat je denkt dat je 2 weken de tijd hebt, terwijl de realiteit leert dat 75% van je kerstvakantie verneukt wordt door kerst en gerelateerde zaken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Het punt is ook dat ik te weinig tijd heb, maar nu heb ik gewoon echt geen zin.
Ja inderdaad. De dagen gaan ook zo snel voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:32 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Uhu, komt omdat je denkt dat je 2 weken de tijd hebt, terwijl de realiteit leert dat 75% van je kerstvakantie verneukt wordt door kerst en gerelateerde zaken.
En al die mensen om je heen maar bier drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De dagen gaan ook zo snel voorbij.![]()
Er wordt sowieso teveel van ons gevraagd qua studie.![]()
Bier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef EenKriek het volgende:
[..]
En al die mensen om je heen maar bier drinken
Ga nou maar gewoon aan de drank, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bier.Maar aan drank doe ik ook niet. Ik moet m'n tentamens halen en kost tijd.
![]()
Je drinkt niet? Hoe kom jij de kerstdagen doorquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bier.Maar aan drank doe ik ook niet. Ik moet m'n tentamens halen en kost tijd.
![]()
Nee, echt? Bij mij sowieso niet. Ik weet niet welke studie jij doet/deed?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Latert het volgende:
En 2 dagen van tevoren beginnen met leren is ruim voldoende.
Gewoon met familie. Morgen wordt wel gezellig want dan zie ik mijn nichtje van 1,5 (schattig) en overmorgen ga ik cadeautjes+uiteten+bowlen volgens mij. Dat dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Je drinkt niet? Hoe kom jij de kerstdagen door
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Latert het volgende:
Psychologie... sheets een keer doorlezen en je haalt dat 6je meestal wel![]()
![]()
Studeren nadat je uiteten bent geweestquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon met familie. Morgen wordt wel gezellig want dan zie ik mijn nichtje van 1,5 (schattig) en overmorgen ga ik cadeautjes+uiteten+bowlen volgens mij. Dat dus.Geen drank bij nodig, want wil dan na uiteten enzo studeren, denk ik.
Lijkt mij bij psychologie ook welquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Latert het volgende:
Psychologie... sheets een keer doorlezen en je haalt dat 6je meestal wel![]()
![]()
Aerodynamica, maar 2 dagen lijkt me voor elk tentamen weinigquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:46 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Welke studie doe/deed jij dan?
Ik weet niet wat je hebt gezegd, maar ik las gisteren een topic van je en het lijkt wel alsof je steeds autistischer wordt qua denkwijze.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef MAHL het volgende:
Ziba! Je bent er weerVergeef me alles wat ik de laatste keer tegen je zei. Je bent nog steeds een topper
Dat Breivik-topic bedoel je? Ja die troll is iets té subtiel geblekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt gezegd, maar ik las gisteren een topic van je en het lijkt wel alsof je steeds autistischer wordt qua denkwijze.Verder ben jij ook een topper. Op jouw manier.
Bowlen en/of blowen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon met familie. Morgen wordt wel gezellig want dan zie ik mijn nichtje van 1,5 (schattig) en overmorgen ga ik cadeautjes+uiteten+bowlen volgens mij. Dat dus.Geen drank bij nodig, want wil dan na uiteten enzo studeren, denk ik.
Leren in de vakantie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Laura.b het volgende:
Ik verveel mij! Kerstavond, klopt, moet eigenlijk leren voor tentamens, maar geen zin.
Verveel me gewoon en ben moe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |