Dat maak ik zelf nog wel uit jaquote:
ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Haten op kerst, dan ben je dus gewoon een niet sociale autist. Niet kunnen genieten van gezelligheid en liefde.
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kun je nou in hemelsnaam een hekel hebben aan dagen die gaan om prettig samenzijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?.
Ach, je afzetten tegen kerst, en buiten kerst daar wel aan doen, is ook een soort van kerst vierenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geniet daar wel van buiten kerst omheb ik geen kerst voor nodig, gelukkig moet ik de 26e gewoon werken
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren wat je smoesjes zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik dat na al die jaren nog uitleggen in deze reeks?.
Oh ja, de sterfdag van je moeder, is voor de meeste mensen wel een reden tot feest iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren wat je smoesjes zijn.
Ach, het is best gezellig. Ik hoef niet te werken, dat is al heel wat. En lekker gourmetten, ook altijd fijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef Barbusse het volgende:
En hele volksstammen die kerst verschrikkelijk vinden trouwens.
Er gaat voor mij gekookt worden door een professionele chefkokquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, het is best gezellig. Ik hoef niet te werken, dat is al heel wat. En lekker gourmetten, ook altijd fijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de sterfdag van je moeder, is voor de meeste mensen wel een reden tot feest idd.
zoeen kreeg ik er ook. Via een groep ofzo. Zo'n cheesy stockfoto met de tekst "Henk en Ingrid wensen alle facebook vrienden een gelukkige kerst" ofzo. Ik ging bijna over mijn nekquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kerst op facebookFoto's van kinderen met 'merry christmas' erop
![]()
Of te wel.. je gaat gewoon uit eten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er gaat voor mij gekookt worden door een professionele chefkok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |