Swiebertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef moglie het volgende:
Wat gaan we toch eens doen? Mmm...
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat nog niet beslotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Waar gaat het geld nou heen dan?
Bibi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef xzaz het volgende:
Wie is dat wijf met die lekkere kont? Met die rode jas.
Bibi Schoutenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef xzaz het volgende:
Wie is dat wijf met die lekkere kont? Met die rode jas.
Daar ging het totaal niet om. Waarom ging het wel: het testen van website en streams onder druk(te), plus de aandacht voor Utopia.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
Dat gasflesje (of wat het ook was) hebben ze dus via de productie gekregen...
Zullen de echte bewoners dat straks ook krijgen?
Ik vind het maar vreemd dat ze niet dezelfde 'regels' hebben gekregen als zij krijgen. Daar ging het toch juist om? Of ben ik de enige die zo denkt
Alsof het allemaal spontaan is gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
'Als je er op terug kijkt is het best snel gegaan'
Ja man je zit er ook nog lang geen 24 uur
Oke, dat heb ik dan gemist. Ik dacht dat ze zouden beleven hoe het was voor de bewoners die er dan straks ook zouden komen. Testen en aangeven hoe dát zou zijn. Waarmee je meteen reclame maakt voor het programma.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ging het totaal niet om. Waarom ging het wel: het testen van website en streams onder druk(te), plus de aandacht voor Utopia.
Met kippen, oh nee dat waren duivenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef xzaz het volgende:
Bibi heeft een lekkere kont, maar ze is te dom om te poepen.Van die mensen die niet verder komen dan de Dam in Amsterdam.
![]()
![]()
![]()
Ze moeten straks weer radio maken, dus ze moeten terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef xzaz het volgende:
Ze moeten toch nog 6 uur? Of stond dit in 't contract?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten straks weer radio maken, dus ze moeten terug.
Ik kijk nu via 538 daar is het geluid goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht?
Ik heb last van veel gekraak en dat het niet gelijk loopt met het beeldquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef yvonne het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |