quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:07 schreef Hunter het volgende:
Ruud de Wild ziet er ook niet op zijn slimst uit met die muts
Same feelings.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:09 schreef moglie het volgende:
Leuk dat publiek er bij. Kan iemand van productie deze jongeman opgesloten houden in Utopia? ;-)
[ afbeelding ]
wist echt niet dat ze zo stotterdequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef moglie het volgende:
Dat was het optreden. Wat een leuke meid is die Sanne.
echt een nerd jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die kneus staat te praten over het stotteren
Ik waardeer Bibi. Raar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
Bibi Schouten loopt met de 25 bezoekers mee tot aan het hek. Miss Montreal gaat nu ook en dan loopt iedereen mee naar het hek.
Vond het mooi dat ze in haar eentje net 25 man ging rondleiden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nee, ik waardeer haar ook. Bibi is een goed mens.
Er mag binnen geen vuur worden gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Wat werd er geroepen door de productie?
Toine mag van mij ook blijven. Bibi helemaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Bibi niet bij de reguliere groep zit...
Je weet maar nooit wie er van de 15 kandidaten afvalt, en zij misschien in de loods plaats neemt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Bibi niet bij de reguliere groep zit...
Het zou toch zomaar zo zijn dat deze 4 mensen (die volgens mij ook gewoon auditie hebben gedaan) alvast hun intrek nemen ;-)quote:
Kan ook, of dit zijn reserve ,op afroepquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef moglie het volgende:
[..]
Het zou toch zomaar zo zijn dat deze 4 mensen (die volgens mij ook gewoon auditie hebben gedaan) alvast hun intrek nemen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |