Heerlijke aflevering inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:06 schreef OProg het volgende:
Dit mag van mij nog wel even doorgaan.
Zonde hoor. Ze mochten van mij best alle afleveringen aan haar besteden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:06 schreef OProg het volgende:
Dit mag van mij nog wel even doorgaan.
misselijkmakend dat zoveel mensen hier een stem aan geven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:07 schreef matthijst het volgende:
Wat een mens. Prachtig om dit te zien.
Die zouden verplicht dit programma moeten terugkijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
misselijkmakend dat zoveel mensen hier een stem aan geven.
Absoluut. Maar aan dat idee heb ik al wat jaartjes kunnen wennen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
misselijkmakend dat zoveel mensen hier een stem aan geven.
Gerard zal wel not amused zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef Be-Smart het volgende:
Heh.. een kritisch gesprek met een PVV'er -> die clowns zien we de komende jaren niet meer bij de publieken.
Alsof die mensen voor rede vatbaar zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die zouden verplicht dit programma moeten terugkijken.
Dat probeerde hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef Rianne84 het volgende:
Ook wel kansloos van jeroen om haar op andere gedachten proberen te brengen
Dat wilde er alleen niet echt in. Hij kreeg alleen een lege blik terug.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat probeerde hij helemaal niet.
Hij probeerde haar alleen te confronteren met denkfouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |