SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Smerige schoppers bij Chelsea bedoel jequote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jezus wat een pussy's bij Arsenal. Janken om alles
In tegenstelling tot Chelsea gelukkigquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jezus wat een pussy's bij Arsenal. Janken om alles
quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Smerige schoppers bij Chelsea bedoel je
#WengerOutquote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal helemaal niet gewisseld he???
Neequote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal helemaal niet gewisseld he???
Want ze speelden handbal?quote:
Goed geprovoceerd.quote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Chelsea moest idd 3 punten krijgen.
Echt welquote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want ze speelden handbal?![]()
Arsenal moet zich schamen, geen 1 keer op doel geschoten in eigen huis
Wat verrassend dat jij voor de baggerclub kiest.quote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Chelsea moest idd 3 punten krijgen.
hap hap hapquote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat verrassend dat jij voor de baggerclub kiest.
Houd jezelf voor de gek. Die ging over het doelquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat verrassend dat jij voor de baggerclub kiest.
En waarom werd dat een corner?quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Houd jezelf voor de gek. Die ging over het doel
Ja dat was het. En ze denken nog steeds dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Class het volgende:
Kijk niet vaak PL maar was dit nou het fantastisch voetballende Arsenal![]()
2 uitgespeelde kansen
Chelsea viel me ook tegen hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dat was het. En ze denken nog steeds dat ze kampioen worden
Ach ja, nog steeds (gedeeld) eerste, terwijl City, Liverpool en Chelsea nog tegen elkaar moeten voor de we aan de 20e speelronde beginnen. Zou niet weten waarom Arsenal kansloos is.quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dat was het. En ze denken nog steeds dat ze kampioen worden
Je zegt het zelf al, ga dan vaker de PL kijken. Zielige manier om te gaan provoceren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Class het volgende:
2 uitgespeelde kansen
quote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waarom werd dat een corner?
Bovendien was er nog die kopbal die van de lijn werd gehaald.
Ze hebben het weleens beter gedaan inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Class het volgende:
2 uitgespeelde kansen
quote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, ga dan vaker de PL kijken. Zielige manier om te gaan provoceren.
2 uitgespeelde kansen tegen een team dat een bus kan parkeren tot in de perfectie, ze hebben op deze manier niet voor niets de CL gewonnen 2 jaar geleden. Dat Arsenal dan moeite heeft om kansen te creëren is niet gek.
Ik was hier toch alleen om zielig te provocerenquote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Inhoudelijk op een reactie kan je dus ook niet ingaan.
Je doet je username geen eer aan in ieder geval.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Class het volgende:
[..]
Ik was hier toch alleen om zielig te provoceren
Ik zeg dat zowel Arsenal als Chelsea me tegenvielen, that's it. Was ook gewoon een zaadwedstrijd.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je doet je username geen eer aan in ieder geval.
Mjah, Arsenal blijft gewoon een leuk team om te zien voetballen. Zolang je er gewoon vanuit gaat dat ze geen kampioen worden en je dus puur kijkt naar leuk aanvallend combinatievoetbal met aantrekkelijke jonge spelers, dan is het allemaal prima om te bekijken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef LeNoSe het volgende:
Niet echt een geweldige wedstrijd dus.
Verheugen jullie je nog op een wedstrijd na de winterstop?
Zoals het nu loopt city 1. Chelsea/Arsenal/Liverpool doen niet veel voor elkaar onder vind ik. Aan/verkopen in de winterstop en blessures gaan bepalen wie er er 2,3 en 4de worden denk ik. Al heeft chelsea daarin een voordeel met een goed gevulde bank.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie gaat er uiteindelijk kampioen worden denken jullie? Ik zet mijn geld op City. Scoren ongekend makkelijk dit seizoen, al laten ze het in uitwedstrijden soms nog afweten. Chelsea tip ik als nummer 2, al missen die net als Arsenal een echte topspits. Liverpool zie ik wel derde worden, met dank aan Suarez.
Manchester United zie ik nog wel in de buurt komen van een CL-plek maar de minpunten van die ploeg zijn bekend. Het is mij eigenlijk een raadsel dat ze vorig seizoen relatief makkelijk kampioen zijn geworden.
Gaat Lewandowski niet na Bayern in de zomer? En kan me niet voorstellen dat Atletico Costa in de winterstop verkoopt nu ze er zo goed voorstaan. Ik hoop echter dat het Arsenal lukt zich te versterken, vind hen op dit moment het leukste team in de PLquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Tranquilize het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de clubs gaan doen in de transferperiode. Krijgt Arsenal het voor elkaar om Lewandowski of Diego Costa binnen te halen hebben ze geweldige zaken gedaan.
Liverpool heeft nog een sterke middenvelder nodig, en Man United zal nu ook wel gaan toeslaan.
Is volgens mij nog niet 100% rond, maar kans is wel groot. Costa zal in de winter ook nog niet komen inderdaad, wellicht in de zomer. In de winter is het sowieso moeilijk om je te versterken, maar ik hoop dat Wenger voor een verrassing zorgt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaat Lewandowski niet na Bayern in de zomer? En kan me niet voorstellen dat Atletico Costa in de winterstop verkoopt nu ze er zo goed voorstaan. Ik hoop echter dat het Arsenal lukt zich te versterken, vind hen op dit moment het leukste team in de PL
Wat ik van Arsenal ook mooi vind is dat ze zelden diep in de buidel tasten voor een speler en als ze het doen, meteen een echte topper halen (Ozil). In tegenstelling tot Spurs, die voor 100 miljoen alleen maar subtoppers hebben gehaald. 35 miljoen voor Lamela.. Kan me niet 1 aktie of doelpunt van die gozer herinneren..quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet 100% rond, maar kans is wel groot. Costa zal in de winter ook nog niet komen inderdaad, wellicht in de zomer. In de winter is het sowieso moeilijk om je te versterken, maar ik hoop dat Wenger voor een verrassing zorgt.
Mwah, Ozil is juist 1 van de weinige 'grote' aankopen die er meteen staat en zijn waarde ook vrijwel wekelijks bewijst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik van Arsenal ook mooi vind is dat ze zelden diep in de buidel tasten voor een speler en als ze het doen, meteen een echte topper halen (Ozil). In tegenstelling tot Spurs, die voor 100 miljoen alleen maar subtoppers hebben gehaald. 35 miljoen voor Lamela.. Kan me niet 1 aktie of doelpunt van die gozer herinneren..
Ja klopt.. komt denk ik doordat Arsenal/Wenger jarenlang weigerde grote bedragen uit te geven voor spelers en dan kom je terecht bij de Europese subtoppers.. Giroud, Arteta, Mertesacker.. de lijst is lang.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, Ozil is juist 1 van de weinige 'grote' aankopen die er meteen staat en zijn waarde ook vrijwel wekelijks bewijst.
Arsenal heeft juist aardig wat 'flops' binnengehaald, die toch te matig/wisselvallig waren in het Arsenal shirt. Denk aan Reyes, Arshavin, Rosicky, etc etc. Die zijn/waren niet beter dan wat ze al hebben/hadden.
Arshavin was ten tijde van binnen halen echt wel een grote speler hoor... is alleen niet volledig tot uiting gekomen bij Arsenalquote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja klopt.. komt denk ik doordat Arsenal/Wenger jarenlang weigerde grote bedragen uit te geven voor spelers en dan kom je terecht bij de Europese subtoppers.. Giroud, Arteta, Mertesacker.. de lijst is lang.
Allemaal net niet spelers inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja klopt.. komt denk ik doordat Arsenal/Wenger jarenlang weigerde grote bedragen uit te geven voor spelers en dan kom je terecht bij de Europese subtoppers.. Giroud, Arteta, Mertesacker.. de lijst is lang.
Niemand kende Arshavin tot tijdens het EK volgens mij. Geweldige voetballer, maar je kan hem geen 'grote speler' noemen. Ook net onder de top.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef MrStock het volgende:
[..]
Arshavin was ten tijde van binnen halen echt wel een grote speler hoor... is alleen niet volledig tot uiting gekomen bij Arsenal
Hij was de grote man van Zenit Sint Petersburg, ik kende hem iig al van vóór het WK terwijl ik Rusland echt niet volg hoor... Volgens mij hebben ze toen in het seizoen voordat hij gehaald werd naar Arsenal ook de Uefa Cup gewonnen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand kende Arshavin tot tijdens het EK volgens mij. Geweldige voetballer, maar je kan hem geen 'grote speler' noemen. Ook net onder de top.
Dat klopt. Maar vind je het ook echt wereldtop, zoals een Ozil? Het is net zo'n aankoop als Suarez bij Liverpool: 'we moeten maar zien of het wat wordt'. Daarbij heb je geluk nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hij was de grote man van Zenit Sint Petersburg, ik kende hem iig al van vóór het WK terwijl ik Rusland echt niet volg hoor... Volgens mij hebben ze toen in het seizoen voordat hij gehaald werd naar Arsenal ook de Uefa Cup gewonnen.
Bij Suarez heb ik er persoonlijk nooit aan getwijfeld dat hij mee zou kunnen komen in de absolute top. De perfecte instelling wat betreft ambitie/werklust, gekoppeld aan gewoon uitstekende skills.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar vind je het ook echt wereldtop, zoals een Ozil? Het is net zo'n aankoop als Suarez bij Liverpool: 'we moeten maar zien of het wat wordt'. Daarbij heb je geluk nodig.
Terwijl dit bij een echte topspeler, zoals Ozil, toch wat zekerder is. Maar daar betaal je dan ook veel meer voor.
Klopt, maar bij Ozil zijn die kwaliteiten dusdanig hoog dat hij dat weer compenseert. Hij heeft een dusdanig inzicht en techniek dat hij vrijwel iedere wedstrijd toch wel die gaatjes ziet en pasjes geeft die beslissend zijn, en ook de kwaliteit om het hele spel van een team te 'sturen'. Beetje wat Bergkamp ook altijd had.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Tranquilize het volgende:
Ozil heeft ook niet de drive die bijvoorbeeld Rooney en suarez wel hebben. Tevens is de lijst met miskopen oneindig lang. Squilaci, andre santos en Park bijvoorbeeld.
Ik vond Bergkamp juist iets te flegmatiek.. hij heeft wel de drive gehad om lang door te gaan bij Arsenal, maar is veel te vroeg gestopt bij Oranje. Hij gaf in Oranje ook vaak niet thuis.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bergkamp had trouwens ook die drive naar perfectie, maar lag net als bij Ozil iets meer 'verborgen' denk ik. Beide ook 'bescheiden' spelers, terwijl een Suarez en Rooney ook echt willen laten zien, iedere wedstrijd, dat ze de beste zijn, en het hele team zal daarin mee moeten. Rooney iets minder dan Suarez.
Bergkamp lijkt flegmatiek, omdat hij technisch zo perfect was. Hij had aan 1 aanname genoeg. Hij stond altijd op de juiste plek dus hoefde niet extra aan te zetten. Ipv een dribbel aan te gaan, gaf hij de voorkeur aan een 1-2, dus dan hoef je ook geen fysieke duels aan te gaan omdat hij de bal meteen weer doorspeelde. Hij was de regisseur.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond Bergkamp juist iets te flegmatiek.. hij heeft wel de drive gehad om lang door te gaan bij Arsenal, maar is veel te vroeg gestopt bij Oranje. Hij gaf in Oranje ook vaak niet thuis.
Jazeker, ze zijn bezig met Reus, Koke en Lallana.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:20 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Jij was toch voor Manchester United?
quote:
quote:
Ik dacht dat Mansjester voorstond. Ik keek alleen naar de stand, en niet welk team er uit en welk thuis speeldequote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef iketurnerjr het volgende:
de Gea ziet er ook niet lekker uit
Soowww. Scherpe analyse.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Rooney begint toch wel de drijvende kracht achter Manchester te worden.
Omdat ze toen al 2-0 achter stonden. Dan maar wat extra risico en een aanvaller inbrengen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom wisselden ze trouwens na 18 minuten al Rafael voor Januzaj? Dat je hem wisselt omdat 'ie geblesseerd is oke, maar een rechtsbuiten voor rechtsback, dan al?
Las toen dat ze dat doen om meer mensen bij het amateurvoetbal te krijgen. Dat is er vandaag niet in Engeland neem ik aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:26 schreef Tranquilize het volgende:
Vandaag worden er om 16:00 twee PL wedstrijden uitgezonden. Normaal mag dat toch niet? En is dat gewoon eenmalig of komt dat nu vaker?
De wedstrijd is nog niet gespeeld...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Grifte het volgende:
Ik schakel weer mooi op tijd in zo te zien
Valencia speelt nu hangend rechtsback, doet hij wel vaker.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom wisselden ze trouwens na 18 minuten al Rafael voor Januzaj? Dat je hem wisselt omdat 'ie geblesseerd is oke, maar een rechtsbuiten voor rechtsback, dan al?
Yes. Kun je beter een maandabonnementje nemen voor dezelfde prijs.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Liverpool - City bestellen kost zeker ook iets van 12 euro bij fox?
Doe nog maar zo'n helft dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet gespeeld...
Bloed is dikker dan water, jwz mi mangquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
kom sprinten danquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Willemsquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Wat een clown.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Die Carlton blijft maar jong he.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Dit kan toch niet manquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
dit is een harde boiquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Rechten.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vroeg me even iets af. Om 1600 uur zijn er meerdere wedstrijden, maar Fox zendt er maar 2 uit, terwijl ze 4 kanalen hebben?? Kan iemand mij vertellen waarom dit is?
Sowieso de titel van zijn autobiografie.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bloed is dikker dan water.
Dit is wel een nieuwe filosofische klassieker.
Van de Fox klantenservice:quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vroeg me even iets af. Om 1600 uur zijn er meerdere wedstrijden, maar Fox zendt er maar 2 uit, terwijl ze 4 kanalen hebben?? Kan iemand mij vertellen waarom dit is?
quote:In deze nieuwe contractperiode (2013-2016) heeft de Premier League aan alle Europese zendgemachtigden de beperking opgelegd niet meer dan 1 live wedstrijd uit te zenden op zaterdagmiddag 16.00 uur. Tevens is het niet langer toegestaan om de live wedstrijden te voorzien van Engels commentaar. De Premier League heeft deze maatregelen genomen om te voorkomen dat pubs in Engeland gebruik maken van Europese decoders om de competitie in Engeland uit te zenden. Om het stadionbezoek in Engeland te stimuleren, wordt de zaterdagmiddag 16.00 uur wedstrijd daar namelijk niet live uitgezonden. Deze contractuele beperking is dan ook de reden dat FOX Sports op zaterdagmiddag live verslag doet van 1 Premier League duel. Ook wordt FOX Sports niet toegestaan om alle live wedstrijden die het uitzendt aan te bieden met Engels commentaar. De Premier League staat FOX Sports contractueel ook niet toe individuele online wedstrijden aan te bieden. Een online kijkcode is derhalve niet te gebruiken voor live wedstrijden uit de Barclays Premier League.
Hij heeft teveel Avicii geluisterd.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bloed is dikker dan water.
Dit is wel een nieuwe filosofische klassieker.
Off-topic
[ afbeelding ]
Dat is wel de echte swag
Sjonge jonge en je mag zeker wel net zoveel blijven betalenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van de Fox klantenservice:
[..]
Ah, dank. Damn, wat een gedoequote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
PRO STREAMS ANTI MURDOCHquote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Sjonge jonge en je mag zeker wel net zoveel blijven betalenStreams
Een voetbalbond dat stadionbezoekers boven televisiekijkers plaatst. Kan de KNVB nog wat van leren.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Niemand kijkt voor het plezier naar Bruggink en Van Halst dus Foxie dwingt de mensen ook naar de stadions te gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetbalbond dat stadionbezoekers boven televisiekijkers plaatst. Kan de KNVB nog wat van leren.
Hmm daar zit wel wat in. Al vind ik Bruggink dan weer de enige analist die nog een beetje te pruimen is bij fox.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand kijkt voor het plezier naar Bruggink en Van Halst dus Foxie dwingt de mensen ook naar de stadions te gaan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Anders kan FOX niet haar debiele analyses op een wedstrijd loslaten, kinderachtig.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef Grifte het volgende:
We hebben in de Eredivisie gelukkig nog geen maandagavond, maar dat zal ook wel nog wel komen. Volgend jaar worden de speeltijden weer iets kutter. Langzaamaan voeren ze alles door.
Nog meer schijtlollige filmpjes.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders kan FOX niet haar debiele analyses op een wedstrijd loslaten, kinderachtig.
Nee, de reclames en analyses.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog meer schijtlollige filmpjes.
Ik vond die van Mike Havenaar, inspector gadget heul grappig xD xDquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog meer schijtlollige filmpjes.
die van Landzaat was echt een beautyquote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke kopbal was mooier, deze of Landzaat?
Deze jongen ziet er uit alsof hij makkelijk is om te kopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dit nu weer voor een own goal. Lijkt wel of ie het expres deed.
Dus je bent niet voor Mansjester?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
Evra, wat een lul vind ik dat toch
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je bent niet voor Mansjester?
Nu willen de fans van beide teams je in elkaar slaan. Die op FOK! dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee![]()
Spurs en Arsenal. En ja, ik weet dat dit eigenlijk niet kan omdat het aartsrivalen zijn
Dat besef ikquote:Op donderdag 26 december 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu willen de fans van beide teams je in elkaar slaan. Die op FOK! dan.
Alors is de messen al aan het slijpen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu willen de fans van beide teams je in elkaar slaan. Die op FOK! dan.
Dit ziet er niet goed uit voor Mansjester.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alors is de messen al aan het slijpen.
He's going home in a bodybag!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alors is de messen al aan het slijpen.
Ik heb mijn bericht geëdit, ik wil niet met iedereen ruzie.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu zijn de taalnazi's op FOK! ook boos op je.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee![]()
Spurs en Arsenal. En ja, ik weet dat dit eigenlijk niet kan omdat het aartsrivalen zijn
Kun je daar ook al op wedden?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Die gozer spoort gewoon niet. Loopt nu weer tegen de doelpaal aan.
Eriksenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Tottenham: Lloris; Walker, Chiriches, Dawson, Rose; Chadli, Eriksen, Holtby, Sigurdsson; Adebayor, Soldado.
Subs: Friedel, Fredericks, Naughton, Veljkovic, Bentaleb, Capoue, Lamela.
West Brom: Foster, Lugano, Olsson, Dawson, Reid, Amalfitano, Yacob, Morrison, Ridgewell, Gera, Vydra.
Subs: Myhill, McAuley, Bruut, Sessegnon, Sinclair, Berahino, Mulumbu.
Ongetwijfeld. In Engeland kun je overal op wedden.quote:
Ah Eriksen mag weer eens meedoen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Tottenham: Lloris; Walker, Chiriches, Dawson, Rose; Chadli, Eriksen, Holtby, Sigurdsson; Adebayor, Soldado.
West Brom: Foster, Lugano, Olsson, Dawson, Reid, Amalfitano, Yacob, Morrison, Ridgewell, Gera, Vydra.
Dat Adebayor nog bij Spurs speeltquote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Speelde afgelopen weekend ook al de hele wedstrijd. Daarvoor was ie een week of 5 geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah Eriksen mag weer eens meedoen.
Volgens mij zo goed als gratis aangezien City heeft betaald om van hem af te kunnen komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat Adebayor nog bij Spurs speelt
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 16-12-2013 om 16:26:33AvB been unlucky his most promising signing has been injured for the most part...Eriksen. reageer retweet
Twitteraccount van Tyron?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 16-12-2013 om 16:26:33AvB been unlucky his most promising signing has been injured for the most part...Eriksen. reageer retweet
Tyron weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Gramulanion het volgende:
Hij heeft ook goede suggesties voor soap series.twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 25-12-2013 om 22:09:42Welcome Danny Dyer to #Eastenders please people....👏👏 reageer retweet
Waar heeft die gespeeld dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
Jullie kennen Rio Ferdinand niet?
xDquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh lol Danny Dyer zit er echt in.
Rio heeft er sowieso wel verstand van.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 16-12-2013 om 11:14:33Strootman ranked 62 on the top 100 best footballers of 2013 by The Guardian. Should have been way higher. Hope to see him at United next season reageer retweet
Ik volg alleen Rooney als het op voetballers aankomt.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
Jullie kennen Rio Ferdinand niet?
Wat een slechte woordgrap.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke match om 16:00 is het kijken waard?
Ik ga wel even wat anders dan en dan zie ik straks wel waar het een beetje spannend is. Alhoewel de meeste wedstrijden lijken op Match of the Day materiaal.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke match om 16:00 is het kijken waard?
Yeah right, het is winter sale in Duitsland.quote:Marco Reus moet de grote winteraankoop worden van Manchester United. Dat meldt Daily Mail. De Duitser staat nadrukkelijke in de belangstelling van manager David Moyes. De middenvelder van Borussia Dortmund moet de Engelse topclub dertig miljoen euro gaan kosten. In Dortmund heeft Reus een contract tot medio 2017.
Reus is een aanvallerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Yeah right, het is winter sale in Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leuk.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Assaidi scoort weer voor Stoke uit bij Newcastle
Wij hebben ook livescore.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Fulham maakt gelijk bij Norwich
Maar Stoke nu al twee keer rood voor rustquote:Op donderdag 26 december 2013 16:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Assaidi scoort weer voor Stoke uit bij Newcastle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |