Dat valt nog hard mee, als je gewoon je akkoorden kent moet je het meeste er zo uit kunnen pakken. En voor de rest is het de kunst natuurlijk om specifieke snaren even niet te fretten of ergens anders te fretten.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Godshand het volgende:
@TT
Als ik dat zie ben ik wel jaloers, maar krijg meteen pijn aan mijn handen bij het zien van al die vingerzettingen die hij doet. Die gast lijkt op de Paul McCartney van 1968 met baard trouwens
Kostdat?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef Belabor het volgende:
Pigtronix Disnortion weten te scoren voor een mooie prijs! Stuk veelzijdiger dan mijn huidige fuzz en bovendien was ik nog op zoek naar een quasi-octaver, dus ik sla twee vliegen in één klap.
Dus bij deze, iemand belang bij een Bass Big Muff?
Gebruik jij je pink daarbij dan? Ik gebruik daarvoor duim, wijs, middel en ringvinger, maar m'n pink gebruik ik in het hele lied niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dust in the wind van kansas. Althans de intro daar van. Gaat wel redelijk ondanks een pink die niet echt meewerkt
Damn boy! Dat klinkt goed. Echt helemaal NIETS op aan te merken, je picking hand daar ben ik jaloers op, die houd je mooi stil, je bridged je pink ook niet. Linker hand zijn alle vingerzettingen goed, geen enkele misstap en alle bends zijn zuiver. Gewoon klasse ditquote:
Ja tijdens het overpakken van een Asus2 naar een Asus4. Nu heb ik ook gezien dat het zonder pink kan, maar dit lijkt me iets sneller omdat je dan niet 3 vingers hoeft te veranderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Gebruik jij je pink daarbij dan? Ik gebruik daarvoor duim, wijs, middel en ringvinger, maar m'n pink gebruik ik in het hele lied niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe Hetfield signature is erg gaaf
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:37 schreef starla het volgende:
[..]
Damn boy! Dat klinkt goed. Echt helemaal NIETS op aan te merken, je picking hand daar ben ik jaloers op, die houd je mooi stil, je bridged je pink ook niet. Linker hand zijn alle vingerzettingen goed, geen enkele misstap en alle bends zijn zuiver. Gewoon klasse dit
Net bezig een nieuw project op te starten, en daar mee bezig wat dingetjes op te nemen, maar die laat ik nog niet horen, totdat het af is en de mede leden het er mee eens zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
waar zijn jullie nu mee bezig? Hebben jullie ook ooit iets opgenomen, ik zou het graag horen! Groetekes
Ook 3 maanden op de bezorging moeten wachten? Of had je meer geluk dan ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 06:42 schreef iAvani het volgende:
New Guitar Day (gisteren dan)
[ afbeelding ]
Nee, had hem van Marktplaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ook 3 maanden op de bezorging moeten wachten? Of had je meer geluk dan ik
Vind het echt een chille gitaar. Enige nadeel blijft imo de actieve pickups, als in het feit dat je batterijen moet vervangen. Verder speelt 'ie echt superfijn.
Dit dus. Je hoeft toch nooit alle snaren te gebruiken voor akkoorden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Dizorn het volgende:
Net als je een akkoord kan spelen zonder de lage E, kan je ook akkoorden spelen zonder de lage B. Kwestie van wennen, net als de halsdikte. Zeker gezien ik ook van vrij kleine Ibanez naar giga Schechter ging. Maar alles went en op den duur wordt het veel fijner
beetje oefenen in solo's improviseren (blues)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hallo iedereen, ik kom me even hier voorstellen, had ik nog niet gedaan :p Ik ben ItsTheSebbe en ik speel vooral elektrisch gitaar (rock&metal), ik kan wel een paar acoutische liedjes, maar ik vind elektrisch simpelweg leuker om te doen op mijn Schecter C-1 Plus (prachtding). Ik ben nu de solo van the best of times van dream theater aan het leren, gaat nog wel een tijdje duren, hij is pittig snelEen klein voorbeeldje van wat ik een tijdje geleden heb gemaakt: waar zijn jullie nu mee bezig? Hebben jullie ook ooit iets opgenomen, ik zou het graag horen! Groetekes
Altijd leuk even verstand op nul zetten en meejammen met een backingtrackquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef op_quoter het volgende:
[..]
beetje oefenen in solo's improviseren (blues)
Nieuw is hij 65, dus moet wel goede staat zijn dan...quote:
PM me anders maar met je prijs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nieuw is hij 65, dus moet wel goede staat zijn dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |