En bedankt he vriendquote:
Extra infoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef EenKriek het volgende:
Ik heb even gebrainstormd op een reactie, het beste was het volgende:
Ok.
daar moest je zeker lang over nadenken broquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef EenKriek het volgende:
Ik heb even gebrainstormd op een reactie, het beste was het volgende:
Ok.
Implying dat ik Stairway to Heaven niet kenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Extra info
Zo kan ik het ook niet maar ik zou meer in de buurt kunnen komen )op een goede dag..'
Het nummer is best wel lang jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef Internepper het volgende:
[..]
daar moest je zeker lang over nadenken bro
nofiquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:13 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Implying dat ik Stairway to Heaven niet ken
Zeker, had een heel scala aan mogelijkheden, nutteloze antwoorden weggegooid, en heb vervolgens een trade-off gemaakt om tot het antwoord te komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef Internepper het volgende:
[..]
daar moest je zeker lang over nadenken bro
Goed bezig. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Zeker, had een heel scala aan mogelijkheden, nutteloze antwoorden weggegooid, en heb vervolgens een trade-off gemaakt om tot het antwoord te komen.
Hij is wel beter geworden hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had Braddie maar last van plankenkoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |