Douchen is geweld?quote:Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien moet je je kind fatsoenlijk opvoeden in plaats van hem of haar geweld aan te leren.
En die negenjarige die in een dusdanige bui was dat hij onder de douche gezet moest worden (ongeacht of deze warm of koud is), heeft zich zonder mokken uitgekleed om onder de douche te gaan?quote:Op maandag 23 december 2013 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, als je kind in een dusdanige bui is dat er werkelijk nies meer doordringt kan een douche prima helpen dat ze de boosheid verplaatsen. Je hebt in elk geval meteen contact.
Want natte kleren zijn tegenwoordig verboden ? Een kind die in de sloot valt kan zijn ouders aanklagen begrijp ik?quote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die negenjarige die in een dusdanige bui was dat hij onder de douche gezet moest worden (ongeacht of deze warm of koud is), heeft zich zonder mokken uitgekleed om onder de douche te gaan?
Een negenjarige die kwaad is kleed je wel even zonder problemen uit?
De gemeente denk ik, dat die sloot er is gegraven.quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want natte kleren zijn tegenwoordig verboden ? Een kind die in de sloot valt kan zijn ouders aanklagen begrijp ik?
Iedereen aanklagen! Nat worden, hoe durven ze !quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gemeente denk ik, dat die sloot er is gegraven.
Nee, maar de ene ouder zegt dat het kind met kleren aan onder de koude douche gezet was, de andere ouder zegt dat het kind gewoon onder de warme douche gezet was, normaal douchen dus, zonder kleren.quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want natte kleren zijn tegenwoordig verboden ? Een kind die in de sloot valt kan zijn ouders aanklagen begrijp ik?
Ik word ook wel eens nat. Mag ik nu aangifte doen?quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen aanklagen! Nat worden, hoe durven ze !
quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens nat. Mag ik nu aangifte doen?
En natuurlijk geloven we de moeder in het verhaal toch?quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar de ene ouder zegt dat het kind met kleren aan onder de koude douche gezet was, de andere ouder zegt dat het kind gewoon onder de warme douche gezet was, normaal douchen dus, zonder kleren.
Maakt het echt uit? Het is allebei ziekelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar de ene ouder zegt dat het kind met kleren aan onder de koude douche gezet was, de andere ouder zegt dat het kind gewoon onder de warme douche gezet was, normaal douchen dus, zonder kleren.
Niet noodzakelijkerwijs, maar ik ben wel benieuwd hoe je een negenjarige die zo over de rooie is dat je hem onder de douche moet zetten om te kalmeren uit de kleren gaat krijgen zonder heel veel ellende.quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En natuurlijk geloven we de moeder in het verhaal toch?
quote:Een douche-incident (januari 2013), in het bijzijn van Esther, lijkt het tij te keren in zijn nadeel. De vier kinderen spelen in Vleuten met een racebaan. Ruben treitert, en Jeroen brengt hem naar zijn kamer. Als hij niet kalmeert, zet hij hem zonder kleren onder een warme douche, omdat hij als fysiotherapeut weet dat andere prikkels hem uit zijn driftbui kunnen krijgen.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maakt het echt uit? Het is allebei ziekelijk.
Zou je je man of vrouw fysiek dwingen om onder de douche te gaan (met of zonder kleren aan)?
Dus zonder kleren is geen mishandeling, met kleren wel begrijp ik?quote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs, maar ik ben wel benieuwd hoe je een negenjarige die zo over de rooie is dat je hem onder de douche moet zetten om te kalmeren uit de kleren gaat krijgen zonder heel veel ellende.
De visie van mevrouw Kelder over het gebeuren:
[..]
Gewoon een aai over zijn bol was wel genoeg geweest ja.quote:Ruben treitert, en Jeroen brengt hem naar zijn kamer.
Want pa liet ze douchenquote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Het is gewoon triest om zo met je kind om te gaan. Geen wonder dat die jongens zich niet veilig voelden bij pa.
De vraag is: hoe krijg je de kleren van die jongen uit, midden in zijn driftbui. Denk je dat dat zachtzinnig gebeurd is?quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus zonder kleren is geen mishandeling, met kleren wel begrijp ik?
Nee, dat is mijn punt helemaal niet, ik wil gewoon graag antwoord op m'n eerste vraag hierover:quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus zonder kleren is geen mishandeling, met kleren wel begrijp ik?
quote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die negenjarige die in een dusdanige bui was dat hij onder de douche gezet moest worden (ongeacht of deze warm of koud is), heeft zich zonder mokken uitgekleed om onder de douche te gaan?
Een negenjarige die kwaad is kleed je wel even zonder problemen uit?
Aannames, jij hield het bij feiten toch?quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
De vraag is: hoe krijg je de kleren van die jongen uit, midden in zijn driftbui. Denk je dat dat zachtzinnig gebeurd is?
En foei.quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gewoon een aai over zijn bol was wel genoeg geweest ja.
Ik dacht dat je het bij feiten zou houden ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
Het was een stuk logischer geweest als hij een driftig kind inderdaad pats boem opgepakt had en met kleren aan onder de douche gezet had, zelfs een koude douche was dan nog niet eens vreemd geweest.
Ik neem aan dat hij zijn kind vertelde dat te doen he, aangezien de hele maatschappij ingericht is op het feit dat kinderen luisteren en enige vorm van dwang uit den boze is want misdadig.quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
De vraag is: hoe krijg je de kleren van die jongen uit, midden in zijn driftbui. Denk je dat dat zachtzinnig gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |