abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134761090
Zou wel tof zijn als je kan komen, danic! En *O* voor je 9! Goed zeg!

Hier begint Femke pogingen tot kruipen te doen... dat kontje gaat steeds vaker omhoog omdat ze op haar knietjes wil zitten om te wiebelen. Alleen is het hier te glad (laminaat), dus ze schuift ook zo weer plat. Maar dan is ze dus wel 20 cm opgeschoven... de verkeerde kant op ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:51:10 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134761138
Oh het lijkt me zó leuk om E dat te zien doen! :D O+
pi_134761340
Ik zou het ook leuk vinden maar ik moet me er echt weer toe zetten zeg maar.

Als er maar een toilet is dit keer ;)
En LB het ìs ook leuk!
pi_134761421
Wat goed Danic! Gefeliciteerd! *O*

Ik zou het in elk geval leuk vinden als je ook komt. Jij was een van de mensen die ik graag nog gesproken had vorige meet.
pi_134762422
Er is blijkbaar zelfs een koffiezetapparaat en dergelijke, dus ik neem aan dat een toilet er toch ook wel is...
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:16:11 #156
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134762447
Wat goed Danic!!!

Hopelijk voelen je meiden zich snel weer beter Kyara.

En mini-Danic alweer een tandje erbij!!

Sterkte voor vanavond Juud! :*

Mooie foto Omen.

Hier hadden we de afgelopen dagen een uitslaper, 1ste kersdag 9 uur, gisterenochtend tot half 10 en vanochtend om 10u maar wakker gemaakt, elke avond vanaf half 9- 9u lag hij tevreden in zijn bed.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134762485
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
Wat goed Danic! Gefeliciteerd! *O*

Ik zou het in elk geval leuk vinden als je ook komt. Jij was een van de mensen die ik graag nog gesproken had vorige meet.
:@ wat lief om te horen.

En een toilet *O*
pi_134762525
Kyara wat knap van D *O*
En hopelijk kan de fysio wat betekenen voor je. Of je in ieder geval geruststellen

XM ik ben ook niet goed in grote groepen. Maar hier zie ik niet zo heel erg tegenop. Ik zou het leuk vinden als je komt. En dat je wat onzeker bent als mama is echt niet erg :*

MwGiraf ik heb mijn dochtertje nooit wakker gemaakt voor de late voeding.

Vandaag was het telkens huilen (meer klagerig dan overstuur) zodra ik Riley op bed legde. Niet fijn en zomaar ineens
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:18:03 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134762545
Mooi cijfer danic! Goed gedaan ^O^

Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.

Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toe :@ dus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134762582
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.

Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toe :@ dus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
Xm ik had het op fb nog gezegd! Wel komen! Ik wil die knappe dochter van je zien! En jou ook!
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:18:50 #161
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134762585
Als je het leuk vindt gewoon komen Xm!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134762720
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

Heb ik een post van je gemist?

Kom nou gewoon! :*
Het wordt een behoorlijk grote groep, dus we zullen ongetwijfeld uiteen vallen in kleine subgroepjes, die jij ook aandurft... en als het je even niet bevalt, dan wandel je door naar het volgende subgroepje ;)

Geldt overigens ook voor jou -mandy-! o|O
pi_134762735
XM zie mijn post boven je

Danic wat een mooie cijfers

En ik hoop ook op een toilet *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:22:33 #164
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134762786
ik steek eventjes heel netjes mijn kop in het zand
pi_134762877
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omen, ik twijfel omdat ik niet zo goed combineer met grote groepen... en omdat ik denk dat die grote groep niet op de overbezorgde, paniekerige, hypochonder stresskip-mom zit te wachten dus dan voel ik me heel erg ongemakkelijk. Terwijl ik het wel leuk zou vinden om iedereen (weer) te zien. Dus ja, tweestrijd .
Gevonden! Had er inderdaad over heen gelezen. Leuk om jou en je meisje weer te zien hoor. En ik denk dat wat jij denkt helemaal niet het geval is trouwens ;)
pi_134763083
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten :*
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:29:39 #167
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134763200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten :*
+1
pi_134764327
Nou XM, vorige keer ging het toch ook hartstikke prima?! Niet allemaal van die aannames maken over wat iedereen wel niet zou denken hoor, want daar is niets van waar. Ik zou het gezellig vinden als je komt iig :).

Zittende D, you go girl *O*

Danic, wat supergoed van je cijfer! Weer een last van je schouders :).

Juud beterschap voor D. Jammer dat 'ie een pufje nodig heeft maar gelukkig helpt het hem wel.

Olf, hoe gaat het nu met je meisje?

Juud-- hopelijk hebben jullie toch een leuke avond gehad, ondanks de dubbele lading :*

Klinkt alsof de meesten hier wel een leuke kerst hebben gehad, fijn! Hier was het ook prima. Niet heel bijzonder ofzo maar wel gewoon gezellig met beide families. Natuurlijk wel honderdmiljoen prikkels voor J. omdat niemand haar ook maar een seconde met rust kan laten (ook wel begrijpelijk hoor), waardoor ze echt heel erg weinig geslapen heeft dus vandaag maar een relaxdagje gehouden.

En ze heeft ons gisteren verrast door voor het eerst echt te kruipen én voor het eerst zelf te gaan zitten *) O+ Echt zo supertof! Het ene moment lag ze nog op de grond te spelen, een minuut later kijk ik opzij, zit ze gewoon ineens :D. En ze klapt in haar handjes als ze blij is en als we 'klap eens in de handjes' zingen O+.

's Avonds gaan slapen is al wel weer een tijdje moeizaam. Ze gaat vaak pas rond 22 uur of later slapen, eerder lukt gewoon niet. Aan de borst valt ze ook niet meer in slaap dan, want na het drinken gaat ze gewoon verder met keten terwijl ze echt wel moe is (oogjes wrijven etc.) :? .Ze wil gewoon niets missen, wil zo graag overal bij zijn. Een tijd geleden ging wel wel gewoon tussen 19 en 20 slapen. Hopelijk trekt het weer wat bij als alle drukte weer voorbij is en ze een beetje gewend is aan haar nieuwe skills.
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:58:22 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134764558
Muh.... ik wil óók naar de meet! Maar dat ga ik echt niet doen. Kan ik niet verkopen naar mn vriend toe, en ik moet gewoon dingen uitzoeken en in gaan pakken!

En XMmeke, je weet het wel he, het zit tussen de oor'n ;) En je hebt Noor mee, die steelt alle blikken en daar kun je je dan fijn mee bezig houden als je niet op je gemak bent *O* sprak de ervaringsdeskundige oO<
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:03:27 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134764797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
+1 :)

En wat een mooi cijfer danic!
pi_134770785
Late voeding, de oudste heb ik volgens mij vanaf zes maanden niet meer wakker gemaakt (al weet ik dat niet zeker meer). Hij dronk de fles toen vaak slapend (maar wel helemaal leeg). Sliep toen gewoon uit tot de zelfde tijd als anders.

Nu met bijna vier maanden ook nog gewoon een late avond voeding maar dan is ze óf nog wakker óf ze wordt er voor wakker. Slapen in de avond daar doet ze nog steeds niet echt aan. (S nachts als een blok en slaapt ook lang als je d'r laat doen en overdag doet ze ook redelijk goede dutjes, maar s avonds echt maar zelden, dan wilt ze er echt bij zijn, ze wil dan ook niet in de box ofzo)
Dus ik verwacht dat de late avond voeding hier nog wel een tijdje zal blijven, sowieso eet ze s avonds vaak korter op elkaar als overdag.. Hongermomentje denk ik..
pi_134776591
Een late voeding heeft Ow ook tot 6 maanden gehad!

Wat een mooi cijfer Danic!

Lot, wat knap dat ze kan kruipen en zitten! *O*

Hoe gaat t vandaag met Riley Omen?

Ow heeft een grote felrode pukkel op z'n wang ....
pi_134776777
Zowel Riley als ik zijn verkouden. Verder had ze net een dreumesbui. Ik wilde haar flesje maken, dus ik zette haar op de grond. Wilde mevrouw niet, dus ze hield zich stijf. Ik legde haar toen op de rug en ze bleef op zo'n klagerige manier huilen, totdat ik haar weer oppakte :D

Wat zielig van die pukkel :*
Zijn eerste jeugdpuistje?
pi_134777296
D. gaat zitten :o wat knap! Ik heb me net als LB al regelmatig zitten afvragen hoe ze dat moet gaan doen, kan het echt niet voor me zien, zelfs na uitleg niet :@

XM, wij hebben de vorige meet even gekletst en ik vond je een hartstikke leuk mens! En ik zou het heel leuk vinden om jullie weer te zien!

Omen, beterschap :* ook voor Juud en alle andere zieken!

Andere juud: hopelijk hebben jullie toch nog een beetje een goede tijd gehad, ondanks dat het zo dubbel is :*

Lot, jouw dochter kan ook al kruipen en zelf gaan zitten. Wat gaat het hard ineens he? Tenminste.. Ik vind dat mevrouw hier de laatste weken weer als een speer gaat nadat ze een tijdje eigenlijk niets nieuws bijleerde.

Danic, super goed!! *O*

Mandy, jij moet ook gewoon komen! Wij bijten niet! Sommige kinderen misschien wel maar dat kun jij wel aan :D

Nadat E. vorige week ziek geweest is komt ze ineens weer 2x per nacht :o vast een faaaaase!
En ze heeft het brabbelen ontdekt, eindelijk O+ O+ Hele verhalen is ze aan het vertellen.
Oh en ze kan al zo goed vooruit. Gisteren lag ze op haar speelkleed en ineens lag ze in de keuken :o zo onder de tafel en stoelen door naar mij op zoek O+
E.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:43:40 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134778026
Je hebt echt een snelle Spark... Een week ouder dan Noor, maar die is nog steeds stationair waar je haar neerlegt. Ze draait wel om haar as op het kleed, maar kruipen :N zitten :N optrekken :N kunnen blijven staan als je 'r vasthoudt :N. M'n sloompie O+

Maar wel al 7 maand vandaag!

Over de meet zal ik nog ff nadenken... Ik weet het echt nog niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')