Al geprobeerd! Ook geprobeerd om zonder inloggen te kijken. Cookies weggegooid, pjoeter opnieuw opgestart. Niet omdat ik dacht dat het zou helpen maar om uit te sluiten dat het aan zoiets zou kunnen liggen. Een YT-filmpje kijken gaat prima. Dus Talpa kan de streamdrukte niet aan, is mijn conclusie. Óf omdat het zo druk is óf omdat er iets aan de hand is.quote:
bij mij hielp opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Al geprobeerd! Ook geprobeerd om zonder inloggen te kijken. Cookies weggegooid, pjoeter opnieuw opgestart. Niet omdat ik dacht dat het zou helpen maar om uit te sluiten dat het aan zoiets zou kunnen liggen. Een YT-filmpje kijken gaat prima. Dus Talpa kan de streamdrukte niet aan, is mijn conclusie. Óf omdat het zo druk is óf omdat er iets aan de hand is.
Ik heb nu via de app eindelijk (zeer haperend) beeld....quote:
iets is beter dan nietsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu via de app eindelijk (zeer haperend) beeld....
Het gaat goed nu. Hè hè! En nu eindelijk Jimmy eens voor het eerst LIVE zien.quote:
en dat terwijl ze "streamgate" gebruiken, maar volgens mij werken ze niet meer met de ISP's samen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat terwijl het streaming systeem wat ze gebruiken heel eenvoudig is uit te breiden met extra capaciteit (zijn gewoon webservers die kleine stukjes video uitserveren). Waarschijnlijk gevalletje 'zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk kosten'.
Opgezegd weer, wat een drama die streamsquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik hoop dat er hier mensen zijn, die me kunnen helpen.
Ik heb na lang beraad gisteren besloten toch een paspoort aan te vragen.
Dat heb ik via SMS gedaan en ontving een activatiecode.
Die ingevoerd en yes ik kreeg meteen streams en de mogelijkheid tot stemmen, haho!
Maar toen wilde ik ook op mijn laptop proberen. Ingelogd en nee...Moest opnieuw de activatiecode invullen en toen volgde er: helaas is er iets mis gegaan. Omdat de pc ook nog aanstond en ik daar ingelogd was, heb ik daar uitgelogd. Met gevolg: helemaal niet meer kunnen inloggen. steeds weer opnieuw vragen om die activatiecode.
Opnieuw een SMS gestuurd. Kreeg ik bericht: uw telefoonnummer is al bekend.
Ik heb alle cookies opgeruimd en geschiedenis enz.
Pc opnieuw opgestart.
Geprobeerd in te loggen via emailadres en toen nogeens via FB.
Vanmorgen kwam er popup omhoog: uw bent een trouwe hondkijker, of zoiets...
Inmiddels 2 mails naar Talpa gestuurd, geen reactie.
Is het een idee, om een SMS te sturen met Utopia stop en daarna opnieuw paspoort aan te vragen, of krijg je dan weer problemen met het emailadres?
Voorlopig heb ik dus niets, dit is wel erg frustrerend hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |