Swiebertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef moglie het volgende:
Wat gaan we toch eens doen? Mmm...
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat nog niet beslotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Waar gaat het geld nou heen dan?
Bibi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef xzaz het volgende:
Wie is dat wijf met die lekkere kont? Met die rode jas.
Bibi Schoutenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef xzaz het volgende:
Wie is dat wijf met die lekkere kont? Met die rode jas.
Daar ging het totaal niet om. Waarom ging het wel: het testen van website en streams onder druk(te), plus de aandacht voor Utopia.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
Dat gasflesje (of wat het ook was) hebben ze dus via de productie gekregen...
Zullen de echte bewoners dat straks ook krijgen?
Ik vind het maar vreemd dat ze niet dezelfde 'regels' hebben gekregen als zij krijgen. Daar ging het toch juist om? Of ben ik de enige die zo denkt
Alsof het allemaal spontaan is gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
'Als je er op terug kijkt is het best snel gegaan'
Ja man je zit er ook nog lang geen 24 uur
Oke, dat heb ik dan gemist. Ik dacht dat ze zouden beleven hoe het was voor de bewoners die er dan straks ook zouden komen. Testen en aangeven hoe dát zou zijn. Waarmee je meteen reclame maakt voor het programma.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ging het totaal niet om. Waarom ging het wel: het testen van website en streams onder druk(te), plus de aandacht voor Utopia.
Met kippen, oh nee dat waren duivenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef xzaz het volgende:
Bibi heeft een lekkere kont, maar ze is te dom om te poepen.Van die mensen die niet verder komen dan de Dam in Amsterdam.
![]()
![]()
![]()
Ze moeten straks weer radio maken, dus ze moeten terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef xzaz het volgende:
Ze moeten toch nog 6 uur? Of stond dit in 't contract?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten straks weer radio maken, dus ze moeten terug.
Ik kijk nu via 538 daar is het geluid goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht?
Ik heb last van veel gekraak en dat het niet gelijk loopt met het beeldquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht?
Daar is beeld en geluid beter dan op utopia zelfquote:
Voor nu is dat prima, maar als het straks echt begint hebben we dat niet, ik hoop dat ze nu door deze proef de streams kunnen verbeteren voor de 31ste (mischien hebben ze daarom ook de eerste maand gratis streams zodat mensen niet kunnen klagen dat ze betalen voor slechte streams en dat ze ze nog kunnen verbeteren)quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk nu via 538 daar is het geluid goed
Tja, dat is nu eenmaal hun professie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef xzaz het volgende:
Echt belachelijk hoe die gasten een 'tv' en 'radio' persoonlijk hebben. Ze switchen zo over.
Deze 538 stream is idd stukken beter, hoop ook dat ze het aanpassen. Zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Voor nu is dat prima, maar als het straks echt begint hebben we dat niet, ik hoop dat ze nu door deze proef de streams kunnen verbeteren voor de 31ste (mischien hebben ze daarom ook de eerste maand gratis streams zodat mensen niet kunnen klagen dat ze betalen voor slechte streams en dat ze ze nog kunnen verbeteren)
Dit was faal, als je weet dat je er over een x uur uit gaat zal ik ook geen kut doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ik vind er nu al geen ruk aan
Zoals het hoort
Ongezien de tyfus vanuit hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ik vind er nu al geen ruk aan
Zoals het hoort
Die finnen willen het niet verkopen hoorquote:
Nog geen minuut gezien dus ik doe met je meequote:
Het regent hier nog als de tyfusquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk weer... Jammer dat het eindig was...
Over een week komen de echte kandidaten. Nu kunnen er weer koeien in de kont worden gekeken.quote:
Nog een hele week om de stream en het geluid in orde te brengen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een week komen de echte kandidaten. Nu kunnen er weer koeien in de kont worden gekeken.
Die koeien hebben een zender?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een hele week om de stream en het geluid in orde te brengen.
quote:
Ja big john heeft heel wat in de melk te brokkelenquote:
538 zendt nog sfeerbeelden uit vanaf meerdere cams..quote:
Met melk meer mans.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja big john heeft heel wat in de melk te brokkelen
quote:
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/quote:Als je maar vaak genoeg iets zegt en de media handig gebruikt, jaar in jaar uit, van generatie op generatie, dan wordt iets een waarheid. Maar eigenlijk is het allemaal begonnen om geld.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Melk moet, melk doet je goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Ze zijn alweer weg hequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
En dit is nu Utopia?
