Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen etenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne dagen allen.
Kyara
Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my![]()
.
Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes.
Ook dat heb ik niet. Ook geen kerstboom of andere versiering. Het is meer een verplichting..quote:Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen eten
Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Kyara het volgende:
hopelijk krijg je het nog opgekrikt. Heb je domperidon geprobeerd?
Probeer je me nou te laten sniffen?quote:Op woensdag 25 december 2013 08:54 schreef Kyara het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik met een dikke buik onder de kerstboom. Dikke buik maar nog zeker niet hoogzwanger. We hadden dan ook niet gedacht dat ik precies een maand later 2 meisjes op mijn buik zou houden in plaats van er in. Machteloos toezien hoe 2 kleine meisjes in een couveuse aan allerlei slangetjes lagen, terwijl ze nog veilig en warm in mijn buik moesten zitten. Maar datgene wat ik ze nog wel kon geven lukte: moedermelk. En ondanks dat ze in 5 weken tijd slechts sporadisch aan de borst hebben gedronken, lukte het om ze thuis alsnog aan de borst te krijgen.
En nu zitten we weer onder de kerstboom. Dit keer met z'n vijven. Met een bijna peuter en 2 baby's. Heel erg trots maar toch even slikken. De laatste kerst met een baby. Nu weet ik inmiddels wel dat het steeds leuker wordt, maar toch.
Voor nu jompel ik voor 2 ijzersterke meisjes die hun eerste kerst vieren en hun laatste babymaand in gaan.
------------->![]()
<-------------
Fijne kerstdagen!
Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist welquote:Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft.
Dankjewel. Haal ik dit zonder recept bij de kruidvat oid?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist wel. Verder geen bezwaar bij inname, dosis die bij je kind uitkomt is lager dan dezelfde werkzame stof die dmv refluxmedicijnen worden gegeven aan baby's.
+1quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik ben echt een dweil wat dat betreft![]()
Zo ongelovig als de pest, maar ik ben een sucker voor een mooi kerststalletje en fijne kerstliedjes, en de kerstboom optuigen + de kamer versieren is elk jaar weer een feestje waarbij ik luid zingend door het huis dwarrel
Zeg dat wel. Nu waren we al niet van plan een heel uitgebreid kerstdiner te doen vandaag, maar op de bank met een beschuitje kaas, boterham met hagelslag en een kopje thee is toch wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
Shandaly, wat balen zeg. Je stelt je de kerst toch anders voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |