abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134677825
Oohh Inca, je meisje ;( beterschap! En ook voor D en J van Kyara.

Toen ik nog bv gaf, wikkelde ik altijd een hydrofiel om borst waar ik niet mee voedde. Dat waas het enige dat hielp tijdens voedingen. Voor en na voedden was ik fan van de natusan pads. Ik weet niet meer of het nou Skips of Limone was die haar kind onder kleddert, maar het brengt veel herinneringen boven :D

En echt mensen, kerst, onze eerste kerst met baby. Ik vind het toch zo speciaal en geweldig!! O+ Isa heeft het gisteren met de drukte bij mijn ouders echt super gedaan! Vandaag naar man's ouders en ook daar gaat het weer druk zijn. Ik ben fan van mijn schoonmoeder hoor, maar ze blijft maar pushen dat we op tijd moeten komen (ik heb een taart gemaakt), maar we hebben echt al 100 keer gezegd dat het van Isa's middagslaapje afhangt. Dat heeft ze zo ontzettend nodig!! Mijn kerstbaby O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134677831
Precies een jaar geleden zat ik met een dikke buik onder de kerstboom. Dikke buik maar nog zeker niet hoogzwanger. We hadden dan ook niet gedacht dat ik precies een maand later 2 meisjes op mijn buik zou houden in plaats van er in. Machteloos toezien hoe 2 kleine meisjes in een couveuse aan allerlei slangetjes lagen, terwijl ze nog veilig en warm in mijn buik moesten zitten. Maar datgene wat ik ze nog wel kon geven lukte: moedermelk. En ondanks dat ze in 5 weken tijd slechts sporadisch aan de borst hebben gedronken, lukte het om ze thuis alsnog aan de borst te krijgen.

En nu zitten we weer onder de kerstboom. Dit keer met z'n vijven. Met een bijna peuter en 2 baby's. Heel erg trots maar toch even slikken. De laatste kerst met een baby. Nu weet ik inmiddels wel dat het steeds leuker wordt, maar toch.

Voor nu jompel ik voor 2 ijzersterke meisjes die hun eerste kerst vieren en hun laatste babymaand in gaan.

-------------> *O* *O* <-------------

~:) Fijne kerstdagen! ~:)
pi_134677922
Kyara! O+ O+ O+ met je hele gezin rond de boom, wat een pracht!
pi_134678019
Ach Kyara, wat een lief stukje!

Skips geeft haar M. een melkdouche ;)

Vrolijk eerste kerstfeest voor jullie baby's! >:O *G* >:O

M. is een beetje van de leg: krampjes, sprongetje, verkouden en ze heeft al een dag niet gepoept. Over dat laatste maak ik mij wel een beetje zorgen. Ik heb al de thermometer geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat. Ik weet ook niet of ze er echt last van heeft. Ze heeft wel een zielig huiltje, maar dat zou ook van krampjes, sprongetje of de verkoudheid kunnen zijn. -O-
pi_134678039
Limone, je geeft bv toch? J. ging na een paar weken van 4 keer per dag poepen naar 1 keer per 4 dagen poepen. Tot een week ongeveer schijnt normaal te zijn, dus ik zou me nu nog geen zorgen gaan maken hoor (of t moet zijn dat ze ook ziek wordt met koorts enzo).
pi_134678043
O, en fijne kerst iedereen >:O
pi_134678182
Mijn kind klapte net uit zichzelf in haar handjes!! Echt te lief!! O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134678273
Olf, gefeliciteerd nog met je dreumes! *O* en O+ voor de fotospam!

Skips, idd overproductie? Hier ook een hydrofiel ertussen en 's nachts lag ik op 2 badlakens. Qua pads draag ik hema, eerst dubbele en nu enkel :).

Kyara, bijzonder!

Spirit *O*

Fijne Feestdagen allemaal!
Home is where the O+ is...
pi_134678345
Fijne kerst allemaal lieve mama's. Ik ga vast een aanslag plegen op mijn chocolade cadeautjes van gisteren. Vriend werken en beebie logeert bij Oma. Daar ga ik straks mee kerstkroelen O+
  woensdag 25 december 2013 @ 09:59:41 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134678366
Fijne dagen allen :).

Kyara O+

Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my :') _O-.

Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134678390
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne dagen allen :).

Kyara O+

Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my :') _O-.

Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes :).
Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen eten :@
  woensdag 25 december 2013 @ 10:03:19 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134678408
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen eten :@
Ook dat heb ik niet. Ook geen kerstboom of andere versiering. Het is meer een verplichting.. :@. Maar goed. Ik ga maar eens zien of mevrouw haar fles blieft en dan begint de tour de la Hollande.

Veel plezier allen :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134678475
Het spugen is idd na 1 dag gestopt *O* wel zo slap als een vaatdoek, net mn bed uit :P

Kyara wat een mooi stukje O+ wel schrikken van D zeg! En is J opgeknapt?

Incan je arme meisje :*

Hier wel kerstoutfits, voor L een pak met stropdas :D O+
En ik wil graag de jurk van vorig jaar even aan waarin ik een dikke buik had, en dan nu een foto met L erbij maken.
Als ik ergens de energie vandaan kan halen ;)
  woensdag 25 december 2013 @ 10:12:20 #64
381212 Gulara
From the future
pi_134678511
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Kyara het volgende:
-O- hopelijk krijg je het nog opgekrikt. Heb je domperidon geprobeerd?
Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft. :?
  woensdag 25 december 2013 @ 10:14:09 #65
381212 Gulara
From the future
pi_134678531
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2013 08:54 schreef Kyara het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik met een dikke buik onder de kerstboom. Dikke buik maar nog zeker niet hoogzwanger. We hadden dan ook niet gedacht dat ik precies een maand later 2 meisjes op mijn buik zou houden in plaats van er in. Machteloos toezien hoe 2 kleine meisjes in een couveuse aan allerlei slangetjes lagen, terwijl ze nog veilig en warm in mijn buik moesten zitten. Maar datgene wat ik ze nog wel kon geven lukte: moedermelk. En ondanks dat ze in 5 weken tijd slechts sporadisch aan de borst hebben gedronken, lukte het om ze thuis alsnog aan de borst te krijgen.

En nu zitten we weer onder de kerstboom. Dit keer met z'n vijven. Met een bijna peuter en 2 baby's. Heel erg trots maar toch even slikken. De laatste kerst met een baby. Nu weet ik inmiddels wel dat het steeds leuker wordt, maar toch.

Voor nu jompel ik voor 2 ijzersterke meisjes die hun eerste kerst vieren en hun laatste babymaand in gaan.

-------------> *O* *O* <-------------

~:) Fijne kerstdagen! ~:)
Probeer je me nou te laten sniffen? ;( O+
pi_134678804
Kyara O+ O+ :'(

Beterschap voor je meisje Inca!!

Fijne kerst met jullie baby en natuurlijk de rest van het gezin allemaal!!

Hier sinds gister al heeeel emo :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Mabawa. op 25-12-2013 16:05:04 ]
  woensdag 25 december 2013 @ 11:54:56 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134680370
Wat een boel speciale momenten! O+ Geniet er allemaal maar van :)

Hier is T. aardig van de leg. Typisch spronggedrag, hoop dat hij er snel doorheen is..
Nja, zo maar beginnen aan m'n tarte tatin van sjalotten :9~
pi_134682735
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef Gulara het volgende:

[..]

Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft. :?
Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist wel :). Verder geen bezwaar bij inname, dosis die bij je kind uitkomt is lager dan dezelfde werkzame stof die dmv refluxmedicijnen worden gegeven aan baby's.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 december 2013 @ 13:18:49 #69
381212 Gulara
From the future
pi_134682954
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist wel :). Verder geen bezwaar bij inname, dosis die bij je kind uitkomt is lager dan dezelfde werkzame stof die dmv refluxmedicijnen worden gegeven aan baby's.
Dankjewel. Haal ik dit zonder recept bij de kruidvat oid?
pi_134684047
Apotheek heeft het sowieso, ik denk niet dat drogist het verkoopt. Overigens kan je beter niet melden dat je bv geeft, ze willen er nog wel eens moeilijk over doen (hoewel in het nieuwste handboek wel staat dat het bij bv gebruikt kan/mag worden, maar dat is nog maar net aangepast).

Ik bestelde online bij medicijnen.nl, want bij de apotheek kreeg ik er maar 10 per keer, net genoeg voor 3 dagen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134684166
Maar zonder recept idd :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134687089
Knappe vent angelaatje!

Ik haalde mij domperidon bij de apotheek, en kreeg zonder problemen 4 doosjes à 30 stuks mee. Ik heb ze daar ook uitgelegd dat het ter ondersteuning van borstvoeding was, en dat staat nu zelfs op het etiketje. De laatste keer had ze wel een hele vragenlijst die ze in moest vullen, maar ze sloeg bijna alle vragen over als 'niet van toepassing in dit geval'. O+ Fijn, zo'n meewerkende apotheek...

GotC, succes met het sprongetje!

Mooie kerstgedachten van jullie allemaal trouwens O+

Hier vandaag de allereerste kerstdag met z'n viertjes. Sowieso omdat eerder Femke er natuurlijk nog niet was, maar dit is ook de allereerste keer dat we alleen met het gezinnetje zijn zonder verder familieverplichtingen. Alleen ligt ML momenteel met koorts op bed... en ik ben al heel de dag twee kinderen aan het entertainen en een zieke man aan het verzorgen... :O Ik had me kerst toch anders voorgesteld
Maar goed... er staan cupcakes in de oven die ik zometeen met Lars ga versieren, we gaan daarna nog even samen de film afkijken (die in 1 keer te lang duurde, vandaar opgehakt) en we zien wel hoe de rest van de dag verloopt. Hopelijk is ML morgen weer wat beter te pas, want dan komen mijn ouders van een kerstdiner bij ons genieten...
pi_134687327
Angelatje wat schattig O+

Shandaly balen zeg van je man :* verder klinkt het wel gezellig
pi_134687888
:* voor alle zieken

Hier ook lektetten :Y) al scheelt het wel een stuk nu ik kolf. Ik gebruik nu de pads van de kruidvat en die werken prima, maar wil toch binnenkort wasbare gaan kopen denk ik.

Oja over geen poepluiers gesproken...dat had K toen hij ziek was. Dan sloeg hij af en toe een dagje over. Nu begint het weer wat vaker te komen.

K begint nu trouwens al eigenwijs te worden....zo wil hij dus niet in de box liggen. Maar als hij dan bij iemand zit is het weer goed :D
pi_134687910
Beterschap voor je man, shandaly.
pi_134689695
Veel zieken met kerst om me heen. Beterschap!

Schatje angelatje!

Klein F heeft de hele dag liggen slapen, ik vrees voor vanavond en vannacht...
  woensdag 25 december 2013 @ 21:05:51 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134694498
Gulara, heb ik je echt nog niet eerder over domperidon getipt? :o Heeft er echt voor gezorgd dat ik nog borstvoeding geef! Productie is nooit uit zichzelf voldoende geworden dankzij slaperige baby in het begin, maar die pilletjes heb ik geslikt van 10-26 weken, en sindsdien voed ik E volledig op eigen kracht *O* Gauw halen dus!

