Ja ik heb echt het idee dat de supermarkten rond kerst alles standaard duurder makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Broccoli 5 euro per kilo bij de C1000 hier.... Merry Christmas![]()
Da's toch een normale prijs, bij de slager? Sterker nog, volgens mij is de keurslager hier duurder, maar daar ben ik al een poos niet meer geweest voor gourmetschotels. Ik wijk tegenwoordig uit naar de AH XL, vind de Steak & Grill schotels echt heel lekker en minstens even goed van kwaliteitquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik mocht 16 euro voor 600 gr vlees betalen.
Is wel varkenshaas en koglbiefstuk.
Dat is toch dat je het moet goedkeuren voor het op je tijdlijn komt te staan? Dat heb ik aan staan en het staat ook niet op mijn tijdlijn, maar dus wel op die foto op hun fb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb ergens bij de instellingen aangevinkt dat ik eerst de Tag goed moet keuren, wil het ergens verschijnen. Werkt het bij jou niet zo?
Das maf dan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is toch dat je het moet goedkeuren voor het op je tijdlijn komt te staan? Dat heb ik aan staan en het staat ook niet op mijn tijdlijn, maar dus wel op die foto op hun fb.
Ja denk wel dat het normaal isquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch een normale prijs, bij de slager? Sterker nog, volgens mij is de keurslager hier duurder, maar daar ben ik al een poos niet meer geweest voor gourmetschotels. Ik wijk tegenwoordig uit naar de AH XL, vind de Steak & Grill schotels echt heel lekker en minstens even goed van kwaliteit
Ik moet zeggen dat ik het buiten wel mee vond vallen. In onze slaapkamer zitten in het raam van die ouderwetse luchtroosters en daardoor klonk het alsof het een wonder was dat er buiten nog bomen overeind stondenquote:
Haha, ja ik was al aan het typen. Even een lekkere kerstrant (iets met schoonmoeders enzo..)quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net stond er nog deels iets anders in je post CandaasjeWil je dat nog kwijt of had je je bedacht?
Hehe ja, moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja denk wel dat het normaal is Was er iig lekker druk. Echt zon buurtslager waar iedereen iedereen kent. EN van die mensen die dan op deze dag even hun "normale" vleesvoorraad gaan aanvullen En dan alles gesneden willen hebben e.d. Denk toch ook even aan je slager mensen
Nou we zullen het mee maken straksquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het buiten wel mee vond vallen. In onze slaapkamer zitten in het raam van die ouderwetse luchtroosters en daardoor klonk het alsof het een wonder was dat er buiten nog bomen overeind stonden
Kijk het boeit mij echt niet zo dat ik wat langer moet wachten. Maar het is voor die man wss de drukste dag van het jaar, dan doe je dat toch mooi op een andere dagquote:
Ja, nee, ik snap je wel hoor, maar ik verplaats me even in het grenzeloze egoïsme van sommige mensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk het boeit mij echt niet zo dat ik wat langer moet wachten. Maar het is voor die man wss de drukste dag van het jaar, dan doe je dat toch mooi op een andere dag
Ja dat snapte ik ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, nee, ik snap je wel hoor, maar ik verplaats me even in het grenzeloze egoïsme van sommige mensen![]()
Ja, da's dan weer een voordeel van mijn postuur, ze keilen eerder zichzelf om dan mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en echt. Bejaarde mensen. Kwam zo'n vrouwtje binnen en die was het blijkbaar niet eens met de rij ofzo Drukte mij nog gewoon opzij (en ik ben niet de lichtste persoon oid) en dan helemaal aan de balie vragen van ja hebben jullie zus en zo nog. En eigenlijk wilde ze het ook meteen mee hebben
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
Net naar kappert geweest... Moest 126 euro dokken
Wauw dat is best veelquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
Hier is dat echt wel goedkoper hoor, maar ja dit is een durpquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Knippen, kleuren en fohnen. Althans, bij mijn kapper zou je dat wel kwijt zijn
O wat fijn voor jequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
* Whoop whoop* Goed nieuws![]()
Ik heb antistoffen tegen de waterpokken dus ik mag toch kerst met mijn eigen familie vieren, mits mijn nichtje niet meer besmettelijk zou zijn en mijn neefje ook nog niet.
Nu kan ik nog steeds de waterpokken krijgen maar dan milder.
Dus vanavond of morgen Kerst bij mijn broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Ik heb antistoffen tegen de waterpokken dus ik mag toch kerst met mijn eigen familie vieren, mits mijn nichtje niet meer besmettelijk zou zijn en mijn neefje ook nog niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Even lekkere klagen![]()
Ik moet nog een beetje zin maken in deze kerst...Het enige dat ik met kerst uit aluminium bakje wil is KapsalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:43 schreef Toekito het volgende:
Damn man, de helft van mijn collega's is al naar huis. Maar verder is het druk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Even lekkere klagen![]()
Ik moet nog een beetje zin maken in deze kerst...Nou daar zou ik echt compleet van over de zeik gaan , zo'n last minute veranderingen in mijn kerstplanning.( als er een noodgeval is is het wat anders natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik vind dat je het nog netjes oplost .Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Het is totaal niet druk, maar volgens de roosterprutsers, in aanloop naar vandaag en vrijdag, hadden we alle mensen nodig. Geloof dat ze zelfs de NAVO enzo gebeld hebben voor hulp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturen
De Navoquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is totaal niet druk, maar volgens de roosterprutsers, in aanloop naar vandaag en vrijdag, hadden we alle mensen nodig. Geloof dat ze zelfs de NAVO enzo gebeld hebben voor hulp.
Met zware tegenzin hoor. Ik vind het zo'n rare reden. Laten we die moeder er lekker krampachtig buiten houden, in plaats van haar ook gewoon iets leuks/lekkrs te geven. Dan voelt het voor haar vast helemaal niet alsof ze geen gezin meer heeft...quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturen
[..]
Nou daar zou ik echt compleet van over de zeik gaan , zo'n last minute veranderingen in mijn kerstplanning.( als er een noodgeval is is het wat anders natuurlijk)
Ik vind dat je het nog netjes oplost .
Geen idee. We moeten vrijdag ook massaal paraat zijn. Hé prima. Hun betalen, dus ik ben aanwezig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
De Navo, verwachten ze een cyber aanval of zo
Heb je wel wat te doen, of zit je vooral uit je neus te eten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. We moeten vrijdag ook massaal paraat zijn. Hé prima. Hun betalen, dus ik ben aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supernieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Ja ben ook blij...Ik zie mijn broer al amperquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Supernieuws
Echt fijn voor jou en je familie
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Laysa het volgende:
Zulke dagen kunnen altijd een heel gedoe geven.
Ja dat, gewoon zo hop bepalen waar en wanneer je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet wel dat ze het doet omdat ze het gezellig vind om ons er bij te hebben, maar nouja...je snapt me.
Mijn eigen ouders doen ook een stuk minder moeilijk. Lukt het een keer niet om kerst bij hun te vieren, dan is het wel heel jammer, maar niet het einde van de wereld. En we moeten maar kijken hoe laat we komen (tussen een uur of 2-3 's middags, als we willen. We hadden zelf namelijk aangeboden nog even te komen helpen met koken/snijden, want mijn ouders sloven zich altijd enorm uit. Vinden ze leuk hoor.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |