abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134629501
Voor alle haters en galspuwers. Rant hier over kut DJ's, belastinggeld verspilling, stompzinnige nummers und so weiter.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_134629859
Het regent, hard.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  † In Memoriam † maandag 23 december 2013 @ 23:05:24 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134630288
Kritiek op SR is ok, elkaar uitschelden is niet nodig en ook niet gewenst.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_134630342
:')
dat je niet kijkt of geeft prima, maar wat voor verzuurd en naar persoon ben je als je er tijd en moeite in steekt om je er tegen af te zetten. Levenloos... ga iets nuttigs met je leven doen ofzo.
pi_134630379
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 23:06 schreef thespaceman1 het volgende:
:')
dat je niet kijkt of geeft prima, maar wat voor verzuurd en naar persoon ben je als je er tijd en moeite in steekt om je er tegen af te zetten. Levenloos... ga iets nuttigs met je leven doen ofzo.
Niet door hebben hoe walgelijk SR is :')
Alsof het mogelijk is deze ellende geheel te ontlopen deze dagen.
pi_134630418
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Abed het volgende:

[..]

Niet door hebben hoe walgelijk SR is :')
je eigen smaak/mening als feit zien :')
ik hoor graag wat voor betere en niet-walgelijke dingen voor de wereld jij vandaag gedaan hebt.
pi_134630451
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

je eigen smaak/mening als feit zien :')
ik hoor graag wat voor betere en niet-walgelijke dingen voor de wereld jij vandaag gedaan hebt.
Stort gewoon zoveel dat je internet afgesloten wordt anders
pi_134630476
Mensen die SR goed vinden hebben ook de pietitie getekend.
pi_134630867
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef Abed het volgende:

[..]

vervelend he, meningen die botsen met jouw kleine wereldje.
  maandag 23 december 2013 @ 23:18:44 #10
356891 Abed
hooggeleid
pi_134630901
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Je hebt tig andere topic waar jullie aan elkaar pielemans kunnen zitten toch, deze is voor mensen die het wel snappen.
pi_134630926
quote:
Mensen die SR goed vinden hebben ook de pietitie getekend.
mensen die SR haten zijn zure types die alleen maar kritiek kunnen leveren op dingen en helemaal niets bijdragen aan de wereld en derhalve gemist kunnen worden. nogmaals: wat heb jij zelf voor goeds gedaan vandaag of gisteren?
  maandag 23 december 2013 @ 23:19:35 #12
356891 Abed
hooggeleid
pi_134630946
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

mensen die SR haten zijn zure types die alleen maar kritiek kunnen leveren op dingen en helemaal niets bijdragen aan de wereld en derhalve gemist kunnen worden. nogmaals: wat heb jij zelf voor goeds gedaan vandaag of gisteren?
pi_134631003
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Abed het volgende:

[..]

ik stel je een vraag... kritiek op iets mag (graag zelfs) maar niet van mensen die zelf alleen maar op hun vette reet nutteloos zitten wezen en alleen maar hun gal lopen te spuwen.
  maandag 23 december 2013 @ 23:21:03 #14
356891 Abed
hooggeleid
pi_134631027
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Ik werk dagelijks met verstandelijk gehandicapten, hier hoef ik niet mee te koop te lopen maar je vraagt ernaar.
pi_134631095
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik werk dagelijks met verstandelijk gehandicapten, hier hoef ik niet mee te koop te lopen maar je vraagt ernaar.
Ok, prima antwoord :) jammer dan dat je nu zoveel energie steekt in het afzeiken van iets. Gebruik die energie voor iets positievers en kijk/volg geen SR ;)
pi_134631148
quote:

[..]

_O_ Ik moest lachen _O_
  maandag 23 december 2013 @ 23:24:07 #17
356891 Abed
hooggeleid
pi_134631178
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Ok, prima antwoord :) jammer dan dat je nu zoveel energie steekt in het afzeiken van iets. Gebruik die energie voor iets positievers en kijk/volg geen SR ;)
Ik kan nu eenmaal slecht tegen misplaatst 'goed doen'.
pi_134632276
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik kan nu eenmaal slecht tegen misplaatst 'goed doen'.
En ik kan slecht tegen matige TT's.
pi_134632712
Applaus voor deel 2.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:02:02 #20
356891 Abed
hooggeleid
pi_134632897
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Applaus voor deel 2.
Je mag storten hoor.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:16:28 #21
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134633572
maar wil iemand me de grootste bezwaren geven, even kijken wat een gezond verstand erover te zeggen heeft.
pi_134634809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Daskaar het volgende:
maar wil iemand me de grootste bezwaren geven, even kijken wat een gezond verstand erover te zeggen heeft.
1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:58:38 #23
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134635149
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
ok en door bovengenoemde redenen vindt je dat we niet 12 miljoen moeten inzamelen om de armsten van de wereld te voorzien van basis dingen om niet te sterven aan diarree.
pi_134635232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ok en door bovengenoemde redenen vindt je dat we niet 12 miljoen moeten inzamelen om de armsten van de wereld te voorzien van basis dingen om niet te sterven aan diarree.
Hier moeten mensen naar de voedselbank.
pi_134635515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Ja ik geeft dat geld liever aan mijn omgeving uit. Raar toch? Dat ik de voorkeur geef aan mijn eigen oma, mijn overbuurman, of het ongeneselijke vrouwtje hier uit het dorp. In plaats van geld weg te strooien in Afrika waar toch niets van terecht komt. Beter geven ze dan ieder jaar geld aan hetzelfde doel. Dan bereik je nog wat. Die paar miljoen euro gaat de wereld echt niet verbeteren als je dat serieus denkt. Iets met een aap en een gouden ring. 9 vd 10 mensen die doneren lopen er maar al te mooi mee te pronken, en dat is in mijn ogen puur een donatie aan hun eigen zelfverheerlijking. Zoals Giel die 11 maanden in het jaar een arrogante lul is, maar tijdens SR is het opeens een emotionele jongen. Nee het is zo doorzichtig als wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')