:* voor iedereen die een ziek kindje of man heeft nu! E is flink verkouden en heeft wat diarree, maar is wel supervrolijk ^O^ Kerstoutfit had ze dan weer niet, ze had gewoon leuke kleertjes aan :) oa dat schapenvachtje van de Hema O+

En XM, wordt kerst niet veel leuker als je wel gewoon je huis lekker versiert met kaarsjes, glitters en een kerstboom?
  woensdag 25 december 2013 @ 21:42:28 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134695429
Ik betwijfel het LB ;). Wel eens gedaan en ik vond het nog steeds niet leuk :+.
  woensdag 25 december 2013 @ 21:51:05 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134695720
Oh, ik ben echt een dweil wat dat betreft :D

Zo ongelovig als de pest, maar ik ben een sucker voor een mooi kerststalletje en fijne kerstliedjes, en de kerstboom optuigen + de kamer versieren is elk jaar weer een feestje waarbij ik luid zingend door het huis dwarrel *O*
  woensdag 25 december 2013 @ 21:51:50 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134695757
Dit jaar heb ik met E gedanst op "All I want for Christmas is you", en ze vond het fantastisch _O- *;
  woensdag 25 december 2013 @ 21:54:19 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134695829
Ik zou willen dat ik dat ook had, maar de Scrooge in mij is sterker :').
pi_134695834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik ben echt een dweil wat dat betreft :D

Zo ongelovig als de pest, maar ik ben een sucker voor een mooi kerststalletje en fijne kerstliedjes, en de kerstboom optuigen + de kamer versieren is elk jaar weer een feestje waarbij ik luid zingend door het huis dwarrel *O*
+1
Nou ja.. luid zingend... alleen als ik alleen thuis ben ;)
pi_134695872
Ik verveel me te pletter trouwens... Jammer dat Olf hier weg is, anders was er misschien wel een mooie daily Olf om over na te denken
pi_134696038
Wat schattig Angelatje O+ Die romper had M vorig jaar ook. Zo schattig!

Shandaly, wat balen zeg. Je stelt je de kerst toch anders voor. :*

Fieder, fijn dat het spugen gestopt is.

Ik hou ook van Kerst O+

Ga anders zelf even broeden op een leuke Daily Shandaly!
Ik ga even mijn foto's bekijken.
pi_134696160
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:

Shandaly, wat balen zeg. Je stelt je de kerst toch anders voor. :*
Zeg dat wel. Nu waren we al niet van plan een heel uitgebreid kerstdiner te doen vandaag, maar op de bank met een beschuitje kaas, boterham met hagelslag en een kopje thee is toch wel het andere uiterste.
Momenteel ligt alles te bed, en ik probeer me online te vermaken.
(Ben door m'n candy crush leventjes heen, dus verveel ik jullie hier ;) )
pi_134696232
Ik haat kerst :') Maar een boom staat er wel.
Ik wil dat Zoë zelf een mening kan vormen over kerst en alles wat er bij hoort :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134696236
Ah, dat is wel heel alleen. En inderdaad een sneu kerstdiner :D
pi_134698998
Hallooooo :W

Ik kom even om de hoek kijken om Olf een (verlaat) afscheidsgroet te geven! Een heuse dreumes, gefeliciteerd nog! :*

Beterschap voor alle zieke kindjes, papa's, mama's en andere mensen :*

En fijne kerstdagen voor iedereen!! *;
E.
pi_134701993
Ik houd ook van Kerst O+
Vandaag een hele gezellige en emotionele dag geweest. Riley is lief geweest en heeft goed gegeten en geslapen. We hebben met zijn heel veel Singstar gedaan. En om 11 uur heb ik Riley uit bed geplukt. Helaas was ze het daar niet mee een 's en spuugde ze alle eten uit. Thuis nog een flesje gegeven en nu slaapt ze net weer. Dus ik volg ook

pi_134705714
Hooooooi!!!

Fijne kerst iedereen!
Wij zijn hier weer thuis na echt een super vakantie! Samen met m'n schoonfamilie heerlijk genoten :)
Ow heeft het echt super gedaan, hij probeerde echt met z'n nichtjes mee te spelen door er achteraan te kruipen. Ook slaat hij echt autootjes weg en kruipt er vervolgens zo achteraan en lukte het hem om een bal in z'n nieuwe ballenboom te doen.

Verder heeft hij het slapen echt top gedaan, slechts 1x per nacht werd hij wakker (helaas zijn we dan nog wel 2 uur met hem bezig) en dan sliep hij tot 's ochtends 8 uur :D en dat op vreemde plekken!

En tijdens de kerstdiners is hij lekker aan het mee smikkelen en rustig zelf aam het spelen.

Conclusie, ik ben zo trots op m'n ventje deze week!! O+ O+ O+

Verder heb ik net een beetje bijgelezen. Over sommige dingen kan ik niet meepraten (de pads)..
Ik zag nog verschillende kerstoutfits O+
En gewoon moeders aan het genieten (of soms iets minder) van hun eerste kerst met deze baby!

Morgen (o nee vanavond) probeer ik weer wat socialer te zijn met reageren ;)

Alleen Olf, een late felicitatie *O* en tot over 3 ja echt slechts 3 :'( weken!
pi_134706741
Loj wat fijn dat het goed is gegaan. Klinkt als een superweek. Lief dat Ow probeerde mee te spelen O+
  donderdag 26 december 2013 @ 16:22:58 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134718505
Omen, wat zijn jullie superleuk en mooi samen O+!

Loj wat fijn dat je zo'n leuke week hebt gehad en wat heeft Ow het goed gedaan zeg! Zelfs uitgeslapen tot 8 uur O+

Lekker rustig hier!
pi_134724965
Jemig dit is wel héél rustig hoor! :D Lekker aan het kersten allemaal? Hopelijk zijn de ziekenboegen weer leeg.

Omen, wat een lieve foto van jou & Riley *;

Loj, wat klinkt dat leuk!

Hier was het een gezellige kerstavond en 1e kerstdag met mijn moeder en haar vriend, en vandaag zijn we lekker met zn drietjes geweest. Heerlijk rustig!
pi_134726978
En vooruit, ook even lekker spammen met mn kind O+

pi_134727456
aaaawwww wat een snoetje O+
en Omen ook al zo'n leuke foto met Santa-Riley O+
pi_134728475
Klinkt goed Loj!

Wat een lieve foto LB. Schattig jurkje ook O+

Mijn kerstmeisjes:

Tijdens het kerstdiner gister hebben ze elkaar handje vastgehouden. :'( O+ :'( O+ :'( O+

Straks even meer. Nu even Family man kijken. Mijn ultieme kerstfilm O+
pi_134729242
Je duo Kyara O+ Die handjesvasthoudfoto op je FB was té cute gewoon.

En Family Man, ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen net toen vader met dochter kroelde in de sneeuw O+ /emomuts
pi_134729420
Aw.. wat lief Kyara... handjes vasthouden O+

LB, wat een prachtig kerstmeisje! O+

Loj een fijne vakantie gehad. Wat klinkt dat lief, dat spelen van Ow met z'n nichtjes...

Omen ook al mooie foto's. Hoe is het vandaag gegaan? Geen gespuug meer?

Hoi Spark! Hopelijk hebben jullie ook fijne dagen gehad

Hier was de tweede kerstdag een heel stuk beter dan de eerste, met name omdat mijn ouders op bezoek waren. Ik had ze zelfs maar gevraagd wat eerder te komen zodat ik niet alleen met de kindjes hoefde te lunchen. Het gaat ietsjes beter met ML, maar de koorts is nog niet weg, en in bed voelt hij zich toch het prettigst.
Maar vandaag dus spelletjes gespeeld, cupcakes versierd, lekkker in het park gewandeld en een lekker kerstdiner gemaakt en gegeten... beter! O+
pi_134729619
Oh noes. M'n meisje was de hele dag heel gezellig bij m'n ouders, lekker gegeten, prima in slaap gevallen. En net plukte ik haar uit bed om naar huis te gaan, ligt ze echt in de grootste plas kots ooit ;( en het was al koud dus wie weet hoe lang ze er in lag. Helemaal aan d'r haartjes vast en alles. Dan voel ik me zo schuldig dat we het niet doorhadden en zij daar zo in lag. Bleh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')