quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
Wat goed Danic! Gefeliciteerd!
Ik zou het in elk geval leuk vinden als je ook komt. Jij was een van de mensen die ik graag nog gesproken had vorige meet.
Xm ik had het op fb nog gezegd! Wel komen! Ik wil die knappe dochter van je zien! En jou ook!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi cijfer danic! Goed gedaan![]()
Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.
Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toedus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
Heb ik een post van je gemist?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi cijfer danic! Goed gedaan![]()
Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.
Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toedus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
Gevonden! Had er inderdaad over heen gelezen. Leuk om jou en je meisje weer te zien hoor. En ik denk dat wat jij denkt helemaal niet het geval is trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omen, ik twijfel omdat ik niet zo goed combineer met grote groepen... en omdat ik denk dat die grote groep niet op de overbezorgde, paniekerige, hypochonder stresskip-mom zit te wachten dus dan voel ik me heel erg ongemakkelijk. Terwijl ik het wel leuk zou vinden om iedereen (weer) te zien. Dus ja, tweestrijd .
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Noor traag is! Volgens mij is jouw dochter hartstikke gemiddeld!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of Noor nou echt traag is en de jouwe gewoon heel snel...
En thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer info
+1quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Tally het volgende:
Die van mij blijft ook liggen waar je dr neerlegdMet 8 maanden
Credits gaan naar Mango!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
Oh en Suiker, dat plaatje
Ik doe niet mee overigens, ook wegens verhuizing, ik zal vast iets minder tijd hebben de komende periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |