Np manquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je invite. Maar mijn zoontje bleef bij oma slapen, althans dat was de bedoeling. Kreeg een telefoontje dat meneer bij papa wilde zijn dus was ik pleite om hem op te halen.
Sorry!
Volgens mij op invite basis, maar dat staat los van overwatch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Np man
Hoe zit dat met overwatch eigenlijk ?
Kan ik gelijk jou game joinen als je online ben of moet je echt elkaar inviten ?
Hmm ok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Volgens mij op invite basis, maar dat staat los van overwatch.
Overwatch is web-based only.
Heb je toegevoegd in de OP.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef VulpX het volgende:
Goede TT![]()
Ben sinds een paar daagjes ook weer met NFS begonnen, nu ik ACIV uit heb, en het is weer erg tof!
Voor de mensen die nog een extra race maatje zoeken: VulpX op PSN. Deze mag trouwens ook in de OP, alstublieft.
Awesome!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd in de OP.
Zal je effe toevoegen als ik thuis ben , volgens mij wel tof om met meerdere nfs te spelen.
Dat zijn gewoon speedcameras e.d Overwatch is een app die je kan gebuiken om online spelers dwars te zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm ok.
Want was gisteren aan het racen , en toen zag ik jou naam ineens rechts in het scherm komen , en kon ik een tijd van jou verbeteren ofzo.
Had effe niet helemaal door hoe of wat
[..]
Heb je toegevoegd in de OP.
Zal je effe toevoegen als ik thuis ben , volgens mij wel tof om met meerdere nfs te spelen.
Aah okquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon speedcameras e.d Overwatch is een app die je kan gebuiken om online spelers dwars te zitten.
haha nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren stiekem mijn cadeau onder de boom een stukje open gemaakt.
Ik krijg CoD Ghosts van mijn bitch.
Als je level 50 overwatch bent, heb je 17 overwatch challenges. Als je die allemaal gedaan hebt, ben je 3 cop cars, een Maserati MC en een hoop liveries rijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok
Maar eens effe proberen dan
Zag dat jij al overwatch level 50 bent hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als je level 50 overwatch bent, heb je 17 overwatch challenges. Als je die allemaal gedaan hebt, ben je 3 cop cars, een Maserati MC en een hoop liveries rijker.
Ow ik nog LANG niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag dat jij al overwatch level 50 bent haha
Ben alleen met m'n race campaign bezig geweest , ben level 18 dacht ik.
Klopt. Jammer spammen en je bent zo klaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ben Overwatch nu in de browser aan het doen. In 2 uurtjes ben je 50, zeker zodra je de jammer unlocked.
Zal als ik thuis ben eens effe kijken... helaas nog op m'n werkquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ben Overwatch nu in de browser aan het doen. In 2 uurtjes ben je 50, zeker zodra je de jammer unlocked.
Tip voor de jammer: Target steeds een ander. Je vorige target wordt dan ook geraakt. Als er 4 spelers zijn, kan je dus 4x 60 punten met 1 jammer krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef VulpX het volgende:
Ik ook. Uw punt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal als ik thuis ben eens effe kijken... helaas nog op m'n werk![]()
Browser is uber traag hier , dus kan het hier niet doenquote:
Yep, net de BF4 campaign uitgespeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Iedereen hard aan het PS4-en ofzo?
Studie. Vanaf morgen maar eens keer goed gamen. Heb sinds de launch denk ik nog maar 5 uurtjes fifa gespeeld en dat was het. Wil graag een andere game er bij maar weet nog niet wat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Werk, en ik heb nog geen PS4quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |