abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134627600
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Aannames, jij hield het bij feiten toch?
Het is enkel een vraag. Maar wat denk jij, hoe doe je iemand zijn kleren uit in een driftbui?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134627626
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is enkel een vraag.
Het is enkel een antwoord
  maandag 23 december 2013 @ 22:14:19 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134627645
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het bij feiten zou houden ?
Ik dacht dat ik antwoord zou krijgen op m'n vraag..... hoe ga je een driftige negenjarige zonder kleren onder de douche krijgen om te kalmeren?

En wat de feiten zijn valt nog te betwijfelen uiteraard, volgens de aangifte van moeder en kind zou hij het kind inderdaad met kleren aan onder een koude douche hebben gezet, de versie van vader betwist dat en gaat voor de onlogische variant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134627708
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht -knip-
hier stopte ik met lezen
pi_134627720
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Het is enkel een antwoord
Als je geen antwoord hebt, mag je dat gewoon schrijven hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134627747
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

hier stopte ik met lezen
Mss is fok niets voor jou.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134627773
Ik geloof ook niet dat hij zonder kleding onder de douche heeft gestaan. Maar wel of geen kleding, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.

Mijn referentie is m'n eigen dochter: als ik die in een driftbui van school moet komen halen moeten we met 3 man haar jas aantrekken en loopt er iemand mee om haar ook de auto in te krijgen. Dus ik zeg, een kind van 9 kleedt je niet uit als het een driftbui heeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 23 december 2013 @ 22:16:34 #58
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134627775
Aangezien dat kind de meeste tijd bij zijn moeder verbleef zou hij het "bloed onder iemands nagel vandaan halen" ook wel zeer machtig geweest zijn.
pi_134627810
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Mss is fok niets voor jou.
Ga eens terug naar de keuken :{w
pi_134627862
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik antwoord zou krijgen op m'n vraag..... hoe ga je een driftige negenjarige zonder kleren onder de douche krijgen om te kalmeren?
Zoals je elk kind een opdracht geeft om iets te doen? Gewoonweg zeggen dat hij dat moet doen natuurlijk. Of is dat geen optie bij jou?

quote:
En wat de feiten zijn valt nog te betwijfelen uiteraard,
Waarom speculeer je er dan over?

quote:
volgens de aangifte van moeder en kind
Het kind heeft geen aangifte gedaan. Feiten, remember.

quote:
zou hij het kind inderdaad met kleren aan onder een koude douche hebben gezet, de versie van vader betwist dat en gaat voor de onlogische variant.
Wat voor jou onlogisch klinkt zal je bedoelen. Feiten, remember. Voor iemand die pretendeert niet te speculeren heb je er wel een handje van he. Maar ik zal er maar niks over zeggen, straks ga je weer klagen dat het persoonlijk wordt enzo.
  maandag 23 december 2013 @ 22:17:58 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134627867
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloof ook niet dat hij zonder kleding onder de douche heeft gestaan. Maar wel of geen kleding, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.

Mijn referentie is m'n eigen dochter: als ik die in een driftbui van school moet komen halen moeten we met 3 man haar jas aantrekken en loopt er iemand mee om haar ook de auto in te krijgen. Dus ik zeg, een kind van 9 kleedt je niet uit als het een driftbui heeft.
Hij heeft dus met kleren aan onder de douche gestaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134627935
Maar goed, we kunnen dus met zijn allen concluderen dat een kind dat een driftbui heeft niet voor rede vatbaar is. Aangezien pa het kind niet mag vasthouden, niet mag corrigeren of enigzins andere vorm van interactie mag hebben met zijn kind ben ik wel erg benieuwd hoe de pro-moeder types hier het dan graag opgelost hadden zien.
pi_134627964
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee. Dat zullen we toch nooit weten. Er zijn 2 versies. Ik denk dat het kind met kleding en al onder de douche is gezet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134627981
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee. Immers, daarover speculeren we hier al tot vermoeienis aan toe. En ik heb van iemand in het vorige topic begrepen dat ook al is iets niet bewezen het nog steeds kan zijn gebeurt, dus ik sluit niks uit.
pi_134627988
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, we kunnen dus met zijn allen concluderen dat een kind dat een driftbui heeft niet voor rede vatbaar is. Aangezien pa het kind niet mag vasthouden, niet mag corrigeren of enigzins andere vorm van interactie mag hebben met zijn kind ben ik wel erg benieuwd hoe de pro-moeder types hier het dan graag opgelost hadden zien.
Ook leuk dat alle huisvrouwtjes hier zo zeker weten dat het kind op dat moment volledig gekleed was en dus ook volledig uitgekleed moest worden
  maandag 23 december 2013 @ 22:20:10 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134627992
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals je elk kind een opdracht geeft om iets te doen? Gewoonweg zeggen dat hij dat moet doen natuurlijk. Of is dat geen optie bij jou?
Ja bij mij wel, ik heb dan ook nog geen kind onder de douche hoeven zetten omdat hij niet uit z'n driftbui kwam, maar als hij dan toch zo goed luistert, dan was het toch voldoende geweest hem te vertellen op te houden met treiteren, daarna nog uit de situatie halen en je moet er wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134628001
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Waarom speculeer je er dan over?

[..]

Het kind heeft geen aangifte gedaan. Feiten, remember.

[..]

Wat voor jou onlogisch klinkt zal je bedoelen. Feiten, remember. Voor iemand die pretendeert niet te speculeren heb je er wel een handje van he. Maar ik zal er maar niks over zeggen, straks ga je weer klagen dat het persoonlijk wordt enzo.
Iemand verwijten te speculeren terwijl je het in de eerste alinea zelf al doet. Prachtig.
pi_134628017
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen idee. Dat zullen we toch nooit weten. Er zijn 2 versies. Ik denk dat het kind met kleding en al onder de douche is gezet.
En dat is dan blijkbaar mishandeling. Zonder kleren == goed, met kleren is FOUTTTTTTTTTT.
pi_134628023
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon laten uitrazen hoor.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 22:21:13 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134628061
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen idee. Immers, daarover speculeren we hier al tot vermoeienis aan toe. En ik heb van iemand in het vorige topic begrepen dat ook al is iets niet bewezen het nog steeds kan zijn gebeurt, dus ik sluit niks uit.
Jij hield je toch bij de versie van mevrouw Kelder?
Die stelt dat het kind zonder kleren onder de warme douche heeft gestaan.

Is haar verklaring nou wel of geen feit?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134628109
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja bij mij wel, ik heb dan ook nog geen kind onder de douche hoeven zetten omdat hij niet uit z'n driftbui kwam,
Dus wat voor jou zo logisch klinkt heb je zelf nog nooit meegemaakt. Frappant.

quote:
maar als hij dan toch zo goed luistert, dan was het toch voldoende geweest hem te vertellen op te houden met treiteren, daarna nog uit de situatie halen en je moet er wel zijn.
Aannames, speculaties en veronderstellingen. Dat zullen we wel tot in den eeuwigheid blijven doen.
pi_134628167
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik bij de versie van mevrouw Kelder zweer? Ik zeg hierboven al letterlijk dat we het nooit te weten zullen komen.
pi_134628193
Wat een ontzettende non-discussie hier, mi gaddo.
pi_134628199
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Warme tussen haakjes hè.
Het enige puntje dat Jeroen heeft kunnen duidelijk maken bij JZ wrs. Maar niet overtuigend dus vandaar tussen haakjes. Laat die douche koud tot lauw geweest zijn.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 22:23:08 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134628212
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat is dan blijkbaar mishandeling. Zonder kleren == goed, met kleren is FOUTTTTTTTTTT.
Het gaat niet om goed of fout, het gaat erom dat er tegenstrijdige verklaringen over het douche-incident zijn, en dat de verklaring van de kant van vader niet logisch is.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')