Beetje staren naar regen dat in de modder klettert, of kijken naar een half slapende koe?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
En dit is nu Utopia?
Beetje staren naar regen dat in de modder klettert, of kijken naar een half slapende koe?
De echte is waarschijnlijk iets interessanter, omdat die er voor de lange-termijn zitten moet er ook aan de lange termijn gedacht worden, dus zullen ze wellicht e.e.a. gaan bouwen e.d.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
En dit is nu Utopia?
Wat is BBH?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]![]()
Welcome to the wonderful world of RLS![]()
Bij BBH ging het zo uuuren door!
Daar kon je ook uren kijken naar een stream op een koe, ze noemde haar daar Viola Holtquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kon je ook uren kijken naar een stream op een koe, ze noemde haar daar Viola Holt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kon je ook uren kijken naar een stream op een koe, ze noemde haar daar Viola Holt
Hoe kun je Bonnie st Claire nu vergeten in dit rijtje, die had haar echte naam ook meequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
BBH is Big Brother Hotel trouwens..direct na BB5. DieeneBart, Mickey Hoogendijk en Viola Holt zijn me het meest bijgebleven..
Iedereen zit haar al tijden Swart te maken, blijkt ze het zelf al al die jaren te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:41 schreef mikehunt het volgende:
[..]
Hoe kun je Bonnie st Claire nu vergeten in dit rijtje, die had haar echte naam ook meeBonje Cornelia Swart ..met de nadruk op bonje.
Dat is het fijne van COS en Streamverslagen. Je kunt het allemaal teruglezen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Was er nog iets leuks gebeurt in de tijd tussen dat Loretta kwam en Ruud vertrok? Moest werken dus kon het niet zien
Natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het fijne van COS en Streamverslagen. Je kunt het allemaal teruglezen.
kippiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef snetje het volgende:
We hebben nu wel meer dan 1 stream![]()
[ afbeelding ]
De praktijk leert dat je steeds meer user-inteelt krijgt in de topics en daarom moet je COS en de streamverslagen zakelijk houden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf toch aanhanger van alle reacties zoveel mogelijk op één plek... chat hier, mirc daar ruim 40 topics hier, gaat een kolerezooitje worden..
Nou ja, zelfs met COS, CS , CAPS en Comments en de rest van van die loshangende topics gaat het vast weer een zooitje worden..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De praktijk leert dat je steeds meer user-inteelt krijgt in de topics en daarom moet je COS en de streamverslagen zakelijk houden.
Als ik jou was zou ik vast gaan zeveren in de FB, even vertellen hoe vervelend het allemaal gaat worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs met COS, CS , CAPS en Comments en de rest van van die loshangende topics gaat het vast weer een zooitje worden..
Is het al zover denk je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vast gaan zeveren in de FB, even vertellen hoe vervelend het allemaal gaat worden.
Geen kalf, elke dag eieren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Is er een stream update. Kalfje geboren ? Eieren gelegd ?
Een dag of 28 en ik denk dat ze voorlopig door de productie opgegeten wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang blijven die eieren vers en wat gebeurt er nu eigenlijk mee?
Vast de lokale boer ....quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wie melkt de koeien deze dagen voor de start?
Die zit bij mij op stream 2quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:19 schreef tompsv18 het volgende:
op stream 3 nu een auto voor de poort
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hi, je hebt nu 75% van het internettegoed van je Hi Messaging abonnement verbruikt. Bij het bereiken van 100% wordt je snelheid de rest van de maand verlaagd.![]()
Heb je geen wifi?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hi, je hebt nu 75% van het internettegoed van je Hi Messaging abonnement verbruikt. Bij het bereiken van 100% wordt je snelheid de rest van de maand verlaagd.![]()
Vreet zo'n mobiele stream nog veel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
1 mb per seconde ongeveer dus gruwelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreet zo'n mobiele stream nog veel?
Bij mij nog niet....quote:
Mooi zo, iedereen is er gek op lees ik overal..kátsjing voor de providersquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
1 mb per seconde ongeveer dus gruwelijk
Die heeft een hele kist met spullen bij zich.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Er is er een eindelijk....
[ afbeelding ]
Ze zullen wel 1 voor 1 komenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zie maar 1 persoon. Waar is de rest?
Ja, ik dacht dat ze niks mee mochten nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
Die heeft een hele kist met spullen bij zich.
jah hequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, neem mee wat je dragen kan.. voor een Maanlanding..
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk spullen voor hun allemaal?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze niks mee mochten nemen.
Ze laat het meeste buiten staan, vraag me af hoe dat zit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze niks mee mochten nemen.
Geen idee. Ze lult wel zichzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Disana het volgende:
Ze laat het meeste buiten staan, vraag me af hoe dat zit.
En wie is het eigenlijk?
Ze zullen toch niet allemáál met zo'n grote kist aan komen zetten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft een hele kist met spullen bij zich.
Het gaat haar niet makkelijk afquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ze lult wel zichzelf.
Ik was misschien te voorbarigquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet allemáál met zo'n grote kist aan komen zetten?
hoop het niet, dat zou belachelijk zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet allemáál met zo'n grote kist aan komen zetten?
Ik praat ook altijd tegen mezelf als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Aethereal het volgende:
Ik zie maar 1 persoon en die praat tegen zichzelf? Dat is niet helemaal normaal toch, om als je in je eentje bent tegen jezelf te gaan praten.
Over een maandje denk je dat het iets anders isquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Playin-g het volgende:
Het zware geadem begint mij nu wel te irriteren al.
Dat heeft John ook al gemeld, dat ze beginnen met een klein beetje om een start te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Dus, er is dus wél vuur mee naar binnen, en een kist vol goodies.. met nix beginnen is al de eerste leugen..
Effe Candy Crushen.quote:
En zo te zien een robuuste Tonka.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:53 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Charlotte best een bazig type.
Afzien!!!quote:
Ze showt het even door uit de kleren te gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo te zien een robuuste Tonka.
Bespaar me de screenshots!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Disana het volgende:
Ze showt het even door uit de kleren te gaan.
twitter:UtopiaNL twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 16:50:37En ook Giorgio is gearriveerd. Hijgend zet hij zijn kist neer op het middenterrein. Er zit vast veel in! Maar wat? #utopia reageer retweet
twitter:UtopiaNL twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 16:53:58Charlotte schiet hem te hulp maar is het dragen alweer gauw zat. "Zullen we een wodka'tje nemen?!" #utopia reageer retweet
Ze zei ook 'vond je het niet gek om je ouders weer te zien'. Alsof ze al een tijdje ergens gezeten hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef beequeen het volgende:
Zo te horen kennen ze elkaar al iets langer dan vandaag.
Dat dacht ik dus ook jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei ook 'vond je het niet gek om je ouders weer te zien'. Alsof ze al een tijdje ergens gezeten hebben.
twitter:UtopiaNL twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 16:55:40Charlotte heeft maar liefst VIJFTIG aanstekers meegenomen. Daar kunnen ze wel even mee vooruit! #utopia reageer retweet
Ja hoorde ik ook, raar of niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei ook 'vond je het niet gek om je ouders weer te zien'. Alsof ze al een tijdje ergens gezeten hebben.
Dat zal 't wel zijn ja. En als je er uitgestemt word ga je er in naar huis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hebben ze iets om op te zitten.
Met kist. Maar het is te zwaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
Nu kan ik het niet meer volgen. Dit is een nieuwe zonder kist?
Ze hebben een vergadering gehad vooraf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef Disana het volgende:
Ik krijg echt de indruk dat ze elkaar al kennen. Dat vind ik wel jammer voor ons kijkers.
Oh, is dat het?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze hebben een vergadering gehad vooraf.
Die stemmen we gelijk wegquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef snetje het volgende:
Wat een dwingelantijntje die Charlotte...
En ze is niet de enige daar die precies weet hoe alles moet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef snetje het volgende:
Wat een dwingelantijntje die Charlotte...
Wie staat er in de deur dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
En op de 360 geen bewoner te bekennen nog..
[ afbeelding ]
Ja het s niet echt met niets beginnen, spijkers gereedschap, eten en drank, aansteker, kaarsenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef snetje het volgende:
En nu Paul met een kist vol gereedschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |