En natuurlijk Ringo Starr.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen en een paar bij hangen
Er valt te klagen over de dj's, het afkappen van platen, schandalig hoge noteringen van sommige nummers, Coldplay en Blof in het algemeen...
135 inclusief pre- en afterparty na de Top2000quote:
...en de "drummer" van de Beatles.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen en een paar bij hangen
Er valt te klagen over de dj's, het afkappen van platen, schandalig hoge noteringen van sommige nummers, Coldplay en Blof in het algemeen...
Oh dat kan gemakkelijk verbeterd wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
135 inclusief pre- en afterparty na de Top2000
phewquote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Backstreet Boys staan ook in de lijst
edit:quote:Op woensdag 25 december 2013 11:26 schreef Molurus het volgende:
Ik ga er een beetje vanuit dat alles wat ze nu draaien *niet* in de T2000 staat...
Boudewijn de Groot - Meisje van 16quote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Keano het volgende:
Zijn er hier mensen die elk jaar vanaf 1999 hebben gestemd en sommige platen elk jaar in hun keuzelijst hadden?
Ik zal zelf beginnen:
Summer of 69 van Bryan Adams
Dancing in the Dark van Bruce Springsteen
Living on a Prayer van Bon Jovi
Sunday Bloody Sunday van U2
de rest verandert nog weleens
Zoek eens op Christmas in de lijst, zou ik zeggen...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:26 schreef Molurus het volgende:
Ik ga er een beetje vanuit dat alles wat ze nu draaien *niet* in de T2000 staat...
Toch niet. Frankie goes to Hollywood - the power of love, plaats 565.quote:
Zie mijn editquote:Op woensdag 25 december 2013 11:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch niet. Frankie goes to Hollywood - the power of live, plaats 565. :S
Goeie lijst!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Meisje van 16
Bert Kaempfert - Afrikaan Beat
Wet Wet Wet - Love is all around
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |