LB, klinkt als een leuke kerst. Fijn he, een dagje met z'n 3en?

Jullie laatste kerst in dit huis trouwens! En wat een prachtig kerstelfje heb je toch, met d'r schattige slofjes.

Kyara, ik zag je foto's al op FB, maar wat staan die zwarte jurkjes ze goed zeg! Ze hebben zulke sprekende ogen! En handjes vasthouden..

Ik las dat ze nu ziek zijn incl de drukte van de feestdagen..heb geen tips, maar

!
Family Man heb ik ook gekeken

Shandaly wat fijn dat de tweede kerstdag beter was

Nog steeds een koortsige man, beterschap. En cupcakes versieren is tof!
Olf, arm meisje van je!

Lekker getroost
na het schoonpoetsen 
toch? En niet gek dat je automagisch nog hier post hoor

Spirit, wat klinkt je eerste zinnetje verliefd

Lief! En wat een volksverhuizing dan idd zeg! Hier gaat T. 1 dag per week naar ouders en schoonouders, dus die hebben al een ledikant etc in huis. Opzich wel handig

Juud--

Lastige tijd meis. Sterkte vanavond, knuffel maar vaak met je meisje. Hoop dat ze ook weer wat beter gaat drinken. Super dat de hinderfysio vooruitgang ziet!
MM, kerstbami, altijd goed

. Fijn cadeau, dat kookboek! En fijn he, die spullen overal te hebben staan? Geeft stiekem wel wat rust.
Baby-gerelateerde goede voornemens.. Erg lastig. Ik geloof dat we het eerste half jaar van 2014 al genoeg hebben aan 'overleven', zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic, wat een tandenmonstertje heb je zeg!

Gaat lekker! En wat eet ze goed. Hoe ging je examen trouwens?
Juud79, gelukkig helpt de Ventolin goed, maar lijkt me idd sneu

Afwisselend ziek zijn is daarentegen wel handig trouwens, maar totaal niet leuk tijdens kerst

Beterschap!
FR, is sac nu wat beter in haar hum? Wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen bij je ouders

De meet..ik heb er wel zin in. Spannend, ja, ik ken tenslotte niemand

, maar in het ergste geval leer ik weer wat nieuwe mensen kennen en kan ik wat gezichten plaatsen bij de mensen hier. Win-win!

Kerst ging hier wisselend. T. is nu ook wat aan het hoesten en proesten, dus niet helemaal fit icm een sprong=feest

Ach, hij heeft lekker bij 1 van ons gelegen de hele tijd. Hij slaat nu wel bewust tegen de speeltjes van z'n nieuwe speelkleed aan, fantastisch om te zien