Je bent zelf wistquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je dm's verschijnen als topic in R&P, wist je dat al?
Meer als een soort diarree all over the placequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je dm's verschijnen als topic in R&P, wist je dat al?
Och, wat een zwaar leven moet jij hebben. Neem een voorbeeld aan de altijd glimlachende Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meer als een soort diarree all over the place.
We zitten niet voor niets in R&P, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Och, wat een zwaar leven moet jij hebben. Neem een voorbeeld aan de altijd glimlachende Tjacka
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
We zitten niet voor niets in R&P, wat had je dan verwacht.
En ik zou niet weten wie het is.
Je bent zelf niemand.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom snapt ook niemand de 101 topics.
Je bent zelf terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug als je haar op je bovenlip hebt.
Je hebt zelf haar op je bovenlipquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug als je haar op je bovenlip hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zelf haar op je bovenlip
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zelf haar op je bovenlip
Die heeft hij allemaal stuk voor stuk verdiend. Arme joch kent een leven dat heel R&P overtreft!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent zelf 101quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor het levenspad van Tjacka heb je een apart subforum nodig. Niemand had verwacht dat hij het überhaupt zolang zou redden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heeft hij allemaal stuk voor stuk verdiend. Arme joch kent een leven dat heel R&P overtreft!
Tjacka is dan ook de enige altruïst die de wereld kent. Die schattebout ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het levenspad van Tjacka heb je een apart subforum nodig. Niemand had verwacht dat hij het überhaupt zolang zou redden.
Maar hé, lekker kankeren op alles schijnt Nederlands te zijn. Hoe moeilijk is het nou om 1x blij voor een ander te zijn. Stelletje egocentrische vlerken.
De barmhartige Samaritaan dat hij isquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka is dan ook de enige altruïst die de wereld kent. Die schattebout ook.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is een gaven om iemands verjaardag in één post al onvergetelijk te maken.
Al kan ik enkel het Merry Christmas plaatje niet helemaal plaatsen, maar dat zie ik maar als algemene boodschap aan het topic
MoBlo, wat doe je?! Ik herinner jou als een lief modje, maar blijkbaar kloppen mijn herinneringen niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef motorbloempje het volgende:
Weer een jaar ouder ... Wil je erover krassen?
Ik krijg niet eens een gifje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef motorbloempje het volgende:
Weer een jaar ouder ... Wil je erover krassen?
Oooh wat oudquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vera
Bedankt ik ben nu een tigger.
Je bent wel lief hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Helaas, ik ben zo subtiel als een baksteenNu begint het echte leven!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |